Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta

Vierailija
12.07.2023 |

Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.

Olemme olleet 1,5v yhdessä.

En voi käsittää miten mies voi sanoa noin

Kommentit (948)

Vierailija
721/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mölyt voisi pitää omassa mahassa.

Tietysti tietäisin, että en ole maailman kaunein ja muodokkain. Enkä mukavin, kivoin ja mahtavin!

Mutta me eläisimme tässä elämässä, niillä resursseilla ja rajoituksilla, joita meillä on!

En minäkään sanoisi miehelle, että et ole ehkä rakastettavin ihminen, mutta sopiva tähän elämäntilanteeseen. Lisäksi hyödyn taloudellisesti ja muilla tavoin miehestä.

Ja tyyliin, että sinulla ei tainnut kuitenkaan olla paljon vaihtoehtoja lopulta. Vaikka uskottelet itsellesi niin.

Tämä meidän liitto on ihan hyvä kompromissi (yksi missi ainakin).

Eletään nyt omia elämiämme yhdessä. Kestää niin kauan kuin kestää. Minä en ainakaan ole katkera mahdollisen eron koittaessa. Näen rajoitteesi.

Vierailija
722/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän siellä ruokalistalla mahtoi olla ? Ajatelkaa, pippuripihvi kermakastikkeessa muusin kera, vihanneksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 50 ja haluan olla siinä mielessä kuningatar, että kumppani pitää minua löytönä ja kokee, että me kuulumme yhteen, vaikka en ole maailman kaunein.

Miksi ruma olisi miehelle löytö? ...

Ei maailman kaunein = ruma? Sitten sinä olet tyhmä, ruma, lihava, heikko ja vanha, kun et ole maailman älykkäin, komein, hoikin, vahvin ja nuorin.

Vierailija
724/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se selvisi ettei ole kyse miehen puolelta rakkaussuhteesta, koska rakkaushan on sokea.

Eteenpäin sano mummo lumessa!

Vierailija
725/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän sentään yritti. Anna vielä mahdollisuus, jos on muuten hyvä tyyppi.

Teet kuten järkevät, listaat paperille plussat ja miinukset.

Joo  ja +1 ruanlaitto vastaa -1-uskollisuutta?

Taulukkoidiootit.

Vierailija
726/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 50 ja haluan olla siinä mielessä kuningatar, että kumppani pitää minua löytönä ja kokee, että me kuulumme yhteen, vaikka en ole maailman kaunein.

Miksi ruma olisi miehelle löytö? ...

Ei maailman kaunein = ruma? Sitten sinä olet tyhmä, ruma, lihava, heikko ja vanha, kun et ole maailman älykkäin, komein, hoikin, vahvin ja nuorin.

Miksei rumempikin voisi olla löytö sellaiselle, jonka kanssa sopii aidosti yhteen. Eivät ne kaikki miehetkään mitään adoniksia ole tai pinnallisia. 

Vierailija
727/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa yli satakiloisista naisista pidetään ihan aidosti ja oikeasti. Nämä kaunista etsivät tuskin osaavat rakastaa ketään, eivät varmaan rakasta itseäänkään. 

Vierailija
728/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei voi olla totta...voiko nainen olla noin tosikko?

Vierailija
729/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa yli satakiloisista naisista pidetään ihan aidosti ja oikeasti. Nämä kaunista etsivät tuskin osaavat rakastaa ketään, eivät varmaan rakasta itseäänkään. 

Todennäköisesti juuri siitä on kyse. Ja kun ei rakasta itseään niin pitää tampata se toisenkin itsetunto pohjamutiin. Eli ettei se prinsessa vaan "luule itsestään liikoja", mikä tarkoittaa sitä että voi saada jotain parempaakin. Kuten yksinolo tai toinen mies.

