Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta
Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.
Olemme olleet 1,5v yhdessä.
En voi käsittää miten mies voi sanoa noin
Kommentit (948)
En minäkään ole se kaunein enkä muodokkain, mutta mun mies ei ikinä sanoisi mulle noin.
Koska noin ei vaan kuulu toiselle sanoa.
Joku viittasi narsismin, no siitä voi olla montaa mieltä, mutta mun exä, joka oli narsku, sovitteli niitä sanojaan juuri noin.
"Sulla on liian suuri suu, mutta on se hyvän muotoinen."
"Et sää kaunein nainen ole, mitä mulla on ollut, et lähellekään, mutta eihän se tärkeintä olekaan."
Jne.
Siinä ei oikeasti kehuta toista, vaan verrataan johonkin toiseen ja parempaan, ja sitä ei saisi kukaan toiselle tehdä.
Vaikka se kuinka olisi tottakin! Niin ei vaan sanota!
Nää realisti täällä, jotka haukkuu toista liian herkäksi tms, on itse näitä töksäyttelijöitä, jotka ei yhtään mieti mitä suustaan päästävät ja ilm. tykkäävät siitä, että voivat toista loukata tällaisilla pikku möläyksillä.
Tykkäisiköhän mies, jos nainen sanoisi, että ei sulla se isoin kalu ole, minkä minä tiedän, ei lähellekään, mutta ei se niin tärkeetä.
Jos tuo AP:n mies ei ole narsisti, niin on ainakin harvinaisen huonosti puheensa suunnitellut.
Kyllä me naiset (ja miehetkin) omat puutteemme tiedämme ilman, että niistä pitää vielä muka pikkuhuvittavalla tavalla muistuttaa. Se kertoo vain siitä, ettei kunnioita puolisoaan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hiukan sama juttu jos nainen sanoisi miehelleen jotta et ole isomunaisin tai paras petipuuhissa mutta olet silti mulle rakkain. Aika harva mies tuosta ilahtuisi vaikka se olisikin totta. Luultavasti muistaisi nuo sanat aika kauan ja murehtisi munansa pienuutta...
Jos haluu loukata miestä, niin noinhan sitä kannattaa sanoo.
Miksi se loukkaisi? Kyllä mä tiedän etten ole isomunaisin. Ja jos en ole paras petipuuhissa, niin hyvä se on sanoa, jotta voin kehittyä. Kysyisin naiselta mitä voin seuraavalla kerralla tehdä paremmin.
Samaa mieltä itsekin. Ei minua loukkaa yhtään jos puoliso sanoo, ettei minulla ole kaikkein isoin muna tai en ole maailman paras sängyssä. En ole sellaista koskaan edes luullut itsestäni, enkä sellaista juttua pitäisi edes uskottavana.
Vain miehillä on taito kehua ja pilkata samassa lauseessa. Miten eivät koskaan opi että se pilkka on ainoa mikä naisella jää mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli vain rehellinen, et varmasti ole se maailman kaunein nainen vaan maailmassa on miljoonia kauniimpia naisia kuin sinä. Miksi te naiset ette kestä totuutta vaan suututte siitä?
M33
Mies oli rehellisen moukka. Moukkamaisuuden välttää sillä, ettei sano toisen ulkonäöstä mitään. Ei tartte siis valehdellakaan. Senkun kehuu ihmistä muista asioista.
Minä taas veikkaan että mies *leikkii* moukkaa, ja oikeasti on sadistinen narsisti joka _nauttii_ kun kumppaniin sattuu. Olen kerran törmännyt tällaiseen ihmiseen, ja väitän, että hänessä on demonista pahuutta. Totaalisen sieluton elukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä mies. Ei omakaan naiseni ole se kaunein tai parhain, mutta en minä nyt sitä hänelle kerro. Välttelen tietenkin valehtelemista, mutta onneksi ei tule tilanteita että tarvitsisi.
Itsehän olet typerys. Jos rakastat vaimoasi, hän todella ON se kaunein ja parhain. Olet inhottava.
Höpö höpö, en ole tuo alkuperäinen kirjoittaja , mutta tiedän että en ole kauneimpia naisia ja ärsyttäisi jos mies niin inttäisi ja valehtelisi. Ei minun tarvitse olla miehen mielestä kaunein, ei hänkään ole komein tai älykkäin, mutta rakastamme toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys kunniaan.
Kiitos vinkistä. Kerron miehelle hänen seuraavana syntymäpäivänään että ei hänellä iso ei oikeastaan keskikokoinenkaan muna ole mutta välttäähän sekin kun miettii samalla isoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus miten paljon noita urpoja ukkoja riittää.
En kouluttanut kumpaakaan eksääni seuraavalle, kun en edes tajunnut loukkaantua tuollaisista. Veikkaanpa ettei heille tule mitään seuraavaa.
Kai jokainen ketjussa tajuaa ettei ap ole mikään miss universum? Eikä muodokas? Tuohan oli hieno puheen alku emmekä saa nyt tietää miten se olisi jatkunut.
Vierailija kirjoitti:
Vain miehillä on taito kehua ja pilkata samassa lauseessa. Miten eivät koskaan opi että se pilkka on ainoa mikä naisella jää mieleen.
Tuollainen on vain suoraa vttuilua.
Ap jätä se rutku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on
Vierailija kirjoitti:
Typerä mies. Ei omakaan naiseni ole se kaunein tai parhain, mutta en minä nyt sitä hänelle kerro. Välttelen tietenkin valehtelemista, mutta onneksi ei tule tilanteita että tarvitsisi.
Itsehän olet typerys. Jos rakastat vaimoasi, hän todella ON se kaunein ja parhain. Olet inhottava.
Höpö höpö, en ole tuo alkuperäinen kirjoittaja , mutta tiedän että en ole kauneimpia naisia ja ärsyttäisi jos mies niin inttäisi ja valehtelisi. Ei minun tarvitse olla miehen mielestä kaunein, ei hänkään ole komein tai älykkäin, mutta rakastamme toisiamme.
Juuri näin, joukossa järkevää puhetta.
Honottele sille : Rakastuin mä luuseriin....
Vierailija kirjoitti:
Aina löytyy minua kauniimpia ja muodokkaampia, mutta ihanaa, että olen miehelleni se ihanin ja että minua hän ei vaihtaisi kehenkään toiseen. Olisikohan sinun kannattanut kuunnella oman miehesi asia loppuun saakka? Ikinä en ole itseäni kuvitellut edes tämän kaupungin kauneimmaksi. Outoahan se olisikin. Miehenikään ei ole kylän komein, mutta on vaihtaisi hänen luonnettaan parempinäköiseen idioottiin.
Tällaisen puheen aloitus on anniltaan samaa luokkaa, kuin olis jatkanut kuvailemalla ravintolan pöytiä ja tuoleja ja kertonut, miten jossain muualla on paremman näköiset huonekalut.
Jos todellakin haluaa ilahduttaa toista, sitä ei aloiteta alentamalla ensin, ja sitten lopuksi lohdutuksena...rakastan sinua silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.
Yläpeukutin. Juttu voi olla Porvoosta, mutta yksi perussääntö on mielestäni aivan selvä, että älä ikinä vertaa kumppanisi ulkonäköä negatiivisesti muihin, älä tosissasi äläkä ns. huumorillakaan.
Itse voisin kuvitella korkeintaan jotakin sellaista, että kommentoisin vaimolleni vaikka jonkun naisen vaatetta tms., että tuo sopisi varmaan sinulle. Mutta ei ikipäivänä, että joku toinen nainen olisi itse jotakin parempaa kuin omani.
-Perheellinen mies
Juuri näin. Koskee molempia sukupuolia ja kaikkia parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.
Minä en toivo että kumppani pitäisi kauneimpana, koska olen kaukana kauniista, enkä ole mikään järjetön haihattelija vaan realisti. Mutta toivon, että kumppani on tarpeeksi fiksu pitääkseen tuollaiset "kehut" sisällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli vain rehellinen, et varmasti ole se maailman kaunein nainen vaan maailmassa on miljoonia kauniimpia naisia kuin sinä. Miksi te naiset ette kestä totuutta vaan suututte siitä?
M33
Mies oli rehellisen moukka. Moukkamaisuuden välttää sillä, ettei sano toisen ulkonäöstä mitään. Ei tartte siis valehdellakaan. Senkun kehuu ihmistä muista asioista.
Minä taas veikkaan että mies *leikkii* moukkaa, ja oikeasti on sadistinen narsisti joka _nauttii_ kun kumppaniin sattuu. Olen kerran törmännyt tällaiseen ihmiseen, ja väitän, että hänessä on demonista pahuutta. Totaalisen sieluton elukka.
Tämä.
Yks kaverini, siis mies kirjoitti vaimolleen: Ei se ollut ihastusta ensisilmäyksellä, ei ...
No kiva varmaan....
Vierailija kirjoitti:
Joo kun onnittelin miestä syntymäpäivänä, alustin sen niin, että vaikka munasi on katkarapu ja autosi vanha rotisko, niin kyllä suhun voi hetkellisesti tyytyä ja oot ihan Ok.
Jostain kumman syystä mies on nyt mököttänyt monta päivää jo.
No miehet on kumman ohutnahkaisia. Ei kesta totuutta. Tottahan tuo varmaan oli, joten miksi suuttua jos nainen sen sanoo? Tai kertoo kuinka mies ei ole maailman paras kuski mutta silti rakas.
Nyt voisi lanseerata ihan uuden AV-onnittelukorttivalikoiman jossa voi ruksata valmiista listasta ensin saajan kaikki viat (vatsamakkarat, haiseva henki, keltaiset hampaat, harvat hiukset, kaljamaha yms yms) ja sitten onnitellaan ja vakuutetaan kuitenkin rakkautta.
Seuraavilla synttäreillä neiti Herkkä Hipiä ei saa sitten kutsua ravintolaan. Onnea hienosta toiminnasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hiukan sama juttu jos nainen sanoisi miehelleen jotta et ole isomunaisin tai paras petipuuhissa mutta olet silti mulle rakkain. Aika harva mies tuosta ilahtuisi vaikka se olisikin totta. Luultavasti muistaisi nuo sanat aika kauan ja murehtisi munansa pienuutta...
Jos haluu loukata miestä, niin noinhan sitä kannattaa sanoo.
Miksi se loukkaisi? Kyllä mä tiedän etten ole isomunaisin. Ja jos en ole paras petipuuhissa, niin hyvä se on sanoa, jotta voin kehittyä. Kysyisin naiselta mitä voin seuraavalla kerralla tehdä paremmin.
Samaa mieltä itsekin. Ei minua loukkaa yhtään jos puoliso sanoo, ettei minulla ole kaikkein isoin muna tai en ole maailman paras sängyssä. En ole sellaista koskaan edes luullut itsestäni, enkä sellaista juttua pitäisi edes uskottavana.
Mut miksi sun vaimo niin sanoisi? Nyt kyse ei ole siitä, oletko tätä vai et. Kyse on vain siitä, MIKSI se pitää sanoa. Ja vielä juhlapuheessa.
Kuvittele vaimosi puhe keskellä ravintolaa. No, ehkä se sit teillä voisi mennä esim. huumorista, mut ei ei kyl kaikilla.
Lähetä sille Jipun kappale "sä olet huononoo mies, silti maailman rakkain, sä olet huonoo mies, en päästä sua koskaan.."
Mulla toimi yhden narskun kanssa. Ei ole tarvinnut enää tavata koskaan.