Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta

Vierailija
12.07.2023 |

Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.

Olemme olleet 1,5v yhdessä.

En voi käsittää miten mies voi sanoa noin

Kommentit (948)

Vierailija
841/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitään luotaantyöntävämpää ominaisuutta naisilla, kuin tämä jatkuva valittaminen ja piipittäminen! Se sanoi niin ja se sanoi näin ja minä niin mieleni pahoitin. Hankkikaa selkäranka ja ottakaa vastuu omasta elämästänne, ilman tätä loputonta narinaa ja voivotusta, vaikka se olisikin tällä hetkellä kuinka palkitsevaa. Pilaatte oman ja ympäristönne elämän, maailman tasa-arvoisimmassa ja onnellisimmassa maassa.

Koko ketjun voisi oikeastaan poistaa mutta sehän ei vauva-palstalla käy kun on kyse naisten tunteista..

Vierailija
842/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitään luotaantyöntävämpää ominaisuutta naisilla, kuin tämä jatkuva valittaminen ja piipittäminen! Se sanoi niin ja se sanoi näin ja minä niin mieleni pahoitin. Hankkikaa selkäranka ja ottakaa vastuu omasta elämästänne, ilman tätä loputonta narinaa ja voivotusta, vaikka se olisikin tällä hetkellä kuinka palkitsevaa. Pilaatte oman ja ympäristönne elämän, maailman tasa-arvoisimmassa ja onnellisimmassa maassa.

Vastuun ottamista on sekin, että ei pidä elämässään ihmistä, jonka sanat ja teot loukkaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö itse en oleta että kukan pitäisi minua kaikkein kauneimman, koska en ole. Olen ihan normaalin näköinen ihminen/söpö. Mutta en mikään maailman kaunein ihminen.

Mulle riittää että kumppani pitää mua kaikkein rakkaimpana. Plussaa jos hänen mielestään olen kaikkein kaunein. Tosin en oleta sitä keneltäkään, koska se ei mielestäni ole totta.

Vierailija
844/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa sekoitetaan mielipiteet ja käytöstavat. Kukin voi olla mitä mieltä lystää, mutta kaikkia mielipiteitään ei ole kaikissa yhteyksissä kohteliasta tuoda julki.

Vierailija
845/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein kaunein voi olla vain yksi. Samoin kuin vaikka kaikkein rikkain.

Miten aloittaja voi olla kaikkein kaunein ja myös monta kymmentä vastaajaa, jotka edellyttävät ja olettavat puolisonsa pitävän heitä kaikkein kauneimpana? Onko sillä puolisolla silmälaput päässä 24/7, eikä hän käy töissä, kaupassa, katsele televisiota, käytä nettiä, näe mainoksia kaupungilla?

Voihan kyseinen naisystävä/vaimo/mikäonkaan olla kaikkein kaunein miehen naisystävistä miehen mielestä, mutta vaatia miestä pitämään universaalisti "kaikkein kauneimpana" on jo jotenkin omituista.

Tässä ei ole kyse siitä, että miehen pitäisi pitää naista maailman kauneimpana, se on täysin epärealistinen ajatus. Sen sijaan nainen haluaa olla miehelleen se sopivin ja että mies omaa edes alkeelliset aikuisten ihmisten käytöstavat ja tunnetaidot.

Vierailija
846/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ihmiset uskovat kaikki paskaprovot, jotka lukevat anonyymiltä trollifoorumilta? Oletteko sitä samaa porukkaa, joka syytää rahansa huijareille?

Eihän sillä ole mitään väliä, onko tuo tapahtuma tapahtunut oikeasti. Kirvotti kuitenkin mielipiteitä ja on osoittanut joidenkin, onneksi harvojen, miesten...hmm...arveluttavan ajattelutavan.

