Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta
Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.
Olemme olleet 1,5v yhdessä.
En voi käsittää miten mies voi sanoa noin
Kommentit (948)
jossain englantilaisessa komediassa kun bestman piti puheen, niin muistaakseni hän ihmetteli että onko morsian oikeasti maailman kaunein. jos olisi maailman kaunein, niin paikalla olisi media ikuistamassa maailman kauneimman naisen häitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.
No kai jokainen nyt tajuaa ettei ole se kaunein.
Katso vaikka jessica albaa, laura lepistöä, jennifer anistonia tai emma watsonia
Joo ei kai näillekään kannata sanoa ettet ole se kaikkein kaunein, ja kai nuokin sen tajuaa. Mutta seukkaavatko jos mies sen sanoo...
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys maan perii!
Mistä lähtien moukkamaisuus on sama kuin rehellisyys?
Olisit kuunnellut puheen loppuun ja vastannut:" Kiitos. Et ole komein, pisin , lihaksikksain, tuuheahiuksisin, isomunaisin, paras rakastaja.....
Mun mieheni mielestä ainoa positiivinen puoleni on kiltteys. Ei halua valehdella ulkonäöstä tai muustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kertoo ettei rakkaus merkitse mitään, jos ei ole valmis valehtelemaan kumppaninsa puolesta. Toisaalta jos faktuaalisesti tiedät olevasi absoluuttisesti *kaikkein kaunein*, niin miten sitä muuttaa mikään mitä joku sanoo?
Onko sinulle rakkautta se, että kumppanisi luettelee sinusta kaiken, mikä on huonompaa, kuin jollain toisella?
Vierailija kirjoitti:
Olisit kuunnellut puheen loppuun ja vastannut:" Kiitos. Et ole komein, pisin , lihaksikksain, tuuheahiuksisin, isomunaisin, paras rakastaja.....
Narsistille ei pidä antaa yhtään mitään huomiota. Pitää olla ihan normaalisti kuin ei olisi kuullutkaan mitään outoa. Ja tietysti samalla kannattaa suunnitella omaa lähtöään ihmissuhteesta.
No, mies on kirjolla!
Kaunis mies. He tarvitsevat just kaltaisesi naisen, sillä tuommoinen mies pitää itseään kauniina.
Ja kahta kaunista ei sovi yhteen.
Ilkeä ja ilmeisen sivistymätön mies. Ei arvosta sinua.
Huvittavaa näissä on se että jos tuollaisille miehille sanoisi noin niin loukkaantuisi itse verisesti. Naisen vaan pitäisi niellä moiset "totuudet" ja arvostaa. Kaikkea ei kannata sanoa toiselle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kertoo ettei rakkaus merkitse mitään, jos ei ole valmis valehtelemaan kumppaninsa puolesta. Toisaalta jos faktuaalisesti tiedät olevasi absoluuttisesti *kaikkein kaunein*, niin miten sitä muuttaa mikään mitä joku sanoo?
Onko sinulle rakkautta se, että kumppanisi luettelee sinusta kaiken, mikä on huonompaa, kuin jollain toisella?
Kaiken? Pari asiaa mainitsi.
Mies sanoi niin kuin asia on ja hyvä niin. Ilmeisesti rakkaus ei merkitse sinulle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa näissä on se että jos tuollaisille miehille sanoisi noin niin loukkaantuisi itse verisesti. Naisen vaan pitäisi niellä moiset "totuudet" ja arvostaa. Kaikkea ei kannata sanoa toiselle. :D
Narsisti saa lähdettä siitä, että solvaa toista. Ja saa parisuhdedynamiikkaa itselleen sopivammaksi murtamalla kohteen itsetuntoa. Ensin niin kaunis ja hotti nainen on yhtäkkiä ruma läski. Siinä vaiheessa läskin kannattaa juosta.
Hyvä että nainen tietää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi niin kuin asia on ja hyvä niin. Ilmeisesti rakkaus ei merkitse sinulle mitään.
Niin siis miehelle ei merkitse.
Mies oli rehellinen. Ei pidä antaa naisen luulla olevansa kaunis jos ei ole
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni mielestä ainoa positiivinen puoleni on kiltteys. Ei halua valehdella ulkonäöstä tai muustakaan.
Huutonaurahdin tälle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurahdin tälle :D
Minä taas vähän hämmennyin. Mietin, että onko mies joku asperger vai narsisti vai moukka ja mikä on kirjoittajan itsetunnon laita ja onko läheisriippuvuutta.
Teidän parisuhteessa ei vissiin huumori kukoista/ sille ei ole sijaa lainkaan?