Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Woltin tilaus meni väärään osoitteeseen, sain uuden tilauksen mutta mitä tekee naapurit...

Vierailija
04.07.2023 |

Pussissa selvästi luki tussilla nimi, onko yleistäkin naapureilta varastaa toisten omaisuutta? Kertoo kyllä joidenkin luonteesta paljon. Ei palautusta, ei mitään.

Kommentit (189)

Vierailija
41/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko joku uskaltaa syödä oven taakse tai ihan henkilökohtaisesti tuotuja tilauksia joita ei ole itse tehnyt? Joku tuntematon tuo teille ruokaa jota ette odottanut, katsotte vaan että onpas hyvää ja syötte sen enempää miettimättä mitä siellä ruuan seassa voi olla?

Jos se nyt selvästi on jostain ravintolasta niin tuskin siellä mitään myrkkyä on.

Vierailija
42/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no jos rehellisiä ollaan niin en minä tiedä naapureiden etunimiä

Mutta varastat tilauksen jota et ole maksanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne woltterit ovat.

Vierailija
44/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin vienyt annokset biojätteisiin.

Vierailija
45/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wolt sen virheen teki, ei naapurisi.

Wolt teki virheen, se on totta. Mutta naapurikin varasti eikä siitä pääse mihinkään.

Edelleenkin; se tilaus saattaa maata katuojassa tälläkin hetkellä. Mikä vimma joillakin alkaa vihata naapuria sen takia?

On sekin mahdollista. Keskustelupalstoja seuraamalla vain olen saanut käsityksen että yleensä ne ovat väärän oven takana ja paremmissa suissa sen jälkeen.

Tässäkin ketjussa kerrotaan asiasta.

Vierailija
46/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sun paketti jaetaan vahingossa naapuriin, oletko sitä mieltä että naapuri saa pitää sen? Naapuri ei tee mielestäsi väärin jos hän pitää toisen tilauksen?

Kaveri tilasi woltilla jonkun roskaruoka-annoksen itselleen ja saikin vahingossa jonkun toisen tilauksen jossa on monet hampurilaiset ja ranskalaiset yms. yms. ja sai ihan vaan itse syödä ne kun reklamoi asiasta ja vielä päälle se oma tilaus joka toimitettiin.

Vierailija
47/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin jotain, mitä tahansa missä ei ole minun nimeäni, niin joko ottaisin yhteyttä jakelijaan, tai sitten yrittäisin tonkia sen asianomaisen yhteystiedot.

niinno näissä woltin toimituksissa ei lue missään wolt, ja niissä on ainoastaan vastaanottajan etunimi (jos aina sitäkään)

yhteystietojen etsiminen on melko kova homma näillä tiedoilla"

Niinpä. Ellei wolt-kuskikaan niiden perusteella perille löydä vaan antaa lähetyksen sulle.

Vierailija
48/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko joku uskaltaa syödä oven taakse tai ihan henkilökohtaisesti tuotuja tilauksia joita ei ole itse tehnyt? Joku tuntematon tuo teille ruokaa jota ette odottanut, katsotte vaan että onpas hyvää ja syötte sen enempää miettimättä mitä siellä ruuan seassa voi olla?

Jos se nyt selvästi on jostain ravintolasta niin tuskin siellä mitään myrkkyä on.

Ja ne pussithan on yleensä "sinetöity" ravintolan tarralla, eli ei sinne ravintolan kassalta lähtemisen jälkeen ole mitään päästy lisäämään tarraa tai pussia rikkomatta.

Vierailija
49/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurit olisivat halunneet myös raneja

..Raunoja ?

Vierailija
50/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuski on jo kaukana kun pääset ovelle sitä tilausta hakemaan. Meillä kävi kerran niin että oli tilaukset sekoittuneet ja meille tuli väärä tilaus, pussissa luki vain etunimi enkä tunne sen nimistä. Valitin Woltille niin sanoivat etteivät voi ottaa tilausta enää takaisin, joten sain pitää sen ja lisäksi sain oman tilaukseni hetken päästä. Hyvä pepperonipizza oli.

Vierailija
51/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi vaikka maksettaisiin.

Vierailija
52/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole kotona päivällä. Meillä on työpäivän aikana ilmestynyt näitä pusseja oven eteen. Pahimmillaan ollut variksilla ruokapidot ja hirveä sotku. Menee nykyään suoraan roskiin. En rupea selvittelemään.

Vierailija
53/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus ei ole välttämättä mennyt naapurille, vaan toiselle tilaajalle ihan eri osoitteessa.

Minulle tuotiin Foodorasta ihan tuntemattoman ihmisen tilaus, olin siis itsekin tilannut. Ehdin huutaa kuskin perään, huusi että ei kuulu hänelle, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelusta vastattiin nopeasti, että voin pitää saamani ruoat ja hyvittävät omasta tilauksesta maksamani summan kortille.

Vierailija
54/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai varastaminen on vasurilogiikallasi ok?

Vierailija
55/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole kotona päivällä. Meillä on työpäivän aikana ilmestynyt näitä pusseja oven eteen. Pahimmillaan ollut variksilla ruokapidot ja hirveä sotku. Menee nykyään suoraan roskiin. En rupea selvittelemään.

Tässä tilanteessa ei oikein muuta voi tehdäkään.

Vierailija
56/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persulogiikkaa tuo on. Tai vain epärehellisyyttä.

Vierailija
57/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos saan tililleni paljon rahaa voi tuhota ne? Tosin en tuhlaa vaan siirrän ulkomaille turvaan

Vierailija
58/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinun on niin vaikea käsittää, että vahinko tapahtui sillä sekunnilla, kun tilaus toimitettiin väärään paikkaan - joka on todennäköisemmin eri tilaajan ovi toisella puolella kaupunkia kuin tilaajan naapuri, koska pakkaukset ovat vaihtuneet jo ravintolassa. Sillä sekunnilla siitä tuli arvoton roska. Tilaaja tai kuljettaja ei halua sitä takaisin. Sillä ei ole mitään arvoa. Kyseessä on jäte. Ymmärrätkö?

Vierailija
59/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasitko dildon?

Vierailija
60/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka todennäköistä on että joku randomi hankkii jonkun firman kuljetus pussin, kokkaa ruuan ,sekoittaa siihen jotain sekaan ja roudaa sen jonkun ovelle?