Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta

Vierailija
12.07.2023 |

Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.

Olemme olleet 1,5v yhdessä.

En voi käsittää miten mies voi sanoa noin

Kommentit (948)

Vierailija
741/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä, että itseä täytyisi pitää maailman kauneimpana - ei sen vähempää- ei ole lainkaan sitä narsismia?

Vierailija
742/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä, että itseä täytyisi pitää maailman kauneimpana - ei sen vähempää- ei ole lainkaan sitä narsismia?

Ei kai kukaan noin ole sanonut? Riittää, että on puolison mielestä kaunis. Ei tarvitse olla maailman kaunein. Eikä ole kovin kohteliasta muistutella puolisoa siitä, että sinä olet muuten kaukana maailman kauneimmasta. Tuollaisesta kommentista on rivien välistä luettavissa, että puoliso kelpuuttaa sinut vaikka oletkin ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan noin ole sanonut? Riittää, että on puolison mielestä kaunis. Ei tarvitse olla maailman kaunein. Eikä ole kovin kohteliasta muistutella puolisoa siitä, että sinä olet muuten kaukana maailman kauneimmasta. Tuollaisesta kommentista on rivien välistä luettavissa, että puoliso kelpuuttaa sinut vaikka oletkin ruma.

noin juuri narsku lukisi rivien välistä

Vierailija
744/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan yliherkkyys kaikkeen on peerseestä. Piste. 

Vai olisiko nykyajan käytöksen puute sittenkin kyseessä? Mun mummi aikoinaan sanoi, että nykyään erotaan niin paljon koska ihmiset eivät enää kunnioita toisiaan. Ei munkaan pappa arvostellut mummin 5 lasta imettäneitä riippurintoja ja raskauksien runtelemaa mahanahkaa. Aina puhui mummistani kunnioittavaan sävyyn. Ja toisinpäin. Kelpaa siinä sitten olla yhdessä kunnes kuolema erottaa. Mä en usko että vikoja listaavat ihmiset lopettaa sen vikojen listaamisen pelkästään ulkonäköön. Alkaa varmasti tulla valitusta muistakin asioista mitkä ei satu itseä miellyttämään. Ja siitä tulee sitten lopulta joko koston kierre tai ero.

Ihana suhde mummollasi ja papallasi. Valitettavasti tuo toisen arvostelu ja haukkuminen ei ole mikään uusi nykyajan ilmiö. Heillä vaan kävi hyvä tuuri, että löytyi arvostava ja kunnioittava kumppani. Niistä huonoista suhteista oli aikanaan vaikeampi erota, kyse ei siis ole siitä etteikö niitä olisi ollut. Kilttejä ja arvostavia ihmisiä löytyy onneksi nykyäänkin, tosin helpompaa on tietenkin löytää joku ankea kusipää.

Vierailija
745/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttiko siltä, että oli tietoinen, harkittu loukkaus? Jos oli, niin meno tulee tuosta vain pahenemaan.

Toisaalta saattoi olla sammakko, jokaiselta niitä joskus pääsee. Sellaisen voi antaa anteeksi, jos mies on aidosti pahoillaan.

Vierailija
746/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies valehtelee - sika!

Mies on rehellinen - sika!

Mies on kommentoimatta - sika!

Naisen logiikka, se vaihtuu niin usein.

Sika on sika myös nukkuessaan, joten toki sillinkin, kun rehellisesti ilmaisee olevansa sika tai käyttäytyessään salailevasti peitellessään sikamaisuuttaan.

Hyvä mies on hyvä mies ollessaan rehellinen tai vaiti. Hyvä mies ei valehtele.

Vierailija
747/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tämä nauratti.

Vierailija
748/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uncle dick kirjoitti:

Tää ei voi olla totta...voiko nainen olla noin tosikko?

Tykkäisit varmaan samantyyppisestä puheesta :)

Et ole komein etkä älykkäin...ja vähän tylsä sängyssä....silti sua nyt tässä katselen :)

Vierailija
749/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluuko naiset oikeesti kuulla kokoajan valeita? Siis sellasia unelmahöttökliseitä joita kaikki lipevät äijät lirkuttelee halutessaan pillua. Eikö oikeesti rehellinen mielipide ois kuiteski parasta? Aina toivotaan aitoutta rehellisyyttä ja sitten kelpaa tollane. Tää on ollu koko ikäni sellane asia mikä ei mun kaaliini oo mahtunu. Ite en uskalla mitään tollasia sanoo, oon mielummi ihan hiljaa. En pysty oikeesti sanomaan sellasta, mikä ei pidä paikkaansa. Jos sillä naisella on tukka kivasti, voin sen kertoo. Jos nätit rinnat, voin kertoo. Jos kauheet mahamakkarat, en mitenkää voi valehdella. Mut silti niistä makkaroista huolimatta kokonaisuus voi olla hirmu kiva paketti. Ja sen ilmeisesti aloituksen mies ois halunnu sanoo. Mutta ei kelpaa! Niinku mitä vittua!

Muutenka ei aina oo helppoo pukee sanoiksi sitä, mitä haluaa sanoa, sitte pilataan homma vielä suuttumalla. Hitto kuunnelkaa niitä miehiä, mitä ne haluu sanoo, eikä sitä mitä ne sattuu vahingossa töksäyttämään, kun vähä vaikee sanoo sitä mitä tarkoittaa. Tollee hukkaatte monta hiomatonta timanttia. Vai haluutteko oikeesti rinnallenne ihmisen, joka välittää vaan sun tisseistä ja perseestä? Ihmisen jota ei kiinnosta pätkääkään, mitä sä ajattelet, kunha vaan saa pillua.

No sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
750/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uncle dick kirjoitti:

Tää ei voi olla totta...voiko nainen olla noin tosikko?

Tykkäisit varmaan samantyyppisestä puheesta :)

Et ole komein etkä älykkäin...ja vähän tylsä sängyssä....silti sua nyt tässä katselen :)

Eihän tuo ole ollenkaan sama asia.

Vierailija
751/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa iskelmässä lauletaan ikuisen rakkauden tunnustus näin:

"Hopeata hapsissasi rakas vaikka näkisin, hymyn kulta huuliltasi joskus vaikka katoiskin, silti rakas oisit mulle ain, kauniimpi kuin milloinkaan".

Ehkä mies on löytänyt kertomasi värssyn netistä ja uskoi sen kertovan siitä, että kauneinkaan nainen ei sinua hänen sydämessään syrjäytä.

Vierailija
752/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluuko naiset oikeesti kuulla kokoajan valeita? Siis sellasia unelmahöttökliseitä joita kaikki lipevät äijät lirkuttelee halutessaan pillua. Eikö oikeesti rehellinen mielipide ois kuiteski parasta? Aina toivotaan aitoutta rehellisyyttä ja sitten kelpaa tollane. Tää on ollu koko ikäni sellane asia mikä ei mun kaaliini oo mahtunu. Ite en uskalla mitään tollasia sanoo, oon mielummi ihan hiljaa. En pysty oikeesti sanomaan sellasta, mikä ei pidä paikkaansa. Jos sillä naisella on tukka kivasti, voin sen kertoo. Jos nätit rinnat, voin kertoo. Jos kauheet mahamakkarat, en mitenkää voi valehdella. Mut silti niistä makkaroista huolimatta kokonaisuus voi olla hirmu kiva paketti. Ja sen ilmeisesti aloituksen mies ois halunnu sanoo. Mutta ei kelpaa! Niinku mitä vittua!

Muutenka ei aina oo helppoo pukee sanoiksi sitä, mitä haluaa sanoa, sitte pilataan homma vielä suuttumalla. Hitto kuunnelkaa niitä miehiä, mitä ne haluu sanoo, eikä sitä mitä ne sattuu vahingossa töksäyttämään, kun vähä vaikee sanoo sitä mitä tarkoittaa. Tollee hukkaatte monta hiomatonta timanttia. Vai haluutteko oikeesti rinnallenne ihmisen, joka välittää vaan sun tisseistä ja perseestä? Ihmisen jota ei kiinnosta pätkääkään, mitä sä ajattelet, kunha vaan saa pillua.

No sitä saa mitä tilaa.

En. Haluan ihmisen, joka kunnioittaa ja arvostaa minua ja pystyy myös kertomaan, mitä asioita minussa arvostaa. Ja osaa rakastaa ja sanoa sen ääneen ja pitää suunsa kiinni koululaismaisesta epäkohtiin puuttumisesta tai loukkaamisesta. Aidoista epäkohdista saa ja pitääkin puhua, mutta perseen tilavuus ei ole aito epäkohta.

Ja jos ei osaa tuota niin on halua opetella ja sanoo sen ääneen.

Vierailija
753/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä saa mitä tilaa.

Kai sä tajuat pitää suusi kiinni niistä mahamakkaroista? Olen ollut kahdenkin miehen kanssa, joita karkeasti sanoen pidin ruipeloina ja liian karvattomina. Silti seksi saattoi olla mahtavaa enkä olisi ikinä sanonut tuota näkökulmaani kehosta, se olisi ollut todella asiatonta ja loukkaavaa ja syönyt miehen itsetuntoa ja ampunut näin itseänikin nilkkaan, jos mies menettää miehisyydentunteensa sängyssä ja muussakin elämässä.

Vierailija
754/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä miten moni mies tällä palstalla haluaa alistaa ja loukata naisia, mutta heihin itseen ei saisi mitään kritiikkiä antaa. Pitäisi vaan olla naisen tyytyväinen läskimahaan ja kaljuuntuneeseen päähän sekä pieneen munaan rumasta persoonallisuudesta puhumattakaan.

Vierailija
755/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu tuskin olisi puhunut I-pommista, ellei olisi tajunnut tippuvansa, jos olis jatkanut Sonjan torjumista. Oli tilanne, että miehiä oli enemmän talossa ja Samu oli sohvalla.

Vierailija
756/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä miten moni mies tällä palstalla haluaa alistaa ja loukata naisia, mutta heihin itseen ei saisi mitään kritiikkiä antaa. Pitäisi vaan olla naisen tyytyväinen läskimahaan ja kaljuuntuneeseen päähän sekä pieneen munaan rumasta persoonallisuudesta puhumattakaan.

Kaikki miehet täällä ovat vain naisten kiusaajia. Ovat tulleet Ylilaudalta trollaamaan ja jankuttamaan naisvihaansa.

Vierailija
757/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole mikään kaunotar ja olisi irvokasta ja teennäistä pelleilyä, jos mieheni sanoisi minua maailman kauneimmaksi.

Minua voi kehua ja ihastella(ja sitä mieheni tekeekin) mutta ne kehut ovat tosia. En minäkään sano miehelleni, että hän on maailman komein mutta todella usein sanon, että hän on söpö, mikä pitää minun näkövinkkelistäni paikkansa. Voisin ihailla häntä ja hänen söpöyttään suunnilleen tuntikausia.

Ei hänen vartalonsakaan ole maailman komein enkä sitä sellaiseksi kutsu mutta minusta se on ihana enkä toistaiseksi ole saanut sen katselusta tai hivelystä tarpeekseni, vaikka totisesti olen yrittänyt!

Kumppanin ei tarvitse olla maailman eniten sitä tai tätä, vähempikin riittää ja silti kelpaa ja on ihana. Harmi kun ap.ei tätä tajunnut. Vissiin joku toinen saa ap.n (ex)puolisosta hyvän ja välittävän miehen, jolle kelpaa normaali nainen ja joka sellaista miestä kykenee arvostamaan.

Mitä ihmettä länkytät? Ei ap ole ollut vaatimassa, että häntä sanotaan maailman kauneimmaksi. Hän loukkaantui siitä, että hänen ulkonäöstään puhuttiin negatiivisesti. Itsekin sanot tuossa, miten et kehu miestäsi maailman komeimmaksi mutta usein sanot söpöksi. Ap tuskin olisi marssinut ravintolasta ulos, jos mies olisi aloittanut puheensa, että "Olet minulle rakkain ja niin kovin söpö".

Vierailija
758/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä saa mitä tilaa.

En. Haluan ihmisen, joka kunnioittaa ja arvostaa minua ja pystyy myös kertomaan, mitä asioita minussa arvostaa. Ja osaa rakastaa ja sanoa sen ääneen ja pitää suunsa kiinni koululaismaisesta epäkohtiin puuttumisesta tai loukkaamisesta. Aidoista epäkohdista saa ja pitääkin puhua, mutta perseen tilavuus ei ole aito epäkohta.

Ja jos ei osaa tuota niin on halua opetella ja sanoo sen ääneen.

Kyllä perseen tilavuus on aito epäkohta, esim naimisiin mennessä nainen on 60kg ja 5 vuotta myöhemmin 90kg, on todellakin ongelma.

T:Mies.

PS Ei mieskään voi yhtäkkiä päättää, että lopettaa miehenä olon ja työt ja jää kotiin makaamaan. Samalla tavalla naisen ei tule lihottaa itseään vaan pitää huolta terveydestään ja kunnostaan, sekä ulkonäöstä, kerran se on teille niin tärkeää, että miesten pitää valehdella siitä.

Vierailija
759/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole mikään kaunotar ja olisi irvokasta ja teennäistä pelleilyä, jos mieheni sanoisi minua maailman kauneimmaksi.

Minua voi kehua ja ihastella(ja sitä mieheni tekeekin) mutta ne kehut ovat tosia. En minäkään sano miehelleni, että hän on maailman komein mutta todella usein sanon, että hän on söpö, mikä pitää minun näkövinkkelistäni paikkansa. Voisin ihailla häntä ja hänen söpöyttään suunnilleen tuntikausia.

Ei hänen vartalonsakaan ole maailman komein enkä sitä sellaiseksi kutsu mutta minusta se on ihana enkä toistaiseksi ole saanut sen katselusta tai hivelystä tarpeekseni, vaikka totisesti olen yrittänyt!

Kumppanin ei tarvitse olla maailman eniten sitä tai tätä, vähempikin riittää ja silti kelpaa ja on ihana. Harmi kun ap.ei tätä tajunnut. Vissiin joku toinen saa ap.n (ex)puolisosta hyvän ja välittävän miehen, jolle kelpaa normaali nainen ja joka sellaista miestä kykenee arvostamaan.

Sinä siis tykkäisit, jos miehesi alkaisi ihastella sinua tyyliin *et ole kaunein, et ole muodokkain, et ole mukavin, et ole söpöin, et ole seksikkäin*? Sillä mitään noistahan sinä et ole. Olisi siis tosi kiva, että tämä sinulle aina myös kerrottaisiin, että et vain alkaisi kuvitella itsestäsi liikoja vaan ymmärtäisit paikkasi?

Ja miehesikin varmaan arvostaa, jos alat kehua häntä tyyliin *et ole komein, et ole seksikkäin, et ole söpöin, et ole paras rakastaja, et ole hyvinvarustelluin, et ole mukavin, et ole ihanin*. Kiva liitto teillä.

On meitä moneen junaan 😳.

Vierailija
760/948 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut ei käsitä? Jos sanot "et sinä maailman kaunein ole", ei kukaan ajattelisi "voi ei, en olekaan maailman kaunein", koska kyllä me tiedämme, että ei me olla (ellei ole joku supermalli, ehkä silloin).

Miltä kuulostaa lause: "No, eihän se mies maailman komein ole, mutta muuten ihan ok". Siinähän selvästi viitataan, että mies on ulkonäöltään ruma tai jotenkin puutteellinen, mutta kelpaa paremman puutteessa.