Onko mieheni oikeassa tästä kuntosaliasiasta?
Olen haaveillut kuntosalilla käymisestä ja kun ajattelin sen tehdä, niin mieheni aloitti perustelemaan, ett ensin minun on kotona saatava omalla kehonpainollani kaikki kunnon puhtaat punnerrukset tehtyä ennen kuin on mitään järkeä mennä kuntosalille. Kotijumppa ei minua motivoi. En pidä yksin olohuoneen lattialla punnertamisesta. Minä haluaisin ihmisten pariin ja kuntoilemaan laitteella. Onko mieheni oikeassa?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku olisi mustis kuntosalista?
ap
Siellä salilla joku mies näkee sinut. Ja kun lähdet ovesta ulos, niin voit heti pettää.
Mies ilmeisesti toimii niin itse.
Ei ne lihakset tiedä missä osoitteessa niitä kuormitat. Salilla saa monipuolisemman treenin kasaan ja vastukset kohdalleen, kotiköpöstelyllä ei paljoa kehity.
Kannattaa silti tehdä jonkun netistä kalastetun tms. ohjelman mukaan. Fiilispohjalta pyöriminen ei johda oikein mihinkään.
Onko netissä siis kuntosaliohjelmia? Luukin että minun tulee sellaisesta maksaa se parisataa euroa.
ap
Tuo on aika iso varoitusmerkki. Mies vaikuttaa kontrolloivalta ja mustasukkaiselta. Mies yrittää eristää sinua kotiin.
Lasten saaminen on yksi tyypillinen hetki, kun väkivaltaa ensimmäisen kerran ilmenee.
Pyydä alussa opastusta itsellesi. Saat samalla valittua sopivat painot ja opit oikeat liikeradat. Monessa liikkeessä on tärkeää tukea vatsalihakset vetämällä ne napaa kohti.
Salilla on usein myös mm. sauna, joten nauti olostasi. Se on omaa aikaasi.
Vierailija kirjoitti:
Laittoi minut tekemään kaikkia punnerruksia ja totesi, että ne pitäisi ensin saada loppuun asti alas ennen kuin on järkeä mennä nostamaan rautaa. En saanut.
ap
Meet jos itse tahdot. Saatavilla on pt ohjausta siellä. Käymälläni salilla saa liittyessä ilmaiseksi yhden pt kerran. Salille ei oo mitään vaatimuksia eikä raudan nostelu ole se ainoa oikea tekeminen.
Sinun olisi todella tärkeää mennä sinne kuntosalille kuntoilemaan. Saisit laajennettua elämänpiiriäsi, pääsisit ulos kodin seinien sisältä ja näkisit säännöllisesti muita ihmisiä.
N53
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku olisi mustis kuntosalista?
ap
Salit yleensä keräävät keskivertoa enemmän *köh*, ulkoisesti vetäviä yksilöitä ja varmaan pelkää, että sinä isket silmäsi johonkin, tai sinuun isketään.
Vierailija kirjoitti:
Onko netissä siis kuntosaliohjelmia? Luukin että minun tulee sellaisesta maksaa se parisataa euroa.
ap
Googlaa kuntosaliohjelma aloitttelijalle
Paljonko tuollainen kuntosalikäynti maksaa? Kannattaisiko kuukausimaksu, jos käy 2-3 kertaa viikossa?
Kiitos kannustuksista. Taidan mennä, vaikka mieheni vastustaa.
ap
Ja olin nuorena aika nätti. Nyt ikää jo 45 ja vähän ylimääräistä vatsan seudulla. En ole 15 vuoteen käynyt muualla kuin viemässä lapsia harrastamaan ja töissä.
ap
Ja tämä nättiasia liittyi siis siihen, että jäin miettimään olisiko mieheni mustasukkainen, jos taas kuntoilemalla minusta tulee kauniimpi.
ap
No mitä tuo miehellesi kuuluu? Sanoisin, että pidä vaan huoli omista harrastuksistasi.
Onko lähelläsi kuntosalia, jossa on lapsiparkki? Joissain on, niihin voi jättää lapset hoitoon kåtevästi siksi aikaa, kun itse kuntoilee. Se auttaisi sinua pääsemään salille, jos miehesi yrittää heittää kapuloita rattaisiin ja estää menemästä sinne niin, ettei suostu vahtimaan lapsia sillä aikas. Se on hyvin mahdollista, joten selvitä lapsiparkkiasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä nättiasia liittyi siis siihen, että jäin miettimään olisiko mieheni mustasukkainen, jos taas kuntoilemalla minusta tulee kauniimpi.
ap
No sniillä oman painon kehoharjoituksilla saa myös hyviä tuloksia eli ei vaikuta tuosta olevan kyse.
Vierailija kirjoitti:
ap
Luultavasti
Itse vedän leukoja ja punnerran. Niillä liikkeillä ylävartalo pysyy kunnossa. Jos ko. liikkeet eivät suju, ihan turha mennä salille. Voimatasosi on vielä niin alhainen että et tarvitse lisäpainoja.
Tyyppi ei halua että menet kuntosalille, jossa hyväkroppaisia miehiä. Kuntosalilla kun kuka tahansa voi lähteä nollasta ja alussa kehittyy todella nopeasti kun laitteet ja varsinkin vapaat painot on hallussa.
senhän takia salille mennään ku kotona ei onnistu. muistat vaan käydä ja tehdä sielä jotain ettet vaan aikaa tuhlaa. tzemppiä
Ei kyllä salin idea puhtaasti on tuottaa omistajilleen voittoa. Tähän liiketoimintamalliin kuuluu oleellisesti se että vain osa kuukausimaksuja maksavista jäsenistä käy siellä säännöllisesti, tutkimuksista riippuen noin 5-20%. Jos kaikki, tai edes puolet kävisivät, nousisivat hinnat roimasti vielä entisestään tai salit menisivät konkurssiin. Tyhmiä ja/tai laiskoja vedätetään.