Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Woltin tilaus meni väärään osoitteeseen, sain uuden tilauksen mutta mitä tekee naapurit...

Vierailija
04.07.2023 |

Pussissa selvästi luki tussilla nimi, onko yleistäkin naapureilta varastaa toisten omaisuutta? Kertoo kyllä joidenkin luonteesta paljon. Ei palautusta, ei mitään.

Kommentit (189)

Vierailija
81/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no jos rehellisiä ollaan niin en minä tiedä naapureiden etunimiä

Eipä niitä aina tiedäkään. Mut oma nimi pitäs tietää kuitenkin, että jos eväspaketissa lukee vaikka Pirkko ja sinä oot Pena ni ei kannata syödä Pirkon eväitä.

Siis heitetäänkö sit Pirkon eväät roskiin vai jätetäänkö oven taakse josko Pirkko sen sieltä joskus löytäisi?

Rappukäytävässä ei saa muuten säilyttää mitään.

Kuinka löydät Pirkon nopeasti?

Pirkko ilmoittaa woltille ja Pirkolle tuodaan uudet ruuat.

Kyllä mä ainakin hämmentyisin jos yhtäkkiä ilmestyisi joku naapuri ovelleni kylmentyneiden ruokien kanssa, uskaltaisko niitä syödä sit?

Vierailija
82/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina ole harmitonta sillekään jonka ovelle tuodaan virheellisesti ruokaa. Tutulle kävi niin että poliisi mursi oven koska wolt oli toimittanut useamman lähetyksen ovelle sillä aikaa kun hän oli matkalla ja naapurit huolestuivat. Naapurit ja poliisi eivät vaivautuneet soittamaan tarkistakseen onko kaikki ok vaikka se olisi ollut helppo selvittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloittaja edes olettaa, että joku naapureista sen vei?

Sellainenkin skenario on mahdollinen, että kuski on kiireissään tuhonnut lähetyksen, esim. kaatanut juoman, tiputtanut kassin, mitä lie, ja vain kuitannut toimitetuksi. Ajatellut, että tilatkoon uuden annoksen..

En ymmärrä miksi kuski käyttäytyisi kuten sä kuvasit.

Jaa, jos kuskille on joku moka käynnyt kuten pari kertaa on, niin on tullut kertomaan. Toisella kertaa kaatoi pirtelön kassiin, muut ruuat eivät vahingoittuneet ja toisella kertaa oli kola auennut ja kastellut kaikki. Kuskit otti täyden syyn ja hoitivat meille uudet sapuskat.

Vierailija
84/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät olivatko ne ruoat edes oikeassa talossa? Minun naapurini kävi kerran ovellani kysymässä olenko tilannut ruokaa, joka oli ilmestynyt hänen ovelleen. Parin päivän päästä nähtiin taas ja kysyin löysikö hän ruoan tilaajan. Oli käynyt talon kaikilla ovilla, mutta kukaan ei ollut sitä kuulemma tilannut.

Vierailija
85/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wolt sen virheen teki, ei naapurisi.

wt gonna wt. Tuossa ei varmasti ole ollut huolena, että saakohan se toinen osapuoli hyvityksen tms.

Jos saisin jotain, mitä tahansa missä ei ole minun nimeäni, niin joko ottaisin yhteyttä jakelijaan, tai sitten yrittäisin tonkia sen asianomaisen yhteystiedot.

Mun oven eteen on joskus jätetty Wolt-tilaus jota en ollut itse tehnyt. Pussissa luki sukunimi mutta se ei ollut kenenkään talossa asuvan. Kuinka paljon omaa aikaani mun olisi pitänyt käyttää selvittämällä virhettä, jonka Wolt-kuski teki? Eri asia olisi ollut jos olisi ollut joku postipaketti, mahdollisesti arvokasta sisältöä. Halpa ruokatilaus ei sitä musta ollut. 

Kuin sä noin oletat? Missä tämä sun rajas menee?

Normaalitilaus itsellä maksaa  60-80 euroa, riippuu montako on kotona syömässä. Ei se musta kovin halpaa ole, mutta maksettavissa.

ps. en oleta, että naapuri lähtisi selvittämään mitään. Kuskin vastuu.

Vierailija
86/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wolt sen virheen teki, ei naapurisi.

Jos Wolt toisi minulle naapurin safkat, niin veisin ne kyllä itse naapurille. Voin ihan hyvin itse tilata omat ruoat, jos on nälkä.

No kerropa mistä tiedät, kenen safkat woltti on sinulle tuonut?

Siinä pussissa lukee nimi ja mä tunnen naapurini. Ollaan ystävystytty tässä vuosikymmenten varrella. Ei heitä paljon ole.

Ohis

Vierailija
87/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ettekö te jaksa itse hakea ruokaanne tai tilata suoraan pizzeriasta?

En. Mieluusti käyn vaikka sillä välin suihkussa, kun odotan ruokaani. Julkisilla reissaaminen vie niin pirusti aikaa sinne ja tänne.

88/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no jos rehellisiä ollaan niin en minä tiedä naapureiden etunimiä

Eipä niitä aina tiedäkään. Mut oma nimi pitäs tietää kuitenkin, että jos eväspaketissa lukee vaikka Pirkko ja sinä oot Pena ni ei kannata syödä Pirkon eväitä.

Siis heitetäänkö sit Pirkon eväät roskiin vai jätetäänkö oven taakse josko Pirkko sen sieltä joskus löytäisi?

Rappukäytävässä ei saa muuten säilyttää mitään.

Kuinka löydät Pirkon nopeasti?

Pirkko ilmoittaa woltille ja Pirkolle tuodaan uudet ruuat.

Kyllä mä ainakin hämmentyisin jos yhtäkkiä ilmestyisi joku naapuri ovelleni kylmentyneiden ruokien kanssa, uskaltaisko niitä syödä sit?

Toki se on vaikeeta jos sapuskat vaan jätetään oven taakse, eihän sitä silloin tiedä Erkkikään missä se Pirkko on. Mut en kyllä söis kuitenkaan toisten eväitä. Jos sattus että Pirkko oiskin naapuri ja ihmettelis joku päivä kadonneita eväitään ni kyllä hävettäs jos ois ite vetänyt ne napaansa.

Vierailija
89/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitko siis ilomielin ne ruuat, jotka on ensin vahingossa toimitettu naapuritalon Narkki-Arskalle?

Vierailija
90/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs tyyppi oli ottanut minun tilaukseni itselleen kuskilta. Ehdin onneksi paikalle kun kuski oli ehtinyt painaa ovisummeria. Korotin hieman ääntä ja voro toi kiltisti tilauksen minulle ja jätin asian sikseen.

Vierailija
91/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä Wolt ainakaan ole koskaan niitä mihinkään naapuriovelle hukannut vaan jonnekin parin korttelin sisällä, kun sielläkin oli asunto A1.

En todellakaan oleta, että joku jostain aivan toisesta taloyhtiöstä alkaisi selvitellä etunimen perusteella osoitettani. Johan ne ruoatkin siinä selvitysprosessin aikana ehtivät pilaantua. Syököön minun puolestani.

Vierailija
92/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tilata woltista mutta kuskit ovat aina ihan pihalla. Suora tie, pelkkiä omakotitaloja ja kaikissa isolla numerot näkyvillä. Meidän numero 7. Viimeksi kuski soitti olen taalla ulkona. Menin portille eikä ketään missään. Sitten taustalta kuuluu ääni tämän talon numero on 15. Kaikki kymmenet kirppisostajat ovat kyllä meille löytäneet mutta yksikään woltkuski ei.

Vierailija
93/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos saan tililleni paljon rahaa voi tuhota ne? Tosin en tuhlaa vaan siirrän ulkomaille turvaan

Väärään osoitteeseen toimitettuja ruokia ei voi hygieniasyistä palauttaa. Rahojen kanssa tätä ongelmaa ei ole, joten voi palauttaa.

Tosissasiko kysyit?

Vierailija
94/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan on varkaus.

Vierailija
95/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen tätä myös kokeillut, woltti toi uudet safkat mukisematta

väärään paikkaan menneitä safkoja ei oteta takaisin hygieniasyistä joten onnekas naapurisi voi aivan huoleti vedellä ne pötsiinsä

Huoleti?

Kai olet nähnyt miten karvikset näpelöivät aterioita ja maistelevat niitä. Netistä löytyy useita aitoja videoita joista on tuomioitakin jaettu, kun kuski kasaa tilauksista itselleen omat safkat ottamalla yhdestä annoksesta vähän, toisesta vähän jne.

Vierailija
96/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tilannut Woltista enkä näiden juttujen perusteella tilaakaan. Käyn aina paikan päältä ja saan ruoan minkä olen tilannutkin. Ei tarvitse laittaa palautetta Woltille ja odottaa nälkäisenä toiset puoli tuntia.

Vierailija
97/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun oven taakse tulee väärä tilaus, niin ei tule edes mielenkään syödä sitä vaan ehdottomasti soitan Woltille ja he sitten hakevat sen tai pistävät roskiin. En kuitenkaan itse alkaisi syödä jonku toisen tilausta. Jos olisi ihan järjetön nälkä enkä olisi syönyt tyyliin kahteen päivään, niin silloin voisin syödä hätätapauksessa. En kuitenkaan usko, että tällainen nälkähätätapaus tapahtuisi. Porukat siis syö ihan hyvällä omalla tunnolla toisten ruokia? 

Vierailija
98/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun oven taakse tulee vääräp tilaus, niin ei tule edes mielenkään syödä sitä vaan ehdottomasti soitan Woltille ja he sitten hakevat sen tai pistävät roskiin. En kuitenkaan itse alkaisi syödä jonku toisen tilausta. Jos olisi ihan järjetön nälkä enkä olisi syönyt tyyliin kahteen päivään, niin silloin voisin syödä hätätapauksessa. En kuitenkaan usko, että tällainen nälkähätätapaus tapahtuisi. Porukat siis syö ihan hyvällä omalla tunnolla toisten ruokia? 

Kerrotko vielä, että miten Woltille soitetaan? Tai mistä edes tiedät, että kyseessä on Wolt eikä esim. Foodora?

Vierailija
99/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun oven taakse tulee väärä tilaus, niin ei tule edes mielenkään syödä sitä vaan ehdottomasti soitan Woltille ja he sitten hakevat sen tai pistävät roskiin. En kuitenkaan itse alkaisi syödä jonku toisen tilausta. Jos olisi ihan järjetön nälkä enkä olisi syönyt tyyliin kahteen päivään, niin silloin voisin syödä hätätapauksessa. En kuitenkaan usko, että tällainen nälkähätätapaus tapahtuisi. Porukat siis syö ihan hyvällä omalla tunnolla toisten ruokia? 

Joo vaikka ovat juuri syöneet päivällisen, mutta kun ilmaista ruokaa ilmestyy oven taakse, niin pitäähän sitä syödä vielä enemmän niin että napa rutisee. 

Vierailija
100/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun oven taakse tulee vääräp tilaus, niin ei tule edes mielenkään syödä sitä vaan ehdottomasti soitan Woltille ja he sitten hakevat sen tai pistävät roskiin. En kuitenkaan itse alkaisi syödä jonku toisen tilausta. Jos olisi ihan järjetön nälkä enkä olisi syönyt tyyliin kahteen päivään, niin silloin voisin syödä hätätapauksessa. En kuitenkaan usko, että tällainen nälkähätätapaus tapahtuisi. Porukat siis syö ihan hyvällä omalla tunnolla toisten ruokia? 

Kerrotko vielä, että miten Woltille soitetaan? Tai mistä edes tiedät, että kyseessä on Wolt eikä esim. Foodora?

No ei tulisi mielenkään syödä niitä ruokia vaikka itse kuu ne lähettäisi. Nimellä yrittäisin etsiä vaikka Facebookista kelle ne alun perin oli tarkoitettu lähettää ja ottaisin netissä yhteyttä support@wolt.com .