Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.

Vierailija
10.07.2023 |

Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.

Kun mies sitten eroaa +40 vuotiaana ei häntä kiinnosta mikään vakava parisuhde vaan haluaa vain kevyttä kivaa. Ja mies alkaa tosissaan etsiä itseään huomattavasti nuorempaa naista.

Sitten taas ikähaarukassa +55-65 vuotiaat miehet joutuvat paniikkiin peläten yksinäistä vanhuutta, ja tällöin mies on taas valmis pariutumaan pysyvästi, mutta jälleen kerran itseään nuorekkaampaa naista jos se vain on mahdollista.

+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti.

Kommentit (1336)

Vierailija
741/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v mies, ja voin kyllä allekirjoittaa tämän. Kiinnostun ensisijaisesti noin 30-35 vuotiaista naisista.

Oman ikäisistäni en yleensä ole kiinnostunut, ellei nainen ole selvästi keskimääräistä paremman näköinen.

Täällä myös m40, ja sama täysin sama juttu. Olen urheilullinen ja hoikka, todella vaikea löytää samanhenkistä seuraa omanikäisistä naisista.

Lapset jo melkein täysi-ikäisiä, eikä velkaa enää ole. Nyt on aikaa nauttia elämästä ja toteuttaa niitä omia haaveita. Kynnys on äärimmäisen suuri, ja vaatisi todella poikkeuksellisen yksilön, jotta hyppäisi enää johonkin pikkulapsi-karuselliin mukaan.

Joten yksin olen

Vierailija
742/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v mies, ja voin kyllä allekirjoittaa tämän. Kiinnostun ensisijaisesti noin 30-35 vuotiaista naisista.

Oman ikäisistäni en yleensä ole kiinnostunut, ellei nainen ole selvästi keskimääräistä paremman näköinen.

Täällä myös m40, ja sama täysin sama juttu. Olen urheilullinen ja hoikka, todella vaikea löytää samanhenkistä seuraa omanikäisistä naisista.

Lapset jo melkein täysi-ikäisiä, eikä velkaa enää ole. Nyt on aikaa nauttia elämästä ja toteuttaa niitä omia haaveita. Kynnys on äärimmäisen suuri, ja vaatisi todella poikkeuksellisen yksilön, jotta hyppäisi enää johonkin pikkulapsi-karuselliin mukaan.

Joten yksin olen

Joo, lapsikaruselli uusioperhe ajatus on pois suljettu ajatus.

Mielummin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia naiset saa asettaa miehille kriteerejä mutta miehet ei saa naisille?

Naiset toivovat että mies on pitkä, korkeakoulutettu,hyvännäköinen, töissä käyvä, atleettinen.. jne

Miehet ei saa edes toivoa että nainen olisi hoikka ja kaunis vaan miehet joutuvat tyytymään siihen mihin rahkeet riittää.

Vierailija
744/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia naiset saa asettaa miehille kriteerejä mutta miehet ei saa naisille?

Naiset toivovat että mies on pitkä, korkeakoulutettu,hyvännäköinen, töissä käyvä, atleettinen.. jne

Miehet ei saa edes toivoa että nainen olisi hoikka ja kaunis vaan miehet joutuvat tyytymään siihen mihin rahkeet riittää.

Saa miehelläkin olla kriteerit. Mun kriteerit ei liity ulkonäköön tai varakkuuteen. Mun mies on lyhyt, vatsakas ja pienituloinen.

Vierailija
745/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen mies, ja kyllä mulla ainakin on tietyt kriteerit mitä edellytän naiselta, että voisin edes harkita vakavaa seurustelua hänen kanssaan.

M40

Vierailija
746/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska auton ostaja saa vapaasti ostaa auton, johon hänellä on varaa ja halua. Auton myyjä ei voi pakottaa ostajaa ostamaan juuri hänen autoaan, vaikka voikin suositella ja jopa painostaa ostamaan auto häneltä. Myyjän on kuitenkin oltava varovainen, koska ostaja voi vaihtaa toiseen liikkeeseen, mikäli myyjä alkaa myydä autoaan liian aggressiivisesti.

Vierailija
747/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi onko seksi inut mitä nainen voi tarjota.

Useimmiten muuta ei ole. Puheenaiheet ovat koira, työ ja lähipiirin ihmiset. Valtaosin puhe on valittavaa. Tunteudenhallintataidot on huonot, ainainen myöhästely, kaksoistandardot, valehtelu jne. Passiivisuus ja aloitekyvyttömyys kaikissa asioissa. Noista mikään ei itseäni juurikaan kiinnosta.

Jos naisella olisi yleissivistystä maailman tapahtumista, historiasta, taloudesta, biologiasta jne ja hyvät käytöstavat. Osaisi tehdä ruokaa ja olisi arjen taidot hallinnassa, autolla-ajo, raha-asiat, ruuanlaitto jne. Eipä tällaisia naisia ole vastaan tullut missään. Jos olisi tullut, niin parisuhde olisi hyvä juttu.

Kertoo omasta naismaustasi, jos päädyt suhteisiin kuvatunlaisten naisten kanssa. Mikä sinulla on ollut syynä, että olet kiinnostunut juuri heistä? Kuulostaa siltä, että teillä ei ollut mitään yhteistä. Miksi päädyitte suhteeseen?

outoa myös ettei omasta työstään tai ystävistään saisi puhua miehelleen. no kenelle sitten jos ei omalle kumppanilleen?

SAA, mutta jos EI juuri MUUTA PUHUTTAVAA ole, ja lisäksi vielä valituksenomaisesti näitä toistetaan päivästä toiseen niin... M42

Vierailija
748/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eroamassa, mutta jos eroaisin, en missään nimessä enää hakisi uutta parisuhdetta. Nauttisin sen sijaan elämästä itsenäisenä ihmisenä. Uskon, että juuri näin nuo mainitsemasi viiteryhmän miehet myös ajattelevat. Siksi hakevat huomattavasti nuorempaa, koska suhteen tarkoitus on rajallinen. Hieman myöhemmin perspektiivi laajenee. Tai sitten parisuhde ulottuvuus suljetaan elämästä kokonaan.

Vierailija
749/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole eroamassa, mutta jos eroaisin, en missään nimessä enää hakisi uutta parisuhdetta. Nauttisin sen sijaan elämästä itsenäisenä ihmisenä. Uskon, että juuri näin nuo mainitsemasi viiteryhmän miehet myös ajattelevat. Siksi hakevat huomattavasti nuorempaa, koska suhteen tarkoitus on rajallinen. Hieman myöhemmin perspektiivi laajenee. Tai sitten parisuhde ulottuvuus suljetaan elämästä kokonaan.

Eli unelmoit jo nyt siitä ihanasta Tinder-elämästä, kun sinulla ei ole parisuhdetta. Puoli vuotta maksimissaan ja olet eronnut.

Vierailija
750/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli unelmoit jo nyt siitä ihanasta Tinder-elämästä, kun sinulla ei ole parisuhdetta. Puoli vuotta maksimissaan ja olet eronnut.

Siihen en ainakaan lähtisi. Ihan viimeinen juttu minulle.

Vierailija
751/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten yksin olen

Eikös se pikkulapsikaruselliin ajautuminen oli todennäköisintä lapsettoman nuoren naisen kanssa? 40+ nainen on joko vela tai lapset jo tehnyt.

Vierailija
752/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen en ainakaan lähtisi. Ihan viimeinen juttu minulle.

Eihän meistä kukaan.

Vierailija
753/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla sinkkuus on aina naisen oma valinta ellei nainen ole todella ruma/lihava.

Miehillä sinkkuus taas harvoin on oma valinta.

Tämä on se isoin ero parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
754/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento ja nauravainen auttaa aina. Aika harvaa eronnutta miestä kiinnostaa naama nutturalla pingottava nainen, tuskin naistakaan kiinnostaisi vastaavanlainen mies? Ulkonäkökysymykset ovat sitten puhtaasti makuasioita.

Itse olen 47v eronnut mies, joka etsii kumppani tositarkoituksella. Vaan ei löydy. Oma kokemukseni on, että ne on juuri ne 40v+ naiset, jotka vapaudenhuumassa juhlivat ja eivät halua sitoutua mihinkään.

Juuri yritän toipua suhteesta, jossa rakastuin palavasti naiseen, joka edelleen pani exänsä kanssa suhteemme ensimmäiset kuukaudet. Kun ei oltu erikseen sovittu ettei ole muita. Tunnen itseni idiootiksi.

Vierailija
755/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne kriteerit kieltää? Mutta jos jatkuvasti valittaa pariutumisvaikeuksia, niin yleensä siinä tulee puheeksi myös se kolikon toinen puoli eli iso osa ihmisistä ei kelpaa. Tietynlainen nirsous siis taustalla.

Sinänsä olen kyllä sitä mieltä, että kaikilla ihmisillä on oikeus viehättyä kenestä viehättyy, ja sitä ettei saa omien mieltymystensä mukaista kumppania on jokaisen oikeus surra. Saatavilla oleviin ihmisiin kiintyminen ja rakastuminen ei ole tahdon asia, vaan kyky jota ei kaikilla ole ja elämäntaito jota kaikki eivät koskaan opi.

Vierailija
756/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla sinkkuus on aina naisen oma valinta ellei nainen ole todella ruma/lihava.

Lähes aina se on oma valinta. Joku löytyy, kun riittävästi laskee rimaa. Harva mieskään kelpuuttaisi ihan kenet vaan.

Vierailija
757/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes aina se on oma valinta. Joku löytyy, kun riittävästi laskee rimaa. Harva mieskään kelpuuttaisi ihan kenet vaan.

Naisilla se on lähes aina oma valinta kun taas miehillä ei ole.

Keskitason nainen saa lähestymis yrityksiä jatkuvasti kun taas keskitason mies ei juurikaan saa. Nainen voi ehdokkaista valita ne parhaimmat miehet.

Mies jos on hyvin komea(pitkä ja atleettinen) sekä korkeakoulutettu(eli hyvätuloinen) niin silloin se mies voi tehdä samoin kuin keskitason nainen.

Vierailija
758/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskitason nainen saa lähestymis yrityksiä jatkuvasti kun taas keskitason mies ei juurikaan saa. Nainen voi ehdokkaista valita ne parhaimmat miehet.

Mies jos on hyvin komea(pitkä ja atleettinen) sekä korkeakoulutettu(eli hyvätuloinen) niin silloin se mies voi tehdä samoin kuin keskitason nainen.

En minä väittänytkään, että kaikilla on samat mahdollisuudet ja saman verran kysyntää pariutumismarkkinoilla. Tosin tässäkin yksilöiden väliset erot merkkaa enemmän kuin sukupuolten väliset. Jotkut miehet on kuumaa kamaa ja jotkut naiset hyökiöitä.

Mutta on se sinkkuus silti loppupeleissä oma valinta, jos ei itse tee aktiivisesti lähestymisiä ja/tai ei kelpuuta niitä jotka saa.

Vierailija
759/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä väittänytkään, että kaikilla on samat mahdollisuudet ja saman verran kysyntää pariutumismarkkinoilla. Tosin tässäkin yksilöiden väliset erot merkkaa enemmän kuin sukupuolten väliset. Jotkut miehet on kuumaa kamaa ja jotkut naiset hyökiöitä.

Mutta on se sinkkuus silti loppupeleissä oma valinta, jos ei itse tee aktiivisesti lähestymisiä ja/tai ei kelpuuta niitä jotka saa.

Naisille se on omavalinta lähes aina kun taas miehille ei ole. Sukupuoli nimenomaan tässä on se merkittävin ero.

Keskiverto nainen pystyy valitsemaan kumppaninsa miesehdokkaista eikä miehillä tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se komea ja rikas.

Vierailija
760/1336 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten nirsous = lähestyy nuorempia naisia. Omanikäinen ei kelpaa.

Naisten nirsous = "kukaan" lukuisista yrittäjistä ei kelpaa, koska ne on kaikki vanhoja kääkkiä.

Kukaan ei saa mitä haluaa.