Miten joku voi edes sanoa ettei haluaisi omakotitaloa?
Kaikkihan sen haluaa, asunpaikat johtaa vain kompromisseihin
Kommentit (43)
Varmaan helposti. Ei kaikki ole samanlaisia. Onneksi. T. OKT-asuja
10 vuotta kokeiltiin ja kyllästyttiin ja palattiin kerrostaloon
ap on täydellinen idiootti ja molopää.
Vierailija kirjoitti:
Oli sellainen ja pääsin eroon. Kerrostalo sopii minulle.
Mutta miksi ihmeessä haluat asua talossa jossa asuu ventovieraita ennemmin kuin että asuisit omassa?
No jossain Etelä-Euroopassa ehkä voisin haluta.
Vierailija kirjoitti:
Niin minullekin. Omakotitalo on loputon työmaa ja rahasyöppö. Kiitos ei enää koskaan.
"Maailmassa monta, on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää, kummastuttaa, palstakulkijaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minullekin. Omakotitalo on loputon työmaa ja rahasyöppö. Kiitos ei enää koskaan.
Minusta oman pesän rakentaminen on ihanaa kun saa itse päättää kaiken. Etenkin pihan rakentaminen mieleisekseen on mukavaa.
En todellakaan halua. Tahdon asua vuokralla kerrostalossa kaupungin keskustassa. Omakotitaloasuminen olisi mulle painajainen.
En haluaisi. Ei kiinnosta puutarhahommat tai ruohonleikkuu. Ei ole lapsia jotka tarvitsisivat pihaa leikkeihin enkä ole mikään remonttireiska enkä lumen kolaaja. Kerrostalo ihan paras.
En todellakaan halua omakotitaloa. Olen asunut omakotitalossa, enkä enää palaa siihen asumismuotoon. Nykyään yksin asuvana sinkkuna elo on huoletonta kerrostalossa, jossa hiekoitukset, lumenluonnit, roskahuolto, isot remontit ym on taloyhtiön vastuulla.
Vain maalaisjuntti asuu omakotitalossa.
Mistä näitä umpityperiä aloituksia tänne oikein sikiää..?
On kesämökki, jossa vietän kesäkuukaudet. Talvella ainakin kuukauden olen jossain etelässä lämpimässä. En halua kesällä käydä tekemässä kaupunkiasunnon pihatöitä enkä talvella tehdä lumitöitä enkä stressata jäätyvistä putkista tai murtovarkaista asuntoon, josta näkyy ettei asukkaat ole paikalla.
Kerrostaloasunnossani on upea näköala ja mukavat, hiljaiset naapurit. Viihdyn hyvin.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halua omakotitaloa. Olen asunut omakotitalossa, enkä enää palaa siihen asumismuotoon. Nykyään yksin asuvana sinkkuna elo on huoletonta kerrostalossa, jossa hiekoitukset, lumenluonnit, roskahuolto, isot remontit ym on taloyhtiön vastuulla.
Niin että sipsin mussutus sohvalla ja netflix on sun juttu enemmän.
Yksi talo rempattu, kaksi rakennettu. Ei ikinä enää omakotitaloon. Kerrostalo sopii minulle.
Ihmiset on erilaisia, he tykkäävät erilaisista asioista ja elinympäristöistä ja heillä on erilaisia elämäntilanteita. Mutta sehän on porvoolaisen vaikea ymmärtää.
Voi ei, myötähäpeä ap:n jutuista. Ap:lle omakotitalo jotain ihmeellistä. Tietäjät tietävät, että se ei ole hyvä.
No en ikinä muuttaisi omakotitaloon. Helsingin keskusta paras ja toimivin. On puistoja ja merta.