Vierailija
730/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti juuri siitä on kyse. Ja kun ei rakasta itseään niin pitää tampata se toisenkin itsetunto pohjamutiin. Eli ettei se prinsessa vaan "luule itsestään liikoja", mikä tarkoittaa sitä että voi saada jotain parempaakin. Kuten yksinolo tai toinen mies.

Ja ottaahan se päähän, jos se toinen rakastaa itseään ja sitten vielä kuvittelisi, että se mieskin rakastaisi sitä, sittenhän sillä olisi kaksi, jotka rakastaa ja kun se mies ei rakasta edes itseään eikä osaa ottaa vastaan rakkauden kokemusta niin miehellä on nolla. Että sinänsä ymmärrän kyllä lähtösyytä, mutta toimintamalli on väärä.

Vierailija
731/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olitte tilanneet? Mitä ruokaa oli tulossa ja jäi syömättä?

Vierailija
732/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC:n viininleike ja ranskalaiset.

Vierailija
733/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän puheen mies minusti aloitti,

kertoi tunteistaan avoimesti ja rehellisesti ja sitähän te naiset aina vaaditte.

Vierailija
734/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.

Et kai ole tosissasi?

Jokainen normaalijärkinen nainen ymmärtää, ettei ole maailman kaunein, koska ei todellakaan ole. Jos mies selittäisi jotakin "olet maailman kaunein" olettaen naisen kikattavan innoissaan ja uskovan, se tarkoittaisi, että hän pitäisi naista todella tyhmänä.

Vierailija
735/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset täällä sanoo että naisen löysä tai lihava kroppa olisi sama asia kuin pieni penis?

Peniksen kokoon ei voi vaikuttaa, mutta jokainen voi halutessaan olla hyväkuntoinen ja normaalipainoinen...

Siksi on epäreilua että tällä nyt oikeutettaisiin pienestä peniksestä sanominen miehelle...

Miksi miehet aina palstalla vertaa naisen lihavuutta miesten peniksen kokoon? Ikään kuin kaikki pienipippeliset olisi niitä timmejä kalsarimalleja lentäjälääkäreitä ja ainoastaan läskeillä miehillä on iso molo. Laihduta, niin se pili edes näyttää isommalta ja näetkin sen joskus.

Vierailija
736/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän puheen mies minusti aloitti,

kertoi tunteistaan avoimesti ja rehellisesti ja sitähän te naiset aina vaaditte.

Kyllä. Oli erittäin hyvä, että mies puhui tunteistaan rehellisesti!

Vierailija
737/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehtelee - sika!

Mies on rehellinen - sika!

Mies on kommentoimatta - sika!

Naisen logiikka, se vaihtuu niin usein.

Vierailija
738/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mikään kaunotar ja olisi irvokasta ja teennäistä pelleilyä, jos mieheni sanoisi minua maailman kauneimmaksi.

Minua voi kehua ja ihastella(ja sitä mieheni tekeekin) mutta ne kehut ovat tosia. En minäkään sano miehelleni, että hän on maailman komein mutta todella usein sanon, että hän on söpö, mikä pitää minun näkövinkkelistäni paikkansa. Voisin ihailla häntä ja hänen söpöyttään suunnilleen tuntikausia.

Ei hänen vartalonsakaan ole maailman komein enkä sitä sellaiseksi kutsu mutta minusta se on ihana enkä toistaiseksi ole saanut sen katselusta tai hivelystä tarpeekseni, vaikka totisesti olen yrittänyt!

Kumppanin ei tarvitse olla maailman eniten sitä tai tätä, vähempikin riittää ja silti kelpaa ja on ihana. Harmi kun ap.ei tätä tajunnut. Vissiin joku toinen saa ap.n (ex)puolisosta hyvän ja välittävän miehen, jolle kelpaa normaali nainen ja joka sellaista miestä kykenee arvostamaan.

Vierailija
739/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jo vähän rupsahtanut jne...

Vierailija
740/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis kävellyt ulos vaan marssit? Oliko marssimusiikkia? Huusitko vaseeen,kaks kolme!