Vierailija
847/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele olevani kaunein ka muodokkain ym mutta ei sitä erikseen tarvitse minulle kertoa. Riittää että sanoo hyvää syntymäpäivää rakas🌹

Vierailija
848/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on maailman tasa-arvoisin ja onnellisin maa siinä mielessä, että saan vapaasti elää sinkkuna eikä minun tarvitse käytännön pakosta sitoa itseäni huonokäytöksiseen ankeuttajaan, joka pitää minua piipittäjänä.

Vierailija
849/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ihmiset uskovat kaikki paskaprovot, jotka lukevat anonyymiltä trollifoorumilta? Oletteko sitä samaa porukkaa, joka syytää rahansa huijareille?

Olkoon provo tai mikä vaan niin herättää ajatuksia jolloin on mahdollisuus keskustella.

VAstauksista ja peukuista taas saa ymmärrystä kollektivisista asenteista

Kun keskustelette fiktiosta ikään kuin se olisi totta, ja muodostatte sen perusteella niitä kollektiivisia asenteitanne, niin tuloksena on nämä palstalla tyypilliset "kaikki miehet ovat ääliöitä sikoja" -tyyppiset asenteet. Ne eivät perustu todellisuuteen eivätkä ole palstan ulkopuolella mitenkään yleisiä. Te vain rakennatte omaa, todellisuudesta irrallista kuplaanne.

Suurin osa naisista tietää todella hyvin, ettei suurin osa miehistä ole ääliöitä. Ja naiset tietävät tämän, vaikka sitä ei joka kommentissa toitoteta erikseen. Vai miehet (siis jotkut, eivät kaikki) kuvittelevat, että naiset yleisesti ottaen halveksii miehiä.

Minun halveksunta (tai ehkä jopa sääli) kohdistuu vain näihin, joiden mielestä naista ei pidä kehua "rehellisyyden" nimissä. Onneksi en tunne livenä yhtään sellaista. Meidän porukoissa ei arvioida kenenkään ulkonäköä. Välillä kehutaan, kun on kehuttavaa.Mun tuntemat miehet on järjestäin hyviä miehiä ja he ovat kehunkin ansainneet.

Vierailija
850/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeuttaja ei ole saanut riittävästi kehuja ja sen sijaan, että alkaisi kasvattaa itsestään hyvää tyyppiä, joka saa kehuja, päätyy lyttäämään toisia.

Vierailija
851/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuun ottamista on sekin, että ei pidä elämässään ihmistä, jonka sanat ja teot loukkaavat.

Sitten on paras pysyä yksin tai tarkastella omaa kehitysastettaan. Ei elämä mitään prinsessasatua ole kenellekään.

Vierailija
852/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on paras pysyä yksin tai tarkastella omaa kehitysastettaan. Ei elämä mitään prinsessasatua ole kenellekään.

Kyllä se on. Mun elämä on sen verran prinsessasatua, että pidän sinun kaltaisesi tyypit kaukana ja ympäröin itseni yhtä mukavilla ihmisillä kuin itsekin olen.

Säälin teitä, täällä satumaailmassa olisi tilaa teillekin. Kaikki ovat tervetulleita, kunhan käyttäytyvät sopivalla tavalla. Mutta kun tavallinen hyvä elämä on teistä tylsää. Pitää saada kiksejä kaiken maailman paskatempuista ja nähdä kaikki valtataisteluna.

Vierailija
853/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten aloittaja voi olla kaikkein kaunein ja myös monta kymmentä vastaajaa, jotka edellyttävät ja olettavat puolisonsa pitävän heitä kaikkein kauneimpana? Onko sillä puolisolla silmälaput päässä 24/7, eikä hän käy töissä, kaupassa, katsele televisiota, käytä nettiä, näe mainoksia kaupungilla?

Voihan kyseinen naisystävä/vaimo/mikäonkaan olla kaikkein kaunein miehen naisystävistä miehen mielestä, mutta vaatia miestä pitämään universaalisti "kaikkein kauneimpana" on jo jotenkin omituista.

Tässä ei ole kyse siitä, että miehen pitäisi pitää naista maailman kauneimpana, se on täysin epärealistinen ajatus. Sen sijaan nainen haluaa olla miehelleen se sopivin ja että mies omaa edes alkeelliset aikuisten ihmisten käytöstavat ja tunnetaidot.

No onhan. Otsikossahan se jo käy ilmi; mies on sanonut rakkaimmaksi, mutta ei maailman kauneimmaksi ja tästä syystä on aloitettu tämä keskustelu. Ilmeisesti ap on miehensä mielestä tälle sopivin nainen, mutta se ei riitä kun pitäisi olla kaunein.

En sitä paitsi ymmärrä, miksi kukaan nainen ei ole aloittanut keskustelua aiheesta "mieheni ei pidä minua älykkäimpänä naisena". Tyhmäksi saa kyllä moittia eikä haittaa yhtään vaikka ei olisi tottakaan, mutta jätä kehumatta kauneimmaksi kun sitä ei ole ja on rehellinen, niin jo haittaa.

Miesten tärkeimpien ominaisuuksien naisille listalla rehellisyys on muuten todella korkealla, mutta kaikesta päätellen ei se niin tärkeää olekaan kun joissakin asioissa on suorastaan velvollisuus valehdella.

Vierailija
854/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen hyvä tyyppi saan klassikkokirjan nimen mukaisesti rahaa, menestystä ja vaikutusvaltaa. Lisäksi saan hyviä läheisiä ihmisiä, jotka ovat minulle ystävällisiä ja tukevat minua tarpeen tullen.

Pahan mielen lähettiläille ei ole tilaa eikä tilausta. Ette te saa minua vedettyä painajaismaailmaanne, vaikka yrittäjiä on ollutkin.

Vierailija
855/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ylipainoista voi huomauttaa asiasta mutta kohteliaasti, olen työpaikalla eräälle nuorelle naiselle sanonut että älä syö noin isoja annoksia koska se lihottaa. Hän ei ole kaunis mutta en minä sitä ole rumaksi sanonut.

Kaunis nainen on sellainen joka on oikeasti kaunis ja pitää huolta kehostaan.

Olen itse mies ja ikää 33 vuotta.

Oletko oikeasti noin yksikertainen, että huomauttelet työpaikalla ihmisille niiden syömisistä???

Kyllä. Me miehet olemme suorasanaisia ja rehellisiä. Otamme myös huumorilla asioita paljon.

Kiva. Toivottavasti vaimosi aloittaa seuraavan synttärionnittelunsa sanomalla, että *Pippelisi ei ole kaikkein isoin etkä osaa sitä käyttää kovinkaan hyvin, mutta koska teet jonkin verran kotitöitä ihan kohtuullisen omatoimisesti, vältät mulle.*

Rehellisyys kunniaan, ja hei, ainahan voi ottaa huumorilla!

Ei aloittajan miesystävän synttärionnittelu ollut alatyylinen. Verrannollista olisi, jos nainen lausuisi onnitteluinaan miehelle: "Et ole kaikkein komein ja lihaksikkain, mutta olet mulle rakkain." Ainakin itselleni miehenä kelpaisi, enkä vetäisi hernettä nenään.

Ei ole verrannollinen. Naisten ulkonäkö on aina ollut se, millä naista arvioidaan. Miehen ulkonäkö ei. Näin yleisesti ottaen. Siksi juuri naisen ulkonäkö on verrannollinen miehen mieskuntoon. Ne ovat samalla tavalla herkkiä asioita. Osalle ihmisiä.

Vierailija
856/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan. Otsikossahan se jo käy ilmi; mies on sanonut rakkaimmaksi, mutta ei maailman kauneimmaksi ja tästä syystä on aloitettu tämä keskustelu. Ilmeisesti ap on miehensä mielestä tälle sopivin nainen, mutta se ei riitä kun pitäisi olla kaunein.

En sitä paitsi ymmärrä, miksi kukaan nainen ei ole aloittanut keskustelua aiheesta "mieheni ei pidä minua älykkäimpänä naisena". Tyhmäksi saa kyllä moittia eikä haittaa yhtään vaikka ei olisi tottakaan, mutta jätä kehumatta kauneimmaksi kun sitä ei ole ja on rehellinen, niin jo haittaa.

Miesten tärkeimpien ominaisuuksien naisille listalla rehellisyys on muuten todella korkealla, mutta kaikesta päätellen ei se niin tärkeää olekaan kun joissakin asioissa on suorastaan velvollisuus valehdella.

Vain kaksi sanaa: käytöstavat ja tunnetaidot

Vierailija
857/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin seurustella. Onneksi tein jo heti alkuun selväksi, että kehoni on se mikä se on eikä siihen tule mitään muutosta. Muutenkin osoitin olevani sinut ulkonäköni kanssa. Onneksi, sillä mies osoittautui tällaiseksi alistajaksi. Luuli varmaan minua ylipainon vuoksi epätoivoiseksi ja henkisesti musertuvaksi.

Ylipainolle en ollut onnistunut tekemään mitään, joten olin hyväksynyt sen. Kun sain lääkityksen, joja korjasi kehoni hormoneja, aloin hoikentua välittömästi. Epäkunnossa olevaa kehoa on vaikea muuttaa millään ruokavaliolla tai liikunnalla.

Jos joku on oikeasti keksinyt laihduttavan ihmelääkkeen, niin hän on miljonääri viikossa. Muuten hyvä kirjoitus.

Vierailija
858/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on. Mun elämä on sen verran prinsessasatua, että pidän sinun kaltaisesi tyypit kaukana ja ympäröin itseni yhtä mukavilla ihmisillä kuin itsekin olen.

Säälin teitä, täällä satumaailmassa olisi tilaa teillekin. Kaikki ovat tervetulleita, kunhan käyttäytyvät sopivalla tavalla. Mutta kun tavallinen hyvä elämä on teistä tylsää. Pitää saada kiksejä kaiken maailman paskatempuista ja nähdä kaikki valtataisteluna.

Tämä on anonyymi palsta. Sinä et tiedä vaikka olisin joku kavereistasi.

Vierailija
859/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin seurustella. Onneksi tein jo heti alkuun selväksi, että kehoni on se mikä se on eikä siihen tule mitään muutosta. Muutenkin osoitin olevani sinut ulkonäköni kanssa. Onneksi, sillä mies osoittautui tällaiseksi alistajaksi. Luuli varmaan minua ylipainon vuoksi epätoivoiseksi ja henkisesti musertuvaksi.

Ylipainolle en ollut onnistunut tekemään mitään, joten olin hyväksynyt sen. Kun sain lääkityksen, joja korjasi kehoni hormoneja, aloin hoikentua välittömästi. Epäkunnossa olevaa kehoa on vaikea muuttaa millään ruokavaliolla tai liikunnalla.

Jos joku on oikeasti keksinyt laihduttavan ihmelääkkeen, niin hän on miljonääri viikossa. Muuten hyvä kirjoitus.

Tämä lääkitys on eri tarkoitukseen, mutta se on yhtenä ainesosana myös ihan oikeassa laihdutuslääkkeessä. Olet ehkä kuullut sellaisia olevan. Ei niitä sivuvaikutuksiensa vuoksi anneta jollekin 70-kiloiselle, kun mies haluaa hänet 55-kiloiseksi.

Vierailija
860/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin naisilta onnistuisi tuollainen 🤣

Tai no, naisilta se onnistunee, mutta ei tämän palstan mahovituilta.

Tällaisten kommenttien esittäjät pitävät kyllä huolen siitä, että yhä useampi nainen elää ihan omaa itsenäistä elämää.