Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Woltin tilaus meni väärään osoitteeseen, sain uuden tilauksen mutta mitä tekee naapurit...

Vierailija
04.07.2023 |

Pussissa selvästi luki tussilla nimi, onko yleistäkin naapureilta varastaa toisten omaisuutta? Kertoo kyllä joidenkin luonteesta paljon. Ei palautusta, ei mitään.

Kommentit (189)

Vierailija
101/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wolt sen virheen teki, ei naapurisi.

Jos Wolt toisi minulle naapurin safkat, niin veisin ne kyllä itse naapurille. Voin ihan hyvin itse tilata omat ruoat, jos on nälkä.

No kerropa mistä tiedät, kenen safkat woltti on sinulle tuonut?

Siinä pussissa lukee nimi ja mä tunnen naapurini. Ollaan ystävystytty tässä vuosikymmenten varrella. Ei heitä paljon ole.

Ohis

Hieno homma. Se woltin lähetys ei kuitenkaan mitä todennäköisimmin ollut matkalla naapurillesi, vaan ihan jollekin muulle. Esimerkiksi kaupungin vastakkaiselle laidalle.

Vierailija
102/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun oven taakse tulee vääräp tilaus, niin ei tule edes mielenkään syödä sitä vaan ehdottomasti soitan Woltille ja he sitten hakevat sen tai pistävät roskiin. En kuitenkaan itse alkaisi syödä jonku toisen tilausta. Jos olisi ihan järjetön nälkä enkä olisi syönyt tyyliin kahteen päivään, niin silloin voisin syödä hätätapauksessa. En kuitenkaan usko, että tällainen nälkähätätapaus tapahtuisi. Porukat siis syö ihan hyvällä omalla tunnolla toisten ruokia? 

Kerrotko vielä, että miten Woltille soitetaan? Tai mistä edes tiedät, että kyseessä on Wolt eikä esim. Foodora?

No ei tulisi mielenkään syödä niitä ruokia vaikka itse kuu ne lähettäisi. Nimellä yrittäisin etsiä vaikka Facebookista kelle ne alun perin oli tarkoitettu lähettää ja ottaisin netissä yhteyttä support@wolt.com .

😂 lähetä vaan sähköpostia, vastauksen saat ehkä parin viikon sisällä.

Wolt ei halua niitä ruokia takaisin ja siihen mennessä kun olet löytänyt (huom! etunimen perusteella) tilaajan on hän jo saanut uudet ruoat ovellensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no jos rehellisiä ollaan niin en minä tiedä naapureiden etunimiä

Eipä niitä aina tiedäkään. Mut oma nimi pitäs tietää kuitenkin, että jos eväspaketissa lukee vaikka Pirkko ja sinä oot Pena ni ei kannata syödä Pirkon eväitä.

Siis heitetäänkö sit Pirkon eväät roskiin vai jätetäänkö oven taakse josko Pirkko sen sieltä joskus löytäisi?

Rappukäytävässä ei saa muuten säilyttää mitään.

Kuinka löydät Pirkon nopeasti?

Pirkko ilmoittaa woltille ja Pirkolle tuodaan uudet ruuat.

Kyllä mä ainakin hämmentyisin jos yhtäkkiä ilmestyisi joku naapuri ovelleni kylmentyneiden ruokien kanssa, uskaltaisko niitä syödä sit?

Toki se on vaikeeta jos sapuskat vaan jätetään oven taakse, eihän sitä silloin tiedä Erkkikään missä se Pirkko on. Mut en kyllä söis kuitenkaan toisten eväitä. Jos sattus että Pirkko oiskin naapuri ja ihmettelis joku päivä kadonneita eväitään ni kyllä hävettäs jos ois ite vetänyt ne napaansa.

Pirkko ihmettelee niitä kadonneita eväitään woltin asiakaspalvelulle ja saa uudet tilalle. Ei tämä ole niin vaikeaa. Ja samoin muuten toimii silloinkin, vaikka kiikuttaisit niitä nyssäköitä ympäri kyliä. Woltin ja asiakkaan näkökulmasta se toimitus on silloin menetetty, kun se on päätynyt väärään osoitteeseen tai kadonnut matkalla. Sen tilalle toimitetaan uusi riippumatta siitä, mihin seikkailuihin alkuperäinen nyssäkkä vielä joutuukaan.

Vierailija
104/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis syöttekö te ilmaista ruokaa vaikka teillä ei ole nälkä? Tulee ilmainen kuljetus oven taakse vaikka olette juuri syöneet päivällisen, mutta kyllä nämä hampparit pitää vielä syödä, kun näin ilmaiseksi saatiin. Antaa mahalaukun vaan venyä? Siis oikeesti?

Vierailija
105/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun oven taakse tulee vääräp tilaus, niin ei tule edes mielenkään syödä sitä vaan ehdottomasti soitan Woltille ja he sitten hakevat sen tai pistävät roskiin. En kuitenkaan itse alkaisi syödä jonku toisen tilausta. Jos olisi ihan järjetön nälkä enkä olisi syönyt tyyliin kahteen päivään, niin silloin voisin syödä hätätapauksessa. En kuitenkaan usko, että tällainen nälkähätätapaus tapahtuisi. Porukat siis syö ihan hyvällä omalla tunnolla toisten ruokia? 

Kerrotko vielä, että miten Woltille soitetaan? Tai mistä edes tiedät, että kyseessä on Wolt eikä esim. Foodora?

No ei tulisi mielenkään syödä niitä ruokia vaikka itse kuu ne lähettäisi. Nimellä yrittäisin etsiä vaikka Facebookista kelle ne alun perin oli tarkoitettu lähettää ja ottaisin netissä yhteyttä support@wolt.com .

Mä en ainakaan halua kenenkään ovella puoli tuntia seisseitä ruokia, joten ole hyvä ja jätä etsimättä.

Vierailija
106/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no jos rehellisiä ollaan niin en minä tiedä naapureiden etunimiä

Eipä niitä aina tiedäkään. Mut oma nimi pitäs tietää kuitenkin, että jos eväspaketissa lukee vaikka Pirkko ja sinä oot Pena ni ei kannata syödä Pirkon eväitä.

Siis heitetäänkö sit Pirkon eväät roskiin vai jätetäänkö oven taakse josko Pirkko sen sieltä joskus löytäisi?

Rappukäytävässä ei saa muuten säilyttää mitään.

Kuinka löydät Pirkon nopeasti?

Pirkko ilmoittaa woltille ja Pirkolle tuodaan uudet ruuat.

Kyllä mä ainakin hämmentyisin jos yhtäkkiä ilmestyisi joku naapuri ovelleni kylmentyneiden ruokien kanssa, uskaltaisko niitä syödä sit?

Toki se on vaikeeta jos sapuskat vaan jätetään oven taakse, eihän sitä silloin tiedä Erkkikään missä se Pirkko on. Mut en kyllä söis kuitenkaan toisten eväitä. Jos sattus että Pirkko oiskin naapuri ja ihmettelis joku päivä kadonneita eväitään ni kyllä hävettäs jos ois ite vetänyt ne napaansa.

Pirkko ihmettelee niitä kadonneita eväitään woltin asiakaspalvelulle ja saa uudet tilalle. Ei tämä ole niin vaikeaa. Ja samoin muuten toimii silloinkin, vaikka kiikuttaisit niitä nyssäköitä ympäri kyliä. Woltin ja asiakkaan näkökulmasta se toimitus on silloin menetetty, kun se on päätynyt väärään osoitteeseen tai kadonnut matkalla. Sen tilalle toimitetaan uusi riippumatta siitä, mihin seikkailuihin alkuperäinen nyssäkkä vielä joutuukaan.

Ja te syötte Pirkonkin tilauksen vaikka maha on jo pullollaan? Mahtavaa, kun ilmaiseksi saa? 

Vierailija
107/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan halua kenenkään ovella puoli tuntia seisseitä ruokia, joten ole hyvä ja jätä etsimättä.

No se on sinun asiasi sitten, mutta minä en niitä ruokia halua ja pistän eteenpäin oikeaan osoitteeseen. 

Vierailija
108/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis syöttekö te ilmaista ruokaa vaikka teillä ei ole nälkä? Tulee ilmainen kuljetus oven taakse vaikka olette juuri syöneet päivällisen, mutta kyllä nämä hampparit pitää vielä syödä, kun näin ilmaiseksi saatiin. Antaa mahalaukun vaan venyä? Siis oikeesti?

No voin kuule vaikka veistellä siitä veistoksia tai muussata tehosekoittimessa ja hieroa naamaani. Se kun ei kuulu kenellekään muulle mitä sillä teen. Asiakas saa joka tapauksessa woltin hukkaaman annoksen tilalle uuden ja luultavasti jotain kredittejä päälle.

Vierailija
109/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellekin tietoon tullut yhksi tapaus jossa on toistuvasti, siis useampia kertoja, toimitettu toimitettu jonkun toisen Wolt tilauksia. En tiedä onko miten yleinen toimitustapa Woltilla mutta noissa tapauksissa ne vaan jättää tilauksen oven eteen, soittaa ovikelloa ja usein työntekijä jo kadonnut paikalta. Aina ei ole edes pääsyä sinne johonkin toiseen kiinteistöön johon tilaus olisi kuulunut työntekijän toimittaa. Mutta sanoisin että, jos ne mitä tuotiin kelpasi sille kenelle ne tuotiin se menee täysin Woltin piikkiin.

Vierailija
110/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin kuule vaikka veistellä siitä veistoksia tai muussata tehosekoittimessa ja hieroa naamaani. Se kun ei kuulu kenellekään muulle mitä sillä teen. Asiakas saa joka tapauksessa woltin hukkaaman annoksen tilalle uuden ja luultavasti jotain kredittejä päälle.

Voi jeesus sentään. Ei ihme, että ollan lihavia, kun syödään toistenkin ruoat vaikka tarvetta ei ole. Pääasia, että saadaan vaan ilmaiseksi, kun pakkohan se on syödä sitten. 

Vierailija
111/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ihan sama syötkö vai et, mutta minä ilmoitna, että tämä tilaus on nyt tullut väärään osoitteeseen. Miksi tämä nyt sinua harmittaisi? 

Vierailija
112/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wolt sen virheen teki, ei naapurisi.

Jos Wolt toisi minulle naapurin safkat, niin veisin ne kyllä itse naapurille. Voin ihan hyvin itse tilata omat ruoat, jos on nälkä.

No kerropa mistä tiedät, kenen safkat woltti on sinulle tuonut?

Siinä pussissa lukee nimi ja mä tunnen naapurini. Ollaan ystävystytty tässä vuosikymmenten varrella. Ei heitä paljon ole.

Ohis

Hieno homma. Se woltin lähetys ei kuitenkaan mitä todennäköisimmin ollut matkalla naapurillesi, vaan ihan jollekin muulle. Esimerkiksi kaupungin vastakkaiselle laidalle.

Mitä sä sekoilet? Kyllä naapuri kertoi tilanneensa ja ihan oli tilauskin oikein.

Meilläpäin kun osataan puhua ihan suomalaistenkin kesken.

Jostain syystä ammattikuskit ei osaa ajaa meidän taloyhtiössä. Meille tulee jatkuvasti paketteja, ruokaa ja takseja, kun talo sattuu olemaan ensimmäisenä tyrkyllä, vaan ei ole ensimmäinen numeroltaan.

Vierailija
113/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä kieltäyty kiinalainen lähettämässä ruokaa kun olisi pitänyt

antaa 4 alennusta minkä wolt on antanut kun olen heidän palveluaan

niin paljon käyttänyt. otin sitten toisen palvelun kautta muualta

ruuat. oon muutenki nähny miten ne samat kiinalaiset ostaa

raaka-aineensa lidlistä. laitonta hommaa mutta kaikki näemmä

joustaa rahan edessä

Vierailija
114/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on sinun asiasi sitten, mutta minä en niitä ruokia halua ja pistän eteenpäin oikeaan osoitteeseen. 

