Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta

Vierailija
12.07.2023 |

Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.

Olemme olleet 1,5v yhdessä.

En voi käsittää miten mies voi sanoa noin

Kommentit (948)

Vierailija
41/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa näissä on se että jos tuollaisille miehille sanoisi noin niin loukkaantuisi itse verisesti. Naisen vaan pitäisi niellä moiset "totuudet" ja arvostaa. Kaikkea ei kannata sanoa toiselle. :D

En minä loukkaantuisi vaan arvostaisin rehellisyyttä ja sitä, että nainen pitää minua rakkaansa.

Vierailija
42/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies unohti lisätä, että olet myös skitso.

Olisin minäkin suuttumut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se kaikkein kaunein ole miss Universum?

Eikä sekään kuin vuoden, sitten tulee uusi kaunein.

Vierailija
44/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän parisuhteessa ei vissiin huumori kukoista/ sille ei ole sijaa lainkaan?

Eiköhän ihminen tiedä, milloin joku sanotaan huumorilla ja milloin ei. Mutta solvaaja voi juuri noin piiloutua aina sen taakse, että hei etkö sä nyt leikkiä ymmärrä, älä ole noin herkkä. Nuo on muuten toksisen ihmisen tokaisuja, ihan vaan kaikille tiedoksi. 

Jos mies oikeasti sanoisi huumorilla ja huomaisi, että nyt ei mennyt maaliin vaan synttärisankari pahoitti mielensä, hän itse korjaisi tilanteen saman tien eikä antaisi sen eskaloitua näin ja pitäisi visusti mielessä jatkossa miten puhuu. 

Vierailija
45/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Mies oli rehellinen. Ei pidä antaa naisen luulla olevansa kaunis jos ei ole

Eikä pidä pitää itseään kilttinä, kun ei ole. 

Vierailija
46/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Rakkauden kuuluu olla sokea.

Vierailija
47/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Eihän hän nyt noin sanonut vaan, ettet ole KAIKKEIN kaunein. Ei se sitä tarkoita, etteikö mies pitäisi naista kauniina.

Vierailija
48/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP seurustelee Hönön kanssa. Nyt Hönö itsekseen ihmettelee, että mistä se muija nyt noin suuttui?

Vierailija
49/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa näissä on se että jos tuollaisille miehille sanoisi noin niin loukkaantuisi itse verisesti. Naisen vaan pitäisi niellä moiset "totuudet" ja arvostaa. Kaikkea ei kannata sanoa toiselle. :D

En minä loukkaantuisi vaan arvostaisin rehellisyyttä ja sitä, että nainen pitää minua rakkaansa.

Juujuu, nainen sanoisi että olet ruma ja pieni munakin niin hymyilisit vaan onnellisena.."sentään rakastat, niinhän" 🤭

Vierailija
50/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Eikä pidä pitää itseään kilttinä, kun ei ole. 

Kiltit ihmiset ei valehtele.

Vierailija
51/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mulle tärkein persereikä

Vierailija
52/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain joskus synttärikortin. "Sinunlaisiasi ei valmisteta enää - varmaan liikaa valituksia".

Kai se olisi ollut ihan hauska läppä, jos ei mies olisi valittanut jatkuvasti. En siivoa tarpeeksi, äitinsä pitää kodin niin siistinä vaikka on navettatyöt, en laittanut aina ruokaa ajoissa (tällöin hän laittoi itselleen puuroa ja kielsi minua syömästä mitään sinä päivänä), seksiä ei ollut tarpeeksi, ollaan kuin sisko ja veli...

Ja sitten kun heitin ulos 10 vuotta kuunneltuani niin järkyttyi.

Siinä huumorissakin kannattaa vähän miettiä mitä sanoo.

Vierailija
53/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö miehellekin luetella kaikki, vaikka

- et tienaa kymppitonnia

- ei sulla ole sixpäkkiä kuin jääkaapissa

- et ole työpaikkasi toimitusjohtaja

- et ole mensan jäsen etkä DI ja tunnetaidoiltasi usein teinin tasolla

- et kestä sängyssä kahta minuuttia kauempaa

- hauiksesi ovat siirtyneet tisseihisi

jne jne

niin hyvää synttäriä sulle silti!

Vierailija
54/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mullekin mies sanoi. On nyt entinen.

Vierailija
55/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka te seurustelette kenenkään kanssa kun se on tommosta seiniäpitkin kävelyä ja sanojen nielemistä. kyllä meillä ainakin osataan nautaa huonommillekkin vitseille. eikö lähtökohtasesti usko toisesta pelkkää pahaa jos kaikkee tarttuu. joko tiedät toisen pahan tahtoiseksi tai että se mokas.

Vierailija
56/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni mielestä ainoa positiivinen puoleni on kiltteys. Ei halua valehdella ulkonäöstä tai muustakaan.

Eli annat kiltisti tuheroo ja kiltisti teet kotityöt ja kiltisti annat miehen tehdä mitä haluaa....

Vierailija
57/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain joskus synttärikortin. "Sinunlaisiasi ei valmisteta enää - varmaan liikaa valituksia".

Kai se olisi ollut ihan hauska läppä, jos ei mies olisi valittanut jatkuvasti. En siivoa tarpeeksi, äitinsä pitää kodin niin siistinä vaikka on navettatyöt, en laittanut aina ruokaa ajoissa (tällöin hän laittoi itselleen puuroa ja kielsi minua syömästä mitään sinä päivänä), seksiä ei ollut tarpeeksi, ollaan kuin sisko ja veli...

Ja sitten kun heitin ulos 10 vuotta kuunneltuani niin järkyttyi.

Siinä huumorissakin kannattaa vähän miettiä mitä sanoo.

No, mulle antoi synttärikortiksi parane pian -kortin. Seuraavaa synttäriä ei enää vietetty yhdessä. 

Sitä paitsi sun eksäsi ei sanonut noita huumorilla vaan tosissaan. 

Vierailija
58/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäskö vauva.fi vaihtaa jo sinkku.fi :D te kenenkään kanssa pysty seurustelee.

Vierailija
59/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juujuu, nainen sanoisi että olet ruma ja pieni munakin niin hymyilisit vaan onnellisena.."sentään rakastat, niinhän" 🤭

Ei ketään ole rumaksi haukuttu ja jos nainen noin sanoisi niin antaisin takaisin. Jos suhde tuosta vielä jatkuisi terveellä pohjalla niin suhde on silloin varsin hyvällä pohjalla.

Vierailija
60/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Sinä se täällä esittelet rumaa sisintäsi päivästä toiseen. Oikein "hyvää" mainosta miehille, kilteille ja muillekin.

Pitäiskö sanoa että levität miesvihaa... sitähän tuo herättää. Ja varsinkin niitä kohtaan jotka sanovat olevansa kilttejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi