Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta
Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.
Olemme olleet 1,5v yhdessä.
En voi käsittää miten mies voi sanoa noin
Kommentit (948)
Vierailija kirjoitti:
Menepä tuonne Kauniaisiin jonkun omakotitalon pihalle mussuttamaan ruskettuneelle, hyväntuuliselle perheelle, että elämä ei ole prinsessasatua, nyt pitää tajuta ankeutua. Ne katsoo varmaan aika pitkään ja miettii, osaavatko sittenkään suomea niin hyvin kuin luulivat.
Samalta tuntuu minusta, mukavaa ja hyvää elämää viettävästä, kun joku pelle tulee opettamaan, että elämä ei ole prinsessasatu. No, ei ehkä hälle, mutta mulle on, kun olen rakentanut siitä sellaisen pitämällä riman riittävän korkealla.
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään luotaantyöntävämpää ominaisuutta naisilla, kuin tämä jatkuva valittaminen ja piipittäminen! Se sanoi niin ja se sanoi näin ja minä niin mieleni pahoitin. Hankkikaa selkäranka ja ottakaa vastuu omasta elämästänne, ilman tätä loputonta narinaa ja voivotusta, vaikka se olisikin tällä hetkellä kuinka palkitsevaa. Pilaatte oman ja ympäristönne elämän, maailman tasa-arvoisimmassa ja onnellisimmassa maassa.
Opettelisit nyt edes itse noudattamaan tätä. Hirveää valitusta.
Olet keksinyt loputtoman loopin. Naisen logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Menepä tuonne Kauniaisiin jonkun omakotitalon pihalle mussuttamaan ruskettuneelle, hyväntuuliselle perheelle, että elämä ei ole prinsessasatua, nyt pitää tajuta ankeutua. Ne katsoo varmaan aika pitkään ja miettii, osaavatko sittenkään suomea niin hyvin kuin luulivat.
Samalta tuntuu minusta, mukavaa ja hyvää elämää viettävästä, kun joku pelle tulee opettamaan, että elämä ei ole prinsessasatu. No, ei ehkä hälle, mutta mulle on, kun olen rakentanut siitä sellaisen pitämällä riman riittävän korkealla.
Ei terveydestään huoltapitävä ja valistunut perhe ole ruskettunut. Rusketus kertoo ihon puolustautumisesta UV-säteilyä kohtaan ja se säteily tuhoaa ihosoluja, riippumatta tuloluokista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään luotaantyöntävämpää ominaisuutta naisilla, kuin tämä jatkuva valittaminen ja piipittäminen! Se sanoi niin ja se sanoi näin ja minä niin mieleni pahoitin. Hankkikaa selkäranka ja ottakaa vastuu omasta elämästänne, ilman tätä loputonta narinaa ja voivotusta, vaikka se olisikin tällä hetkellä kuinka palkitsevaa. Pilaatte oman ja ympäristönne elämän, maailman tasa-arvoisimmassa ja onnellisimmassa maassa.
Opettelisit nyt edes itse noudattamaan tätä. Hirveää valitusta.
Kukahan ketjun taas aloitti? Olet vastenmielinen jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein kaunein voi olla vain yksi. Samoin kuin vaikka kaikkein rikkain.
Miten aloittaja voi olla kaikkein kaunein ja myös monta kymmentä vastaajaa, jotka edellyttävät ja olettavat puolisonsa pitävän heitä kaikkein kauneimpana? Onko sillä puolisolla silmälaput päässä 24/7, eikä hän käy töissä, kaupassa, katsele televisiota, käytä nettiä, näe mainoksia kaupungilla?
Voihan kyseinen naisystävä/vaimo/mikäonkaan olla kaikkein kaunein miehen naisystävistä miehen mielestä, mutta vaatia miestä pitämään universaalisti "kaikkein kauneimpana" on jo jotenkin omituista.
Tässä ei ole kyse siitä, että miehen pitäisi pitää naista maailman kauneimpana, se on täysin epärealistinen ajatus. Sen sijaan nainen haluaa olla miehelleen se sopivin ja että mies omaa edes alkeelliset aikuisten ihmisten käytöstavat ja tunnetaidot.
No onhan. Otsikossahan se jo käy ilmi; mies on sanonut rakkaimmaksi, mutta ei maailman kauneimmaksi ja tästä syystä on aloitettu tämä keskustelu. Ilmeisesti ap on miehensä mielestä tälle sopivin nainen, mutta se ei riitä kun pitäisi olla kaunein.
En sitä paitsi ymmärrä, miksi kukaan nainen ei ole aloittanut keskustelua aiheesta "mieheni ei pidä minua älykkäimpänä naisena". Tyhmäksi saa kyllä moittia eikä haittaa yhtään vaikka ei olisi tottakaan, mutta jätä kehumatta kauneimmaksi kun sitä ei ole ja on rehellinen, niin jo haittaa.
Miesten tärkeimpien ominaisuuksien naisille listalla rehellisyys on muuten todella korkealla, mutta kaikesta päätellen ei se niin tärkeää olekaan kun joissakin asioissa on suorastaan velvollisuus valehdella.
Jos naiselle pitää valehdella tämän olevan kaunein (tai edes kaunis) vaikka tämä ei sitä olisikaan, niin onko yhtä suotavaa valehdella olleensa ihan vaan poikien kanssa mökillä vaikka oikeasti oli (kauniimman) salarakkaan kanssa hotellissa? Molemmissa tarkoituksena on hyvä mieli, vaikka sanottu ei olekaan totta. Rehellistä ei ole kumpikaan, joten siitä ei tarvitse keskustella.
Miksi ihmeessä pidät kauniimpaa salarakkaana? Miksi hän ei ole se ainoa? Idioottimaista toimintaa tollanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin naisilta onnistuisi tuollainen 🤣
Tai no, naisilta se onnistunee, mutta ei tämän palstan mahovituilta.
Tällaisten kommenttien esittäjät pitävät kyllä huolen siitä, että yhä useampi nainen elää ihan omaa itsenäistä elämää.
Olen melko varma että miehet ovat kollektiivisesti sitä mieltä että kaikki voittavat mikäli tämän palstan naiset elävät mahdollisimman itsenäistä elämää.
Ei, kyllä siinä naiset voittaa. Naisen seura itsellisesti parasta mahdollista. Mies ei pääse pakoon itseään.
Mielestäni hallituksen tulisi erota. Teidän myös.
Vieläkö tätå teiniprovoa täällä jatketaan.. veikkaan että ap on 19v
Entäs jos olisi sanonut että olet ainoa kenet hän sai? (En usko koko aloitusta)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiselle pitää valehdella? Ei naisetkaan miehiä juuri kehu, varsinkaan ulkonäköä.
Aijaa. Kyllä mä ainakin kehun miestäni jatkuvasti ja olen myös keksinyt hänelle ihania lempinimiä. Mutta kehun aina rehellisesti. En sen takia että yritän jotenkin manipuloida häntä. Miehessäni nyt sattuu olemaan aika paljon kehuttavaa, en mä muuten hänen kanssaan olisi.
Ja kehun myös syystä, esimerkiksi tänään kehuin hänen tekemäänsä ruokaa. Mistä hemmetistä sä tiedät kaiken toisten parisuhteista, kehutaanko niissä vai ei ja kuka ja ketä? En mä tietenkään vieraita ukkoja kehu, vain sitä omaani, et sä ole sitä kuulemassa. Ja suoraan hänelle, en julkisesti, enhän mä haukukaan häntä julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiselle pitää valehdella? Ei naisetkaan miehiä juuri kehu, varsinkaan ulkonäköä.
Aijaa. Kyllä mä ainakin kehun miestäni jatkuvasti ja olen myös keksinyt hänelle ihania lempinimiä. Mutta kehun aina rehellisesti. En sen takia että yritän jotenkin manipuloida häntä. Miehessäni nyt sattuu olemaan aika paljon kehuttavaa, en mä muuten hänen kanssaan olisi.
Ja kehun myös syystä, esimerkiksi tänään kehuin hänen tekemäänsä ruokaa. Mistä hemmetistä sä tiedät kaiken toisten parisuhteista, kehutaanko niissä vai ei ja kuka ja ketä? En mä tietenkään vieraita ukkoja kehu, vain sitä omaani, et sä ole sitä kuulemassa. Ja suoraan hänelle, en julkisesti, enhän mä haukukaan häntä julkisesti.
Just näin. Mun prinsessasatuun on paikka prinssille, molemmille voimaan hyvin ja nauttimaan elämästä. Ei kiinnosta vaihtaa juonta osapuoleksi johonkin jöröjukkatarinaan. En vaan tajua miehiä, miksei niitä kiinnosta hyvä ja mukava elämä, mielummin ankeutetaan urakalla. Muuten on ihan liian kivaa. Sitten mökötetään sohvannurkassa oluttölkki kädessä ja v*ttuillaan vaimolle.
Tuollehan on TERMI.
Englanniksi lienee nimeltä "Negging". Kannattaa googlettaa. Voi avartaa teidän silmiä.
Tuotas noin - näin aspergerina näkisin että miehesi todennäköisesti puhuu totta; aina löytyy kauniimpia ja muodokkaampia mutta rakkain voit hänelle varmasti olla - kaunista :o)
Sitäpaitsi voit silti olla tosi kaunis ja muodokas, eihän lause sitä mitenkään pois sulje.
Toivotaan rehellistä miestä, mutta sellainenkaan ei näemmä saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Tuotas noin - näin aspergerina näkisin että miehesi todennäköisesti puhuu totta; aina löytyy kauniimpia ja muodokkaampia mutta rakkain voit hänelle varmasti olla - kaunista :o)
Sitäpaitsi voit silti olla tosi kaunis ja muodokas, eihän lause sitä mitenkään pois sulje.
Pitääkö ne muodokkaammat ja kauniimmat ottaa henkisesti mukaan siihen synttärinviettoon? Eikö voisi keskittyä ihan vaan siihen omaan kumppaniin?
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan se on "neggingiä" (ei ole sille suomalaista sanaa). Tarkoituksena on manipuloida ja madaltaa kohteen itseluottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Tästä voi opetella:
https://askelterveyteen.com/miten-puhua-rehellisesti-ja-empaattisesti-4…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä voi opetella:
https://askelterveyteen.com/miten-puhua-rehellisesti-ja-empaattisesti-4…
En lue naistenlehtipaskaa.
Melko romanttista... kunpa oma mieheni olisi noin ihana myös. 🙈
T: Palstamamma 49 vee, jonka mies on kauhea jörö