Kaikki ei halua toimia ilmaisina työntekijöinä jos jonkin lähetti yrityksen työntekijät eivät hallitse tehtäviään. Etenkin jos toisille toistuvasti tuodaan joidenkin toisten tilauksia. Niitähän on voitu toimittaa sellaiselle joka myös tilaa Woltin kautta  mutta sellaisille kenellä ei ole mitään tilauksia Woltin kautta,  toiset lähetit vaan sekoilee noissa tehtävissään.

Vierailija
115/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen tätä myös kokeillut, woltti toi uudet safkat mukisematta

väärään paikkaan menneitä safkoja ei oteta takaisin hygieniasyistä joten onnekas naapurisi voi aivan huoleti vedellä ne pötsiinsä

Huoleti?

Kai olet nähnyt miten karvikset näpelöivät aterioita ja maistelevat niitä. Netistä löytyy useita aitoja videoita joista on tuomioitakin jaettu, kun kuski kasaa tilauksista itselleen omat safkat ottamalla yhdestä annoksesta vähän, toisesta vähän jne.

Sitä on nyt ulkomaannettiä pikkasen liikaa näpelöity ja sormiaan haisteltu. Suomessa ei ole yhtäkään tapausta ollut oikeudessa. Lisäksi ne ruokakassit on sinetöity, kyllä siitä tyhmempikin (sä) huomais, että annoksesta on otettu. Sitten viestiä woltille, niin saat uuden.

Jos kuskia sekuntiakaan kiinnoistaisi syödä sitä rasvamössöä, mitä suomalaiset tilaa, niin ap:llahan on jo ehdotus, miten kuski saa ilmaiset safkat ja kaikki on tyytyväisiä. "vie väärään osoitteeseen"

Vierailija
116/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei halua toimia ilmaisina työntekijöinä jos jonkin lähetti yrityksen työntekijät eivät hallitse tehtäviään. Etenkin jos toisille toistuvasti tuodaan joidenkin toisten tilauksia. Niitähän on voitu toimittaa sellaiselle joka myös tilaa Woltin kautta  mutta sellaisille kenellä ei ole mitään tilauksia Woltin kautta,  toiset lähetit vaan sekoilee noissa tehtävissään.

Joo, mutta en minä tuolla verukkeella ala syödä toisten ruokia. 

Vierailija
117/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 lähetä vaan sähköpostia, vastauksen saat ehkä parin viikon sisällä.

Wolt ei halua niitä ruokia takaisin ja siihen mennessä kun olet löytänyt (huom! etunimen perusteella) tilaajan on hän jo saanut uudet ruoat ovellensa.

wolt appissa on chat, jossa vastaavat välittömästi ja korjaavat tilanteen.

Vierailija
118/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassista. Wolt käyttää blancoa kassia, Foodoralla on pinkkipainatus. :)

Vierailija
119/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt todella uutta, että porukat ihan oikeasti ottavat väärin toimitetut tilaukset itselleen? Voiko tämä olla edes totta? Onko teillä joku nälänhätä? 

Vierailija
120/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun oven taakse tulee väärä tilaus, niin ei tule edes mielenkään syödä sitä vaan ehdottomasti soitan Woltille ja he sitten hakevat sen tai pistävät roskiin. En kuitenkaan itse alkaisi syödä jonku toisen tilausta. Jos olisi ihan järjetön nälkä enkä olisi syönyt tyyliin kahteen päivään, niin silloin voisin syödä hätätapauksessa. En kuitenkaan usko, että tällainen nälkähätätapaus tapahtuisi. Porukat siis syö ihan hyvällä omalla tunnolla toisten ruokia? 

No niitä ei kuitenkaan kukaan tule hakemaan ja kuskaamaan enää oikeaan osoitteeseen, vaan ne menis roskiin ja oikea tilaaja saa uuden lämpimän annoksen.