Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Woltin tilaus meni väärään osoitteeseen, sain uuden tilauksen mutta mitä tekee naapurit...

Vierailija
04.07.2023 |

Pussissa selvästi luki tussilla nimi, onko yleistäkin naapureilta varastaa toisten omaisuutta? Kertoo kyllä joidenkin luonteesta paljon. Ei palautusta, ei mitään.

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin jotain, mitä tahansa missä ei ole minun nimeäni, niin joko ottaisin yhteyttä jakelijaan, tai sitten yrittäisin tonkia sen asianomaisen yhteystiedot.

niinno näissä woltin toimituksissa ei lue missään wolt, ja niissä on ainoastaan vastaanottajan etunimi (jos aina sitäkään)

yhteystietojen etsiminen on melko kova homma näillä tiedoilla

Vierailija
22/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kassissa lukee vaan etunimi ja en tiedä yhdenkään naapurini etunimeä.

Toisekseen nykyään kuski usein vaan jättää ruuat ovelle, kaikki ei edes soita ovikelloa. Eli näin ei voi kuskille suoraan sanoa, että on nyt väärä osoite.

Pitäskö mun sitten kiertää kaikki talon 50 asuntoa? Ja kun voi tosiaan olla tullut ruuat täysin väärään osoitteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt/ubereats/deliveroo/mitä näitä nyt on huolehtivat, että asiakas saa uuden ruoan/rahat takaisin väärään osoitteeseen toimitetusta ruoasta. Jos ruoat on toimitettu väärään osoitteeseen, voi ruoat saanut huoletta vedellä ne huiviinsa koska kuljettaja ei voi niitä ottaa takaisin.

Vierailija
24/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä naapurilla ei välttämättä edes ole Wolttia, ihmettelee vain ovelle ilmestynyttä kassia. Ei kai kaupungeissakaan kaikki näitä firmoja käytä.

Vierailija
25/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kassissa lukee vaan etunimi ja en tiedä yhdenkään naapurini etunimeä.

Toisekseen nykyään kuski usein vaan jättää ruuat ovelle, kaikki ei edes soita ovikelloa. Eli näin ei voi kuskille suoraan sanoa, että on nyt väärä osoite.

Pitäskö mun sitten kiertää kaikki talon 50 asuntoa? Ja kun voi tosiaan olla tullut ruuat täysin väärään osoitteeseen.

Sen voi jättää siihen rappukäytävään hetkeksi koska oletettavasti naapurisi joka on tilannut safkan käy kuikuilemassa ruuan perään kun hän on saanut ilmoituksen että tilaus on toimitettu.

Voi toki olla että tilaus on toimitettu täysin väärään kerrokseen tai rappuun, mutta en nyt heti nappaisi itselleni toisen ruokia vaan odottaisin haetaanko se. Sitten jos menee vaikka vartti eikä mitään tapahdu, niin kaikin mokomin syö pois jos haluaa.

Vierailija
26/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wolt sen virheen teki, ei naapurisi.

wt gonna wt. Tuossa ei varmasti ole ollut huolena, että saakohan se toinen osapuoli hyvityksen tms.

Jos saisin jotain, mitä tahansa missä ei ole minun nimeäni, niin joko ottaisin yhteyttä jakelijaan, tai sitten yrittäisin tonkia sen asianomaisen yhteystiedot.

Kai ymmärrät, että jakelija eikä tilaaja ei ota sitä väärin toimitettua tuotetta enää vastaan. Eli se menee joka tapauksessa joko roskikseen tai mihin ikinä päätätkin sen heivata.

Vierailija
27/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja edes olettaa, että joku naapureista sen vei?

Sellainenkin skenario on mahdollinen, että kuski on kiireissään tuhonnut lähetyksen, esim. kaatanut juoman, tiputtanut kassin, mitä lie, ja vain kuitannut toimitetuksi. Ajatellut, että tilatkoon uuden annoksen..

Vierailija
28/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on käynyt se klassinen tapaus eli hissi on ollut hetken aikaa rikki ja huoltomies on jättänyt lapun

"LÄHIN TOIMIVA HISSI VIEREISESSÄ RAPUSSA" 

ja siksi se eka toimitus vietiin sinne naapurirappuun.

Vierailija
29/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no jos rehellisiä ollaan niin en minä tiedä naapureiden etunimiä

Ja et voi sanoa wolt-kuskille, että nyt tilaus on tulossa väärään osoitteen, koska en ole tilannut tätä. Voitko tsekata naapureista? 

Vierailija
30/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no missä kohtaa sun ruoka tilauksesta tuli naapurin ongelma? ihan sama vaikka saisin asian hoidetua 1min. ei oo mun asia.

Vierailija
31/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja et voi sanoa wolt-kuskille, että nyt tilaus on tulossa väärään osoitteen, koska en ole tilannut tätä. Voitko tsekata naapureista? 

Vaikea sille on mitään sanoa, jos ei päivystä rapussa 24/7. Kuski kun ei jää mitään juttelemaan, vaan jättää tilauksen ovelle ja lähtee menemään.

Vierailija
32/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi, en tahdo että mun ruokaan koskee ylimääräset. kylmänruuan kotiin tilaaminen on muutenkin ihan järjetöntä

Vierailija
33/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nykyään on tämä no-contact-delivery eli kuski jättää safkat sinne oven taakse ja häipyy

kuskille ei siis pääse valittamaan mistään

Vierailija
34/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kuskit jää norkoilemaan oven taakse, mikä tässä on niin vaikea käsittää.

Kaikki ei edes soita ovikelloa, ja vaikka soittaisikin, ovat ninjoina jo hävinneet rapusta, kun menet avaamaan.

Vierailija
35/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

wt gonna wt. Tuossa ei varmasti ole ollut huolena, että saakohan se toinen osapuoli hyvityksen tms.

Mun oven eteen on joskus jätetty Wolt-tilaus jota en ollut itse tehnyt. Pussissa luki sukunimi mutta se ei ollut kenenkään talossa asuvan. Kuinka paljon omaa aikaani mun olisi pitänyt käyttää selvittämällä virhettä, jonka Wolt-kuski teki? Eri asia olisi ollut jos olisi ollut joku postipaketti, mahdollisesti arvokasta sisältöä. Halpa ruokatilaus ei sitä musta ollut. 

Vierailija
36/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kuskit jää norkoilemaan oven taakse, mikä tässä on niin vaikea käsittää.

Kaikki ei edes soita ovikelloa, ja vaikka soittaisikin, ovat ninjoina jo hävinneet rapusta, kun menet avaamaan.

Ok. Mulla on vaan kokemusta sellaisesta, että tuodaan ihan kotiovelle asti eikä ole jätetty minnekään rappuun. 

Vierailija
37/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli kerran oikein jymytilaus, monta ateriaa. Ovikello soi, kun avattiin ei rapussa ollut enää ketään ja pusseissa aivan tuntematon etunimi :)

Vierailija
38/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wolt teki virheen, se on totta. Mutta naapurikin varasti eikä siitä pääse mihinkään.

Vierailija
39/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko joku uskaltaa syödä oven taakse tai ihan henkilökohtaisesti tuotuja tilauksia joita ei ole itse tehnyt? Joku tuntematon tuo teille ruokaa jota ette odottanut, katsotte vaan että onpas hyvää ja syötte sen enempää miettimättä mitä siellä ruuan seassa voi olla?

Vierailija
40/189 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wolt teki virheen, se on totta. Mutta naapurikin varasti eikä siitä pääse mihinkään.

Edelleenkin; se tilaus saattaa maata katuojassa tälläkin hetkellä. Mikä vimma joillakin alkaa vihata naapuria sen takia?