Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ajoi vaimonsa viime hetkellä sairaalaan ja pelasti hengen Joutui itse lepositeisiin 74-vuotias mies joutui muutama viikko sitten erikoisten toimenpiteiden kohteeksi sen jälkeen, kun hän oli pelastanut vaimonsa hengen.

Kommentit (1084)

Vierailija
1/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toiset ei saa apua, vaikka sitä haluaisivat.

Vierailija
2/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ei tuo miehen oma toimintakaan kovin tolkulliselta kuulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyri ja pahasti. Oliko se "vastaanoton hoitaja", joka kielsi ajamasta?

Vierailija
4/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normot eivät kestäneet ukkoa joka tietää itse mitä tekee.

Vierailija
5/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei kai, jos on yleinenkin tapa lähettää monta autoa hakemaan terveitä ihmisiä kodeistaan "hoitoon".

Vierailija
6/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti näit iltapäivälehtien inisijöitä. "Olen kokenut vääryyttä, yhteys iltalehteen!"

Vierailija
7/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota, kun ensin puhutaan, että vaimo siirrettiin kesken matkan ambulanssin kyytiin. Myöhemmin taas kuvataan, miten hän oli itse ajanut hänet Peijaksen sairaalaan oville. Kummallinen juttu kaikenkaikkiaan.

Vierailija
8/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

osalliset TODELLA VASTUUSEEN  tässä on mennyt yli ja pahasti. toivottavasti lehti kirjoittelee asian tulevista käänteistä.

Vierailija
9/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota, kun ensin puhutaan, että vaimo siirrettiin kesken matkan ambulanssin kyytiin. Myöhemmin taas kuvataan, miten hän oli itse ajanut hänet Peijaksen sairaalaan oville. Kummallinen juttu kaikenkaikkiaan.

Se että sinä et tajua ei tarkoita etteikö tarina olisi looginen.

Vierailija
10/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi eri tilannetta, parin viikon välein. Onko luetun ymmärtäminen noin vaikeaa?

Vierailija
11/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhtia ja Vaarallisia tilanteita Vantaalla

Vierailija
12/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luehan uudelleen juttu, asia selviää siitä kyllä. Pariskunta oli Itä-Suomessa, vaimo sairastui, mies soitti ambulanssin ja kun ambulanssi ei löytänyt heitä, mies lähti itse ajamaan vaimoa sairaalaan. Tällä ajoreissulla ambulanssi löysi pariskunnan, vaimo siirrettiin ambulanssin kyytiin, vietiin Kuopioon sairaalaan ja vaimolle tehtiin sydämen pallolaajennus.

Tästä viikon kuluttua pariskunta oli pääkaupunkiseudulla. Vaimon olo heikkeni pahoin, mies koitti soittaa ambulanssia, ja lähti lopulta itse viemään vaimoa Peijaksen sairaalaan. Matkalla vaimo meni elottomaksi. Jos asia meni kuten mies kertoo, mies pelasti vaimonsa hengen.

Vierailija
13/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukon horinat kuulostavat sen verran erikoisilta, etten nyt suoranaisesti ihmettele, jos joku epäilys mielentilasta on herännyt.

Vierailija
14/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä saa hulvattoman Suomifilmin. Vesa Vierikko mieheksi ja Miitta Sorvali naiseksi + liuta muita hahmoja, joista yksi on tietenkin Hirviniemi ja toinen Janne Kataja.

Vierailija
15/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei kai, jos on yleinenkin tapa lähettää monta autoa hakemaan terveitä ihmisiä kodeistaan "hoitoon".

niin. useampi poliisipartio ja 3 ambulanssia hakemaan yhtä eläkeläistä miestä???

Vierailija
16/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukon horinat kuulostavat sen verran erikoisilta, etten nyt suoranaisesti ihmettele, jos joku epäilys mielentilasta on herännyt.

Paskaako se näille Stasi-kyylille toisten mielentilat kuuluu.

Vierailija
17/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitsi tuo on että pihaan tulee kaksi poliisiautoa ja kolme ambulanssia? Varauduttiin ammuskeluun??

Vierailija
18/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et lukenut kunnolla.

Sairaalaan tehtiin 2 reissua.

Ekalla tehtiin pallolaajennus ja nainen palasi kesänviettoon. Myöhempänä päivänä tuli uusia oireita ja jouduttiin taa sairaalaan.

Vierailija
19/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista voi oikeasti tehdä ihmiselle Suomessa.

Vierailija
20/1084 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen, että mies olisi ollut lähdössä pyöräretkelle Viroon, vaikka vaimo oli sairaalassa. Perui reissun vain lepositeistä kipeytyneiden ranteiden vuoksi, ei vaimon sairastumisen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän