Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta
Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.
Olemme olleet 1,5v yhdessä.
En voi käsittää miten mies voi sanoa noin
Kommentit (948)
Vierailija kirjoitti:
Mihin lienee kadonnut huumori..olisin vaa nauranu. Meidån suhteessa huumoria riittää ja jos sitä ei olisi ni aika ankiaa olis elämä. Ootitko oikee koruja lahjaks???
Huumoria se on silloin, kun molemmat sen sellaiseksi ymmärtää.
Koulussa lapset selittävät kiisaamisen vitsiksi. Heille tätä joutuu opettaa, et vitsi se on vasta, jos kaikkia osapuolia naurattaa. Sinun opettajasi ei näemmä näin tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän yritti alistaa ja sadistisesti pahoittaa mielen _tarkoituksella_. Tarvitsee olla naivi ja debiili jos muuta uskoo.
Tämä.
Sulla kikkeli maailman pienin on, mutta olet silti mies niin verraton!
Haittaako se jos sanoo että pieni kikkeli? 😳 Ainahan jollakin on isompi muna? 😳 Ja sanoinhan mä että on tosi verraton hei!
Mahtava runo 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakin näkemys asiaan. Eli teoriassa AP voi olla miehen mielestä maailman toiseksi kaunein nainen. Pitäiskö olla ihan ykkönen kaikista maailman naisista.
Mitäs jos kymmenen vuoden päästä mies näkee jossain hieman kauniimman, pitäiskö hänen vaihtaa.
Entä tämä kaikkein muodokkain. Jospa hän ei edes tykkää kaikkein muodokkaimmista, tämä kuitenkin oli kyllä tökerösti sanottu.
No mutta jos AP:n kuvaileva tilanne on tosijuttu, kuvailemasi reagointi tilanteeseen oli mun mielestä turhan dramaattinen.
Ehkäpä tämä kaikki on saivartelua, mutta kyllähän tuo reagointi oli myös ylilyönti.
Saattaa olla että mies on huumorimiehiä. Toki tilanteessa mies olisi voinut jättää vitsailut sikseen, jos siis vitsaili..
Muuten yleisesti parinvalinnasta, Monelle miehelle nyt vaan sattuu riittämään se että puoliso näyttää hyvältä.
Ei tietenkään tarvitse olla kaikkein kaunein. Eikä toiseksi tai kolmanneksi jne. Mutta miksi tuollainen asia pitää SANOA? SE on nyt tämä asian ydin. Siitä tulee sellainen vähättelyn asetelma, että mä nyt huolin sut kun en parempaakaan saa. Ja se on se naisten suurin pelko, että mies vaan huolii vakipilluksi vaikkei kiinnosta muuten ollenkaan koko harakka.
Miehillä ei ole niinkään tätä ongelmaa ja sen takia ette näköjään suostu ymmärtämään mikä tässä asiassa haisee.
Mutta kaikesta huolimatta hän on rakkain. Olisiko nainen mieluummin kaunein ja muodokkain mutta miehelle vähemmän rakas kuin joku toinen?
Minäkin olen nainen ja minusta tuossa on vähän ylireagointia. En esim. ole koskaan ajatellut, että saisin maailman koneimman ja fiksuimmat miehen. Miten nuo asiat edes voisi mitata?
Toki olisi mukavaa, jos mies olisi älynnyt kertoa, miksi ketjun aloittaja on hänelle rakkain.
Tuli mieleen vanha laulu "My Funny Valentine".
Se vähän järkytti, kun nuorena kuuntelin sanoja ensi kerran. Sitten ajattelin, että kai sen voi sanoa noinkin. "Your looks are laughable, unphotographable, yet you're my favorite work of art..."Mutta aina kannattaa tietysti kuunnella itseään. Jos tulee paha olo tuollaisesta, niin ero on varmaan paras ratkaisu.
Mulle taas tuli mieleen vanha laulu "rupsahda rauhassa rakkaani mun". Se on sitä totista rakkautta. Ei se, että heti suhteen alkumetreillä tuodaan ilmi ettei ulkonäkö miellytä, mutta oot sä silti ihan jees tyyppi. Kyllä siinä suhteen alussa yleensä tykkää toisen ulkonäöstäkin täysillä, vaikka tiedostaakin ettei kyseessä ole mikään missi tai kalsarimalli.
Että vähän tulee sellainen tyytymis-suhteen maku tässä. Ettei ole ihan niin innoissaan kuin alkuhuumassa yleensä ollaan jolloin palvoo jokaista sopukkaa rakkaassaan senttimetrin tarkkuudella, vaikkei hän olekaan suoraan enkelin sapluunasta luotu.
Vierailija kirjoitti:
No hiukan sama juttu jos nainen sanoisi miehelleen jotta et ole isomunaisin tai paras petipuuhissa mutta olet silti mulle rakkain. Aika harva mies tuosta ilahtuisi vaikka se olisikin totta. Luultavasti muistaisi nuo sanat aika kauan ja murehtisi munansa pienuutta...
Jos haluu loukata miestä, niin noinhan sitä kannattaa sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Eipä AP ole kovin hyvällä itsetunnolla varustettu...
No vaikuttaa omaavan omanarvontuntoa, kun ymmärsi olla ottamasta vastaan noin moukkamaista puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.
Tosissasiko väität, että jokainen toivoisi kumppanin valehtelevan päin naamaa?
Hyvästä itsetunnosta kertoo se, että puuttuu narsistin loukkaavaan käytökseen. Ei alistu. Sanoo suoraan että HV - minulle ei puhuta noin.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi niin kuin asia on ja hyvä niin. Ilmeisesti rakkaus ei merkitse sinulle mitään.
Et kyllä tajua mistään mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hiukan sama juttu jos nainen sanoisi miehelleen jotta et ole isomunaisin tai paras petipuuhissa mutta olet silti mulle rakkain. Aika harva mies tuosta ilahtuisi vaikka se olisikin totta. Luultavasti muistaisi nuo sanat aika kauan ja murehtisi munansa pienuutta...
Jos haluu loukata miestä, niin noinhan sitä kannattaa sanoo.
Miksi se loukkaisi? Kyllä mä tiedän etten ole isomunaisin. Ja jos en ole paras petipuuhissa, niin hyvä se on sanoa, jotta voin kehittyä. Kysyisin naiselta mitä voin seuraavalla kerralla tehdä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Noh hän on hyvin todennäköisesti tyytynyt suhun koska parempaakaan ei saa koska naiset on niin kranttuja nykypäivänä. Koita laihduttaa niin ens vuonna tulee parempaa tekstiä suusta.
Tsemppiä laihdutukseen
Tulihan se tunnustus sieltä 😄.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nykyajan ulkonäkökeskeisenä aikana ole juuri hyvä sanoa, että mies ei rakasta sinua ulkonäön takia, vaan jonkin luonteenominaisuutesi takia, joka ei rapistu ajan mukana. Mutta huumorintaju se ei ainakaan ole. :)
Ja tykkäättekö te sitten valehtelijamiehistä, jotka kirkkain silmin väittää, että olette kaunein. Ei minun mieheni ainakaan tarvitse olla komein edes mun silmissä. Komeus on kvaliteetti erikseen, ja syy, miksi rakastan häntä, ei ole hänen ulkonäössään.
Ja kerrot tämän aina juhlapuheissa? Ja kerrot sit varmaan vielä, kuka on sinusta se komeampi! Se höystää tuota kaikkea mukavaari. Kun vaan muistat lopukai sanoa, et kaikesta huolimatta armollisesti olet hänet valinnut!
Vierailija kirjoitti:
Huh. Olisin myös loukkaantunut.
Onko mies yleensäkin sellainen, että töksäyttelee asioita tai on liian suorapuheinen tms? Sosiaalisissa taidoissa lommoja?Kauneus on monella tavalla subjektiivinen käsite ja olisi kyllä suotavaa että oma kumppani näkisi kauneimpana. Muodokkuus taas... sekin subjektiivinen mieltymys, kuka tykkää ja kuka suosii sirompaa.
On paljon miehiä jotka tykkäävät pienemmistä muodoista.En kyllä itsekään olisi varma pystyisinkö tuollaisen kuultuani jatkamaan suhdetta.
Yrittäisin kuitenkin keskustella asiasta ja ynnärtää miestä.
Oletko mielestäsi "kaunein" - ja rehellisesti, onko miehesi mielestäsi "maailman komein"?
Minusta olisi lähinnä putoa jos mies väittäisi minun olevan maailman kaunein, ja epärehellistäkin.
Meidän parisuhde kyllä kestäisi tuollaisen synttärilorun, mutta meitähän on moneksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies on idiootti.
Hyvä puoli on siinä, että toi sen ilmi suhteellisen ajoissa ennen kuin on idiootin siittämät penskat pyörimässä jaloissa ja yhteinen asuntolaina.
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus miten paljon noita urpoja ukkoja riittää.
Jeesus valitteli ihan samaa: Kuinka kauan minun pitää olla vielä täällä keskellänne?
Typerä mies. Ei omakaan naiseni ole se kaunein tai parhain, mutta en minä nyt sitä hänelle kerro. Välttelen tietenkin valehtelemista, mutta onneksi ei tule tilanteita että tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
AP:n kannattaa valita seuransa jatkossa paremmin.
Seuraavan kerran ap osaa sanoa miehelle:
Et oel sängyssä kaikkein paras, mutta tyydyin sinuun, koska olet muuten ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli vain rehellinen, et varmasti ole se maailman kaunein nainen vaan maailmassa on miljoonia kauniimpia naisia kuin sinä. Miksi te naiset ette kestä totuutta vaan suututte siitä?
M33
Mies oli rehellisen moukka. Moukkamaisuuden välttää sillä, ettei sano toisen ulkonäöstä mitään. Ei tartte siis valehdellakaan. Senkun kehuu ihmistä muista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Typerä mies. Ei omakaan naiseni ole se kaunein tai parhain, mutta en minä nyt sitä hänelle kerro. Välttelen tietenkin valehtelemista, mutta onneksi ei tule tilanteita että tarvitsisi.
Itsehän olet typerys. Jos rakastat vaimoasi, hän todella ON se kaunein ja parhain. Olet inhottava.
Viisas osaa väistää henkistä pahoinpitelyä.