Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole kiinnostunut minun asioistani, muuten ihana mies

Vierailija
13.04.2025 |

Olen ollut mieheni kanssa reilun 6 kk

Meillä on tosi hauskaa yhdessä, nautitaan ajastamme ja toisistamme. Hän ottaa minut aina huomioon kaikessa, saan kukat aina kun jotain synttäreitä, naistenpäivää, ystävänpäivää yms. Huomioi yleensäkin minut kaikessa.

Minä kuuntelen ja olen aidosti kiinnostunut hänen asioistaan, mutta nyt on alkanut tuntua ettei miestä kiinnosta minun asiat. Kuuntelee kyllä, mutta tuskin koskaan kysyy kertomaani asiaan liittyviä kysymyksiä tai kysyy oma-aloitteisesti minun asioistani.

Normimies vai vietetäänkö vain kivaa aikaa 🤔

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollaisesta kokemusta. Sekä naisten puolelta että miesten. Ja on vaikea keskustella jos toinen ei sano yhtään mitään. Hyvin mahdoton keskustelu.

Vierailija
2/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse.....ja lujaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa ap jatkossa keskittyä toisiin naisiin. Älä mieti miehiä, jookos?

Vierailija
4/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse.....ja lujaa.

Miksi ap:n pitäisi juosta? Pitääkö mieshessä/naisessa olla kaikki piirteet?

Vierailija
5/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies voi olla ihana jos hän ei ole kiinnostunut sinusta?

Vierailija
6/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kans tollanen. On musta jotenkin autistinen. Sitä ei siis vain oikeasti kiinnosta. Jos huomautan asiasta, saattaa mekaanisesti jotain kuulumisia kysellä, mutta koskaan ei mihinkään palata. 

Tämä on vain tapailumies ja otan nyt ilon irti vain hyvästä seksistä ja hauskoista hetkistä. 

Mutta en mä lasteni isäksi moista ottaisi. Tällee menee. On sitten ystäviä ja perhettä, joita mun asiat kiinnostaa oikeasti. 

Vierailija
7/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuollaisesta kokemusta. Sekä naisten puolelta että miesten. Ja on vaikea keskustella jos toinen ei sano yhtään mitään. Hyvin mahdoton keskustelu.

Ap vastaa sen verran että kyllähän me keskustellaan, mutta tuntuu ettei hän kysele minun elämästäni paljoakaan. Miettiikö niitä, ehkä. 

Ja tiedän ettei hän pahemmin osaa puhua tunteistaan,  tästä ollaan keskusteltu, näyttää ne muulla tavalla mutta meneekö tämä kysymättömyys samaan 🤔

Vierailija
8/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spermaviemärit ulisemassa ainoasta asiasta mistä he kykenee keskustelemaan... miehistä.

#miesvihanäkyväksi

Sinullahan ei ole edes spermaviemäriä. Lue aloitus. Lue uudestaan. Yritä ajatella jos osaat.

Vierailija
9/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten laitoin, huomioi minut kaikissa asioissa. Enemmän kuin kukaan ennen.

Vierailija
10/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa sen verran että kyllähän me keskustellaan, mutta tuntuu ettei hän kysele minun elämästäni paljoakaan. Miettiikö niitä, ehkä. 

Ja tiedän ettei hän pahemmin osaa puhua tunteistaan,  tästä ollaan keskusteltu, näyttää ne muulla tavalla mutta meneekö tämä kysymättömyys samaan 🤔

No mua vaivaisi jos toinen ei ikinä kysy mitään. Vai onko keskustelu vaan ajautunut siihen, ettei tajua kysyä. Mutta jos ei koskaan kysy, se sitten on aina sitä?

Vierailija
11/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas mies esitti kauheasti heti alusta asti että "kun tää asia on sulle niin tärkeä, jutellaan siitä hyvällä ajalla kun ei väsytä/ole jumpat kesken/en ole syömässä siskon kanssa" tmsp. Ja ainahan sitä oli jotain muuta kuin sitä "hyvää aikaa". Luiskaan meni.

Vierailija
12/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö että' sä olet haukkumassa sitä netissä?

Mitä tykkäisit jos sinusta olis ketju ulilaudalla?

Vierailija
13/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas mies esitti kauheasti heti alusta asti että "kun tää asia on sulle niin tärkeä, jutellaan siitä hyvällä ajalla kun ei väsytä/ole jumpat kesken/en ole syömässä siskon kanssa" tmsp. Ja ainahan sitä oli jotain muuta kuin sitä "hyvää aikaa". Luiskaan meni.

Onneksi olet nykyään naisiin kallellaan

Vierailija
14/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tää...mulla, ap:llä, on ollut niitäkin jotka on ehkä ollut liiankin uteliaita ja sitä kautta myös mustasukkaisia. Se on vielä pahempi:)

Toki olen sellainen joka kertoo ja puhuu, ehkä niin tarkasti ettei tule lisäkysymyksiä 🤣

Vierailija
15/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tää...mulla, ap:llä, on ollut niitäkin jotka on ehkä ollut liiankin uteliaita ja sitä kautta myös mustasukkaisia. Se on vielä pahempi:)

Toki olen sellainen joka kertoo ja puhuu, ehkä niin tarkasti ettei tule lisäkysymyksiä 🤣

Oikeasti, jätä miehet rauhaan ja nussi naisia jatkossa

Vierailija
16/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole haukkumassa. Luepa tarkemmin. Mies on ihana ja huomioi, kysyin krskutelutaidoista ja kiinnostuksesta minuun. Ei ole haukkumista todellakaan.

Vierailija
17/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että on kiinnostunut asioistasi. Joskus vain on niin monia ajatuksia saman aikaisesti, ettei välttämättä ymmärrä kysyä päivästäsi, tai muista asioista. Tuskin pahallaan, vaan jos on todella ihastunut, niin yrittää näyttää muilla tavoin kuinka tärkeä olet hänelle

Vierailija
18/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse.....ja lujaa.

Mitä tämä tarkoittaa? Siis onko se mies AP:n kertoman perusteella jotenkin vaarallinen?

Vierailija
19/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole haukkumassa. Luepa tarkemmin. Mies on ihana ja huomioi, kysyin krskutelutaidoista ja kiinnostuksesta minuun. Ei ole haukkumista todellakaan.

eli ei tiedä? Näytä ketju hänelle.

Vastaisitko kysymykseen: mitä tykkäisit jos ulilaudalla olisi ketju sinusta?

Vierailija
20/86 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tässä on vaara siitä paljon toistetusta "narsistista", joka aluksi on niin kauhean huomaavainen ja imarteleva, mutta ajan mittaan osoittautuu itsekkääksi ja määrääväksi. Nimenomaan tuo liian virheetön huomaavaisuus pelottaa - ei vaikuta normaalilta.

Olen itsekin kaksilahkeinen ja huolestuisin, jos joku nainen olisi "liian hyvä". Tietysti voin olla täysin väärässäkin, mutta jos toinen ei ole sinun asioistasi ihan rehelliseti kiinnostunut, en hetkeäkään usko onnelliseen tulevaisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän