Miten te muut saatte motivaatiota käydä töissä?
Olen itse reilu 30 vuotias henkilö, olen koko ikäni käynyt töissä kun olen ollut aikuinen. Olen ollut ahkera töissä ja ollut firmaan kallellaan, palkkani ei ole suuri. Töissä ei ole kivaa vaan työnteko tuntuu joka päivä pakkopullalta ja ajattelen että me työläiset olemme orjia jotta rikkaat rikastuu.
Asun yksin ja pärjäisin myös tukien varassa koska osaan elää nuukasti.
Mistä te muut saatte motivaatiota käydä töissä? Etenkin te joiden palkka on surkea.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään käydä ulkomailla, 3-5 reissua vuodessa. Tuilla ei niihin pysty. Jos pystyisi en minäkään töissä kävisi. Lopetan heti kun mahdollista.
Olen 40v, tehnyt töitä jo 20v. En todellakaan aio painaa vielä 27v että saa eläkettä.
Työnteko tekee ihmisen onnelliseksi, ei se palkka tai bonukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään käydä ulkomailla, 3-5 reissua vuodessa. Tuilla ei niihin pysty. Jos pystyisi en minäkään töissä kävisi. Lopetan heti kun mahdollista.
Olen 40v, tehnyt töitä jo 20v. En todellakaan aio painaa vielä 27v että saa eläkettä.
Se on oikein, koska mitään eläkkeitä ei ole tulossa.
Koska ne maksetut "eläkkeet" menee suoraan nykyisten boomeri-demaritorakoiden perseisiin lyhentämättöminä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuillakin se onnistuu 😂
Allekirjoitan omassa olemisessani sen, että ihminen on onnellinen, kun saa tehdä työtä ja rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuillakin se onnistuu 😂
Hähäh nauroin itsekin kun huomasin tuon, yksi matka on tänäkin vuonna Tuilla.
"Työläiset on orjia, jotta rikkaat rikastuu".
Jos teet oikeasti arvokasta työtä, tuotat vaikka miljoonan vuodessa työnantajalle ja itse saat 50 tuhatta,niin miksi et ala itse yrittäjäksi?
Yleensä tuon avaussitaatin sanojat tienaa 30 tuhatta ja kustantaa 50 tuhatta mutta sekin kannattaa, kun on joku yleinen palvelusopimus, joka kääntää tilanteen plussalle.
Sitten iun sopimukset loppuu, niin seuraa nämä orjien irtisanomiset, vaikka heidän oman logiikkansa mukaan yhtään ei kannattaisi irtisanoa koskaan.
Jos en kävisi töissä, sekoaisin yksinäisyydestä.
Kuvittelen, että seuraavassa elämässä synnyn rikkaaseen perheeseen ja saan suvulta suojatyöpaikan, hyvän palkan ja vuosittain osinkoja tekemättä juuri mitään. Se on täysin mahdollista ja kannustaa.
Välttyy työkkärin kuulusteluilta.
Olen 52 ja ollut koko aikuisiän töissä. Kyllä se joka aamu vituttaa. Tienaan 70 000 vuodessa, ei ole varaa matkustella. Nytkin pitää maksaa taloyhtiön remonttia ja sijoitukset sulaa Trumpin takia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 52 ja ollut koko aikuisiän töissä. Kyllä se joka aamu vituttaa. Tienaan 70 000 vuodessa, ei ole varaa matkustella. Nytkin pitää maksaa taloyhtiön remonttia ja sijoitukset sulaa Trumpin takia.
Tienaan vajaa 50k, ei lainaa, asun vuokralla ja riittää niihin 3-5 matkaan rahat. Amerikan sijoitukset tuottanut pari viime vuotta niin hyvin että pieni dippi nyt vain.
No v i t u t t a a joka aamu paska johtajuus ja kaikki asiat pielessä firmassa olen etsinyt muualta töitä viimeisen 2 vuoden aikana ei pääse edes haastatteluun asti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä täsmälleen sama vuosituloja myöten. Mietin joka päivä kuinka pääsen tästä oravanpyörästä eroon.
Jotkut yritykset etenkin pienet yritykset saattaa antaa osuuksia työntekijälle jotta työntekijällä on motivatiota ja sitoutumishalua yritykseen.
Ilmaiseksi sitä ei saa vaan osuuksia saattaa tulla palkan sijaan yms.
Vierailija kirjoitti:
Täysin hyödytön ihminen Suomelle. Rahat viedään heti ulkomaille, tämä on maan ongelma.
Saa säästettyy rahaa pakettiautoon ja lannotteeseen, jos vaikka pienviljelijäks ryhtyis vanhuuden päivillä.
Siitä, ettei rahat riitä elämiseen työttömänä.
Mulla on teille kaikille vinkki. Valitkaa sellainen työ, jonne on aamulla kiva mennä. Palkka ei välttämättä ole yhtä suuri kuin ikävässä työssä, mutta omalle elämänlaadulle pitää antaa jokin hinta myös.