Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äitejä aina mollataan

Vierailija
10.07.2023 |

Viet lapsen hoitoon 10kk olet huono äiti, mutta auta armias jos viekin vasta kolme vuotiaana niin sitten vasta oletkin huono äiti. Alkanut ärsyttämään tämä nyt kun on saanut oman lapsen.
Kuulun näihin äiteihin jotka siis ovat lapsen kanssa kolme vuotta kotona, harrastetaan muskaria, ulkoillaan paljon, piirrellään ja maalaillaan, lorutellaan ja millon mitäkin, niin siltikin sanotaan että lapselle oppimisen kannalta paras paikka olisi hoidossa, en ymmärrä. Tai kun en kurkku suorana huuda lapselleni ni en kuulemma osaa pitää mitään kuria. Ja Vaikka itse kohdannut monenlaista äitiä en koskaan ole huonoa sanaa sanonut kenestäkään, vaikka mieli olisikin välillä tehnyt.
Onko muillakin samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kommentteja suurin osa, kiitos kokemuksien jaosta. Täytyisi vaan yrittää olla välittämättä, ehkä se ajan kanssa onnistuu😁 ap

Vierailija
42/43 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oppi vanhemmaksi tulossa oli se, että minä teen itseäni ja lastani koskevat päätökset (isällä toki oma äänensä lapsen asioihin), ei naapuri, minun äiti, anoppi, av tai tarhan täti. Ennen lasta olin hieman lapanen ja yritin miellyttää liian monia. Arvot meni kohdalleen ja en anna muiden mielipiteiden ja arvojen määrätä minun omia valintoja.

Hiljan kuulin nuorelta, että lähihoitajakoulussa opetetaan, että alle 3-vuotiaita ei saisi viedä päiväkotiin ja kuulemma päiväkodin työntekijät paheksuvat tällaisia vanhempia. Seurauksena sitten hämmentyneitä nuoria naisia, jotka pelkäävät saada lapsia. Hienosti vedetty siellä amiksessa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri nuo ap:n mainitsemat asiat saa nuoria naisia lykkäämään lastentekoa, tai ainakin omaani. Olo on kuin olisi jatkuvasti luupin alla ja milloin vain kuka tahansa voi tulla närpöttämään mistä tahansa asiasta. Ja ihmiset vielä kuvittelevat heillä olevan oikeus puuttua toisten asioihin "koska lapsella ei ole puolustajaa ja on vanhempiensa armoilla".

Tästä tuli mieleeni, että myös se ettei ole lapsia saa monet kyselemään miksi ei ole, milloin niitä tulee, nainen ei ole mitään jos ei ole äiti, tiedät/ymmärrät vasta sitten kun saat oman lapsen jne, eli perjaatteessa jo se että et tee lapsia on väärin ja sitten kun teet niitä nii valitetaan, että tälläiseen maailmaan nyt teit sitten lapsen jne. Erikoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi