Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni oikeassa tästä kuntosaliasiasta?

Vierailija
01.07.2023 |

Olen haaveillut kuntosalilla käymisestä ja kun ajattelin sen tehdä, niin mieheni aloitti perustelemaan, ett ensin minun on kotona saatava omalla kehonpainollani kaikki kunnon puhtaat punnerrukset tehtyä ennen kuin on mitään järkeä mennä kuntosalille. Kotijumppa ei minua motivoi. En pidä yksin olohuoneen lattialla punnertamisesta. Minä haluaisin ihmisten pariin ja kuntoilemaan laitteella. Onko mieheni oikeassa?

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
2/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 

Vierailija
4/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille vaan, minulta ei punnerrukset onnistu muutenkaan kun on ranteet hajalla, mutta siellä käyn juoksumatolla kävelemässä reipasta vauhtia ja nostelen painoja, salilla on kuitenkin paljon kaikenlaista mitä voi tehdä. Asunnolla sitten teen jumppakuminauhalla sen mitä pystyn.

Vierailija
5/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja paino?

Vierailija
6/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään osaa heti tehdä mitään siellä, mutta ehkä voisin kysyä apua ja ostaa sellaisen suunnitelman?

ap

Vierailija
7/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisvinkkinä, ehkä kannattaa kuunnella vähemmän sitä miestä ja ihan mennä oman näkemyksen mukaan. Salille ja elämässä yleensä.

Vierailija
8/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 170 cm ja paino 65 kg.

ap

Vierailija
9/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salin idea on siinä että siellä voi muokata painot itselle sopiviksi, eli myös tarpeeksi kevyiksi. Mee salille kun kerran mielesi tekee, mihin siinä miehen mielipidettä tarvitset?

Vierailija
10/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus ja paino?

Mies on 172 cm ja painaa keskimääräisen suomalaismiehen verran eli 128 kg.

Vierailija
11/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää sitä varmaan rahan tuhlaamisena ja sittenhän hoidan vähemmän lapsia. En ymmärrä, miksi niin vastustaa ja aliarvioi minun tarvetta harrastaa jotain muuta kuin kotona olohuoneen matolla punnertamista.

ap

Vierailija
12/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tåysin väärässä.

Hän yrittää jostain syystä estää sinua menemästä salille. Kåykö hän itse samassa paikassa? Onko hånellä jotain salattavaa siellä tai onko hän sairaalloisen mustasukkainemn?

Vierailija
13/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää varmaan, että joku sali-Make vie sinut. 

Vierailija
14/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pitää sitä varmaan rahan tuhlaamisena ja sittenhän hoidan vähemmän lapsia. En ymmärrä, miksi niin vastustaa ja aliarvioi minun tarvetta harrastaa jotain muuta kuin kotona olohuoneen matolla punnertamista.

ap

Yrittää eristää sinut kotiin, ei halua, että kuljet maailmalla itsenäisesti. Huolestuttavaa.

Vierailija
15/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei käy itse salilla. Hän käy pelaamassa jääkiekkoa äijäproukassa.

ap

Vierailija
16/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustis mies! Salille vaan, ja annat äijän turista höpöjään itsekseen!

Vierailija
17/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi minut tekemään kaikkia punnerruksia ja totesi, että ne pitäisi ensin saada loppuun asti alas ennen kuin on järkeä mennä nostamaan rautaa. En saanut.

ap

Vierailija
18/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku olisi mustis kuntosalista?

ap

Vierailija
19/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei käy itse salilla. Hän käy pelaamassa jääkiekkoa äijäproukassa.

ap

Ehkä mies välillä pettää, kun lähtee harrastukseensa ja ajattelee siksi, että sinäkin petät heti, jos alat käydä kuntosalilla.

Vierailija
20/118 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salin idea on siinä että siellä voi muokata painot itselle sopiviksi, eli myös tarpeeksi kevyiksi. Mee salille kun kerran mielesi tekee, mihin siinä miehen mielipidettä tarvitset?

Ei kyllä salin idea on tuottaa omistajilleen voittoa. Tähän liiketoimintamalliin kuuluu oleellisesti se että vain osa kuukausimaksuja maksavista jäsenistä käy siellä säännöllisesti, tutkimuksista riippuen noin 10-20%. Jos kaikki, tai edes puolet kävisivät, nousisivat hinnat vielä entisestään tai salit menisivät konkurssiin. Tyhmiä ja/tai laiskoja vedätetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan