Woltin tilaus meni väärään osoitteeseen, sain uuden tilauksen mutta mitä tekee naapurit...
Pussissa selvästi luki tussilla nimi, onko yleistäkin naapureilta varastaa toisten omaisuutta? Kertoo kyllä joidenkin luonteesta paljon. Ei palautusta, ei mitään.
Kommentit (189)
Life häppens, turha siitä on alkaa naapureita (jos nyt edes meni kenellekään naapurille alunperin) kritisoimaan.
Sä sait omasi, se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Wolt sen virheen teki, ei naapurisi.
Jos sun paketti jaetaan vahingossa naapuriin, oletko sitä mieltä että naapuri saa pitää sen? Naapuri ei tee mielestäsi väärin jos hän pitää toisen tilauksen?
Naapurit olisivat halunneet myös raneja
Vierailija kirjoitti:
No rehellinen ja normaalilla järjellä varustettu ihminen kertoo heti, että ei ole tilannut mitään.
no jos rehellisiä ollaan niin en minä tiedä naapureiden etunimiä
Jos naapurillasi oli kova nälkä. Mitä valitat oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rehellinen ja normaalilla järjellä varustettu ihminen kertoo heti, että ei ole tilannut mitään.
Kelle ne sen kertoo? Tai ehkä joku voi kertoa jos wolttikuski jää ovelle. Mutta monesti jätetään ovelle safkat ja kuski painaa jo kaukana kun käy avaamassa. En itse ainakaan ala mihinkään woltin chattiin kirjoittelemaan, että tuli ruokaa mitä en ole tilannut...
Monen mielestä varastaminen on oikein. Missä ihmeen vatun kehitysmaassa me oikein asutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On voinut kännissä luulla että on tilannut. Ei ole naapurin vika että tuodaan ruokaa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin,
Ruokalähetit jättää nykyään kamat vain oven taakse, sen enempiä soittelematta.
Toisekseen,
Se on saatettu jättää vaikka ihan eri talon rappuun. Meinaat, että sen henkilön velvollisuus on lähteä toimittamaan sitä kylmennyttä ruokaa oikeaan osoitteeseen?
Woltin kuski tulee, ja sanoo "hyvää ruokahalua", olisin vaan et kiitti oliki jo nälkä. Woltin vika, en varmasti alkais pimpotteleen naapurien ovikelloihin kylmäksi menneen ruuan kanssa, et ruokatoimitus "hyvää ruokahalua, saako tippiä, kun palkka ei juokse".
Vierailija kirjoitti:
Monen mielestä varastaminen on oikein. Missä ihmeen vatun kehitysmaassa me oikein asutaan?
Vassareita.
Meidän oven taakse wolt jättää ruokia noin kerran kuukaudessa, vaikka ei olla tilattu. Ihan kiva systeemi.
olen tätä myös kokeillut, woltti toi uudet safkat mukisematta
väärään paikkaan menneitä safkoja ei oteta takaisin hygieniasyistä joten onnekas naapurisi voi aivan huoleti vedellä ne pötsiinsä
Olin kerran lähdössä koiran kanssa ulos, kun rappukäytävässä Wolt-kuski tykkäsi ruokakassin kouraan ja käveli pois ennen kuin ehdin sanoa mitään. Hyvää nepalilaista oli, vaikkakin naan-leipä oli jo vähän viileää.
Vierailija kirjoitti:
wt gonna wt. Tuossa ei varmasti ole ollut huolena, että saakohan se toinen osapuoli hyvityksen tms.
Jos saisin jotain, mitä tahansa missä ei ole minun nimeäni, niin joko ottaisin yhteyttä jakelijaan, tai sitten yrittäisin tonkia sen asianomaisen yhteystiedot.
Vierailija kirjoitti:
Just nää rane sanan käyttäjät pitäisi kyllä lähettää titanic sukellukselle sääpallot perseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just nää rane sanan käyttäjät pitäisi kyllä lähettää titanic sukellukselle sääpallot perseessä.
Mitä viddua!? Ranet on herkkua.