Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alushousut, jotka PYSYVÄT paikallaan.

Vierailija
29.06.2023 |

Alkaa jo hermo mennä!!

Normaalisti alushousut ovat hyvät, housujen kanssa käytettynä. Nyt hellemekkojen kanssa alushousut ei pysy paikallaan. Olen ostanut pienempää sekä isompaa kokoa, mitä normaalisti käytän. Sekä sitä normikokoa. Mutta ei. Eivät pysy pepun kohdalta paikallaan.

Mitkä ihmeet alushousut pysyisivät? Antakaa neuvoja ja vinkkejä, mielellään siten, että olisi suora linkki alushousuihin.

En tiedä vaikuttaako tämä mihinkään, mutta olen normaalipainoinen ja käytän yleensä kokoa S tai M.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkeelliset

Vierailija
2/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset joissa on lahkeensuissa kuminauhat. Sloggilta ainakin löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin eilen. Farkkujen kanssa kaikki alushousut OK, mutta mekkojen kanssa ei mikään malli käy. Kokeilin lahkeellisiakin, mutta lahkeet rullautuu kävellessä ylös. Kuminauhallisia en voi ajatellakaan, inhoan kaikkia kuminauhallisia vaatteita. Olen myös kokoa M, jos sillä on mitään merkitystä alusvaatteiden istuvuuden kannalta.

Vierailija
4/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin eilen. Farkkujen kanssa kaikki alushousut OK, mutta mekkojen kanssa ei mikään malli käy. Kokeilin lahkeellisiakin, mutta lahkeet rullautuu kävellessä ylös. Kuminauhallisia en voi ajatellakaan, inhoan kaikkia kuminauhallisia vaatteita. Olen myös kokoa M, jos sillä on mitään merkitystä alusvaatteiden istuvuuden kannalta.

Kokemukseni mukaan jos lahkeet rullautuu on koko liian pieni. Vaikka itsetuntoa syökin, ostan alkkarit vähintään kokoa suurempina, etenkin kun pesen alusvaatteet aina 60 asteessa ja käytän kuivausrumpua, eli kutistumisvaraakin tarvitaan.

Vierailija
5/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa että eivät pysy pepun kohdalta paikoillaan? Hiipivät vakoon? Valuvat alas?

Vierailija
6/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggit pysyy mulla.

Vierailija
7/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan jos lahkeet rullautuu on koko liian pieni. Vaikka itsetuntoa syökin, ostan alkkarit vähintään kokoa suurempina, etenkin kun pesen alusvaatteet aina 60 asteessa ja käytän kuivausrumpua, eli kutistumisvaraakin tarvitaan.

Ja siis minulla hyviä kokemuksia Björn Borgin boksereista sekä monista Lindexin bokseri- ja mummomalleista.

Vierailija
8/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changen Dolly bokser-malli on täydellinen malli. Ja kestää 60 pesusta ja rummutuksesta toiseen uuden näköisenä.

Vierailija
9/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä "vatsan päällä" pysyviä alushousuja, onko sellaisia? En halua, että alkkareiden sauma on jossain häpykummun kohdalla vaan, että nousee ylemmäksi.

Vierailija
10/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuuletan alakertaa mekoissa - ei hiostavia pikkareita lainkaan! Toimii🙃

Vierailija
11/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alkkarit liian pienet vai suuret jos hiipivät vakoon?

Mallistahan tuo on kiinni myös eikä pelkästä koosta. Sloggit eivät käy tälle ahterille ollenkaan. Parhaat tällä hetkellä jotkut Tokmannista ostetut halppikset (siis paikallaanpysymismielessä).

Vierailija
12/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän stringejä. Mulla on sama ongelma normialkkareiden kanssa enkä kestä niitä ollenkaan.

Vierailija
13/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pois. Kuka nyt helteellä haluaa hautoa.

Evoluutio on suunnitellut paikat niin että ne pysyvät terveinä ja hajuttomina kun saavat 24/7 ilmakylpyjä eivätkä vain muutamana hellepäivänä.

Vierailija
14/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä pois. Kuka nyt helteellä haluaa hautoa.

Evoluutio on suunnitellut paikat niin että ne pysyvät terveinä ja hajuttomina kun saavat 24/7 ilmakylpyjä eivätkä vain muutamana hellepäivänä.

No ei paikat nyt varmaan ihan mielettömiä ilmakylpyjä saa housuissakaan. Vai kuljetko vuoden ympäri hameessa ilman sukkiksia?

Vierailija
15/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kommandona hiihteleviä naisia. Eikö teillä ole valkovuotoa lainkaan? Ajatuskin ällöttää, että mekko/housut tuhriutuu 🤢

Vierailija
16/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa, mitkä alushousut sinulle sopii. Se täytyy vaan kokeilla, että mikä malli ja koko on sinun vartalollesi sopivin.

Vierailija
17/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis minulla hyviä kokemuksia Björn Borgin boksereista sekä monista Lindexin bokseri- ja mummomalleista.

Ei syö itsetuntoa ostaa isompia vaatteita, mutta alushousujen istuvuuden tietää oikeasti vasta käytössä ja jos löytäisi luottomallin, ostaisin heti useampia. Lindexiltä olen ostanut paljon hipsterimallisia, mutta nekään eivät pysy mekon kanssa vaan nousevat pakaroiden poskille. Onko ne sitten liian isoja?

BB:n malleissa alkoi ahdistaa leveät vyötärökuminauhat, aikoinaan ostin niitäkin.

Vierailija
18/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua kommandona hiihteleviä naisia. Eikö teillä ole valkovuotoa lainkaan? Ajatuskin ällöttää, että mekko/housut tuhriutuu 🤢

Ei ole ongelmana. Jos on niin mene lääkäriin.

Vierailija
19/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit

Vierailija
20/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei syö itsetuntoa ostaa isompia vaatteita, mutta alushousujen istuvuuden tietää oikeasti vasta käytössä ja jos löytäisi luottomallin, ostaisin heti useampia. Lindexiltä olen ostanut paljon hipsterimallisia, mutta nekään eivät pysy mekon kanssa vaan nousevat pakaroiden poskille. Onko ne sitten liian isoja?

BB:n malleissa alkoi ahdistaa leveät vyötärökuminauhat, aikoinaan ostin niitäkin.

Hipsterit on just pahimpia persvakorullautujia.