Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmien pigmentointi ja kulmakarvojen värjäys

Vierailija
08.04.2026 |

Otin vähän aikaa sitten kulmakarvojen kohdalle pigmentoinnin. Se onnistui, mutta ei poistanut itse ongelmaa. Tyhmyyksissäni luulin, että enää ei tarvitsisi värjätä millään tavalla, mutta eihän pigmentti sitä ratkaissut. Sehän tuo värin vain iholle. Karvat ovat yhtä värittömät tällaisella vaalealla ihmisellä kuin ennenkin.

Miten te muut, joilla on hyvin vaaleat tai värittömät kulmakarvat, olette tehneet niille pigmentoinnin jälkeen?

Kysymykseni on muullakin palstalla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää siis sama kuin mikroblading? Itse olen sitä harkinnut ja ajatellut, että sit pitää vaan kestovärjäillä kulmia. Mulla siis epäsymmetriset ja vaaleat kulmat.

Vierailija
2/6 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaan pigmentointi. Käsittääkseni microblading tehdään vähän eri tekniikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole juuri kulmakarvoja ollenkaan. Aikanaan nyppinyt niitä vuosikausia ohuiksi. Nyt pigmentoinut. Vähäisille karvoille en tee mitään. Joskus nyppäsen jonkun näkyvän vaalean jouhen pois.

Vierailija
4/6 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö microblading ole luonnollisempi vaihtoehto? Pigmentointihan näyttää tussilta?

Vierailija
5/6 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuterikulmat ei todellakaan näytä tussilta.

Mulla sellainen microbladingin ja puuteroitujen yhdistelmä.

Kestovärjään muutamat oikeat (värittömät) karvat muutaman viikon välein.

Vierailija
6/6 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mistä löydän hyvän puuterikulmien tekijän? Saa kertoa kaikkia paikkakuntia. Kerran meinasin jo lähteä Tampereelle niiden perään.