Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä touhutippa kertoo?

Vierailija
12.12.2006 |

Tuli tässä mieleen eräs asia, joka kiinnostaisi, eli touhutipat.

Exälleni tuli hänen kiihottuessaan touhutippaa paljon enemmän kuin aiemmille miesystävilleni. Hänelle se oli selvä merkki suuresta kiihottumisesta (siis kullikin seisoi tosi tanassa) ja hän nautti siitä, että touhutippoja tuli.

Mikä niitten tarkoitus oikeastaan on? Tuntuu miehestä kivalta kun on kullinpää märkänä? Olin ennen yhdistänyt kostumisen vain naiseen liittyväksi asiaksi, mutta hän usein minua ajatellessaankin hän sanoi kostuvansa ja selvästi asia oli hänelle mieluinen.

Miehet, kertoisitteko vähän?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia varmaan perustuu sille että kuivan esinahan edestakaisin veivaaminen ei ole miellyttävää joten kroppa puskee sinne vähän vaseliinia väliin.

Ei tuolla ainakaan minulla kiihottumisen kanssa ole suoranaista tekemistä. Erektio saattaa jopa hieman pehmetä kun touhutipat ilmenee. Olen myös erittäin märkä mies. Kuulemma.

Vierailija
2/36 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaatko, että touhutipat on runkkamista varten kehittyneet? Eiköhän ne ole varmistamassa, että liukkautta on tarpeeksi, vaikka nainen ei olisikaan ihan litisevä.

Vierailija:

asia varmaan perustuu sille että kuivan esinahan edestakaisin veivaaminen ei ole miellyttävää joten kroppa puskee sinne vähän vaseliinia väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se tuntuu, etkö sinä " märkä mies" tunne sitä itse?

terv. asiasta kiinnostunut ap

PS. Naisena on minusta kiihottavaa, että tulee touhutippoja! Maistuvatkin hyvältä ;-)

Vierailija
4/36 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meinaatko, että touhutipat on runkkamista varten kehittyneet? Eiköhän ne ole varmistamassa, että liukkautta on tarpeeksi, vaikka nainen ei olisikaan ihan litisevä.

Puhehan oli esinahan vetelystä edestakaisin. Tapahtuu se sitten vaikka anaalissa.

2

Vierailija
5/36 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miltä se tuntuu, etkö sinä " märkä mies" tunne sitä itse?

terv. asiasta kiinnostunut ap

PS. Naisena on minusta kiihottavaa, että tulee touhutippoja! Maistuvatkin hyvältä ;-)

Noinkin tapahtuu. Ilman erektiotakin alkaa valua. Sinänsä vähän inhaa. Meillä ei rouva oikein arvosta moista, ei edes koske jos tippoja tulee. :(

Kiihottumisen ja seksiin valmistautumiseen liittyvä ilmiö kai se on. Ei ne itse tipat tunnu oikein millekään. Tietysti kyrsii jos on kastellut bokserinsa ja sitten ei tapahdukaan mitään.

2

Vierailija
6/36 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvensi asiaa.

Kaikenlaisia mielenkiintoisia juttuja teissä miehissä. Siis loogisesti ajatellenhan se on juuri liukastetta, mutta jännää/harmillistakin ehkä että tippoja tulee, vaikkei seksiä sitten tulisikaan..

t. ap

Vierailija
7/36 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

touhutipat on luonto tai mikä lie ukko-ylijumala keksinyt siksi että Uros pystyy helpommin työntymään naaraan sisään ja siittämään sen, heti noustuaan sen selkään. Femakot keksi myöhemmin että naaraankin pitäisi muka olla jotenkin kiihottunut ja nauttia ko. suoritteesta.

Vierailija
8/36 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ja heidän jälkeläisiään on vaalittu kuin kukkaa kämmenellä.

Kukapa kyykäärmeen sikiötä viitsisi elättää?

Vierailija
9/36 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan esinahka liiku edestakaisin naidessa. Eikä ole edes erityisen ahdas esinahka. Kyllä touhutipat on tarkoitettu pillun ja kullin välisen kitkan pienentämiseen eikä mihinkään esinahan vetelyyn.

Vierailija:

Puhehan oli esinahan vetelystä edestakaisin. Tapahtuu se sitten vaikka anaalissa.

2

Vierailija
10/36 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoo

Vierailija
11/36 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tahtoo

mies-edes nam- tahtoo!

Vierailija
12/36 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen niiden kertovan suuresta kiihottuneisuudesta koska ei niitä heti alkuunsa tule.

Vierailija
13/36 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hedelmöityminen on tapahtunut ko viime menkat lli 9.4 ja nyt olen toisell kuulla. Kierto yleensä sen 28päiväävmutta nyt e ollut kkun 26. Seksiä 4päivää menkkojen jälkeen mutta sisälleni ei lauettu. Toisen kerran sinä kuuna viikon päästä tuon jälkeen. 

Vierailija
14/36 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen touhutipat kiihottaa. En ihan ymmärrä, miten joku nainen voi ällötä tuollaista normaalia reaktiota. Ja kyllä on joskus ollut mukavaa, kun olen saanut miehen pöksyt ihan märäksi.

Asiasta toiseen. Itse pidän miesten touhutippoja kiihottavina, mutta mitä mieltä miehet ovat naisten silminnähtävästä kostumisesta? Tyydytin itseäni jokin aika sitten peilin edessä ja olin yllättynyt, kuinka näkyvää kiihottumiseni oli. Valkoista nestettä ihan valui pimpistä. Kostun kyllä kovasti, mutta en tiennyt, että se näkyy niin selvästi.

Vierailija
15/36 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko raskaana? Viime viikonloppuna pantiin oikein reiruun ja nyt on etova olo. Sain kumpaankin läpeen. Kauheeta, jos olen raskaana, kun mieheni on sterilisoitu. Meillä ei ole lapsia.

Vierailija
16/36 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutipoissa voi olla siittiöitä jos mies on vähän aiemmin lauennut esimerkiksi suuseksissä. Keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisykeino.

Vierailija
17/36 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta asia on simppeli. Touhutipa kertoo kiihottumisen tilasta, kostuuhan naisetkin kun ovat kiihottuneita. Ainakin niitä joita olen nainut.

Vierailija
18/36 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut merkille, että isomunaisilla miehillä erittyy tippoja yleensä runsaasti. Pienimunaiset ovat lähes kuivia. Kyllä luonto on viisas. Eihän kaikilla isomoloisilla ole alvariinsa liukastepurkki mukana, vaikka pitäisikin.

Vierailija
19/36 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Itselläni ihan "pätevä" varustus ja touhutippojakin tulee niin että riittää, bokserit aika pienestäkin märkiä. Onneksi niistä ei ainakaan minulla jää minkäänlaisia jälkiä, hajua tai muutakaan jälkeä. Ei rupea vaimo ihmettelemään kalsareiden tilaa pesun yhteydessä. :)

Vierailija
20/36 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen miesystävä on myös tätä sorttia että housut märkinä, mikäli niitä ei ole siinä vaiheessa vielä heivattu. Ja tämä yksilö myös todella iso. Yksikään aiemmista partnereista ei ole valunut lähellekään noin runsaasti (eivät kyllä ole olleet samaa kokoakaan, ei sen puoleen). En valita ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi