Mitä touhutippa kertoo?
Tuli tässä mieleen eräs asia, joka kiinnostaisi, eli touhutipat.
Exälleni tuli hänen kiihottuessaan touhutippaa paljon enemmän kuin aiemmille miesystävilleni. Hänelle se oli selvä merkki suuresta kiihottumisesta (siis kullikin seisoi tosi tanassa) ja hän nautti siitä, että touhutippoja tuli.
Mikä niitten tarkoitus oikeastaan on? Tuntuu miehestä kivalta kun on kullinpää märkänä? Olin ennen yhdistänyt kostumisen vain naiseen liittyväksi asiaksi, mutta hän usein minua ajatellessaankin hän sanoi kostuvansa ja selvästi asia oli hänelle mieluinen.
Miehet, kertoisitteko vähän?
Kommentit (36)
Touhutipat puhdistavat virtsaputken, ettei sitten siemennesteessä ole virtsaa mukana.
En osaa vastata siihen että miksi niitä tulee paljon.
touhutipat on kehon normaali biologinen toiminto. Erite on erittäin liukas, näin pikku juniorit saavat nopean ja liukkaan reitin.
Täällä runsaasti tipotteleva mies. Pidän jos nainen kiihottuu siitä.. :)
Touhutippojen tarkoitus on, että mies pystyy työntymään täysin kuivaan pilluun. Naisen ei tarvitse olla lainkaan valmis asiaan.
Touhutipat toimivat liukasteena sekä neutralisoivat vaginan PHta siittiöitä varten eli suojaavat siittiöitä.
Tahtoo... työntyispä joku iso kullinen mun märkään pimppaan. Suihin ottaminen on tosi kiihottavaa ja tykkään että mies laukee mun suuhun
Joillain tulee touhutippoja vasta vähän ennen kuin saavat. Joilllain ei lainkaan. Joillain kiihottumisen myötä.
Itseäni kiinnostaa ja kiihottaa tuo. (N)
Mulla tipat kertoo, että silloin on menossa kunnon kiihoittuminen, johon mielikin on ehtinyt mukaan. Tykkään vaikka illalla sängyllä loikoillessa vähän hiplailla itseäni, ja kun tippaa alkaa tulla, niin vieressä syrjäsilmällä vilkuilevalle rouvallekin alkaa käydä selväksi, mitä iltaohjelmassa voisi olla luvassa. Kyllähän seisokin ja vaikka orgasminkin saa ilman kunnollista kiihoittumistakin kun sopivasti vatkaa, mutta tippa kertoo että nyt on oikea panetus päällä. Muutenkin tykkään pitää kiihoittumista ja tunnetta pitkään yllä, menemättä loppuun, mutta kuitenkin sen verran että kärki pysyy kosteana koko ajan.
En jaksanut lukea koko ketjua läpi ja ehkä tämä on jo sanottu, mutta touhareilla on se tarkoitus, että ne puhdistaa peniksen virtsasta ja tarkoittaa sitä, että olis mahdollista laueta. Mulla touharit kertoo äärimmäisestä kiihottumisesta ja kulli on tosi kovana. Niin että se saattaa farkkujenkin sisällä ponnahtaa touharien liukasteesta pystyyn ja joskus jopa napaa vasten jos panettaa aivan armottomasti. Yleensä tohon tarvitaan kyllä naisen hyväilevä kosketus. Ja on se tunne että levikset repee ja kulli halkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Touhutipat maistuu makealle.
Minulla suolaiselle.
Minulla tulee touhutipat aika helposti. Usein ennen erektiota jopa, kunhan vaan ajattelee että kohta päästään hommiin.
Touhutippojen tarkoitus on saattaa alulle epätoivottu vahinkoraskaus.
Vaimo on välillä pahana, kun nukutaan ja lusikka asennossa, niin alkaa tihkumaan kiima tippoja. Sitten on hänen yöpaidan selkä märkänä ja peitto.
Luonto on kiimatipat varmaan tehnyt sitä varten, että voi jatkaa sukua luolamies mäisesti, tukasta kiinni ja molo sisään, hieman nylkytystä ja spermat sisään. Sitten pusu leidin poskelle ja kiitos ja anteeksi.
Sitten jatkaa matkaa koti luolalle missä oma naaras odottelee lapsineen...siellä sitten hellää rakastelua...
Täällä on yksi mies, jolta tulee usein touhutippoja. Itse ajattelen ja tunnen niiden olevan liukastetta hieman myöhemmin tulevalle spermalle. Puolisoni tykkää, kun terskan päähän ilmestyy esileikin aikana tippa nestettä. Se on kuin lupaus tulevasta syöksystä. :)
No jos ihan kuivaa faktaa laitetaan niin touhutippojen biologinen tarkoitus on puhdistaa virtsaputkea siittiöitä varten. Kylä siis tipat oat merkki lhestyväst lastinpurusta . Jännä että mulla taas koemus että naiset tykkää siitä etten vuoda isosta kalustani turhia ennenaikaisesti. Tippa tai pari tulee noin 5 min enen räjähdystä eli loppupuolla..