Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alushousut, jotka PYSYVÄT paikallaan.

Vierailija
29.06.2023 |

Alkaa jo hermo mennä!!

Normaalisti alushousut ovat hyvät, housujen kanssa käytettynä. Nyt hellemekkojen kanssa alushousut ei pysy paikallaan. Olen ostanut pienempää sekä isompaa kokoa, mitä normaalisti käytän. Sekä sitä normikokoa. Mutta ei. Eivät pysy pepun kohdalta paikallaan.

Mitkä ihmeet alushousut pysyisivät? Antakaa neuvoja ja vinkkejä, mielellään siten, että olisi suora linkki alushousuihin.

En tiedä vaikuttaako tämä mihinkään, mutta olen normaalipainoinen ja käytän yleensä kokoa S tai M.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei nyt varmaan kukaan usko mutta itse olen todennut parhaimmiksi lapsille tarkoitetut pikkuhousut onneks mahtuu 170cm marketeista löytyy parhaat.

Vierailija
62/87 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman oma merkki Actuelle ja maxi versio niistä, myydään 2 kpl paketeissa. Paremmat kuin sloggit, ei oo niin kireät kuminauha lahkeensuissa ja vähän matalampi tai mulle ainakin paremmin istuva malli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut pysyvät kaikilla paikoillaan, mikäli ne ovat oikean kokoiset henkilölle.

Moni menettää alushousujensa vyötärön, pesemällä alushousunsa  väärässä lämpötilassa.

Tai käyttämällä huuhteluainetta pyykinpesussa.

Kaikki vaatteet, myös alusvaatteet tulee pestä aina, niiden pesuohjeiden mukaan.

Mikäli alusvaate on tavallista likaisempi, tai jossain töhryssä, se pitää liuottaa pesuaineen kanssa kylmässsä vedessä, ja huuhtoa hyvin. 

Ja vasta sen jälkeen pestä pesukoneessa.

Vierailija
64/87 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta pola ja taatusti pysyy paikallaan eikä matkusta. Mukavan pehmeää puuvillaa eikä kuminauhat yhtään ahista.

Vierailija
65/87 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään vuotoja enkä käytä alushousuja ollenkaan.

Vierailija
66/87 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaatteiden kuminauhat eivät kestä 60 asteen pesua.  Siinä lämpötilassane menettävät lujuuntensa.

Kantisi pestä alushousunsa usein.  Niin usein, ettei niisdä ole mitään töhnää, joka ei lähde 40 asteen hienopesussa.

Tai sitten pestä alushousunsa käsin.  Samoin kuin hyvät ja laadukkaat ja kalliit rintaliivinsä.

Vierailija
67/87 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa ilman pyllykuvaa

Vierailija
68/87 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringit tietenkin.

Lääkärit kieltäisivät stringit jos pystyisivät. Mieti nyt itse. Ensin kangas hankaa pe rs rei kää ja sitten siirtyy vaginan kohdalle..

Vierailija
69/87 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin high malliset saumattomat bokserit on parhaat. Pysyy paikoillaan kuin liimattuina. Ei ikäviä rajoja tai kupruja eikä paina vatsasta kun vyötärö ulottuu napaan. 

70/87 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit ei rullaudu mihinkään. Mulla on litteä ja leveä pehva, ja kaikki pikkarit karkaavat persvakoon. Paitsi ne stringit, kun ne on jo siellä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
71/87 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisman oma merkki Actuelle ja maxi versio niistä, myydään 2 kpl paketeissa. Paremmat kuin sloggit, ei oo niin kireät kuminauha lahkeensuissa ja vähän matalampi tai mulle ainakin paremmin istuva malli.

Juu ei. Niissä on ärsyttävä välisauma juuri haarakappaleen yläreunassa. En voi sietää sellaisia. Housujen pitää olla täysin sileät.

Sloggi midi on parhaat kun ostaa kokoa isommat. On sileät, istuvat, pysyvät paikallaan eikä vyltörökuminauha tule liian korkealle.

Vierailija
72/87 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Stringit ei rullaudu mihinkään. Mulla on litteä ja leveä pehva, ja kaikki pikkarit karkaavat persvakoon. Paitsi ne stringit, kun ne on jo siellä.

Kidutusta. Stringit on pelkkää kidutusta sen lisäksi, että ovat inhottavan epähygieeniset.

Vierailija
73/87 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua kommandona hiihteleviä naisia. Eikö teillä ole valkovuotoa lainkaan? Ajatuskin ällöttää, että mekko/housut tuhriutuu 🤢

Ei ole

Vierailija
74/87 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös melko litteä ja leveähkö takapuoli ja mummoalkkarit (Sloggit ja Tokmannin alkkarit) olen todennut niiksi, jotka pysyvät paikoillaan parhaiten. Puuvillaa pitää olla tai korkeintaan vähän elastaania. Hipsterejä käytän välillä, jos on tulossa tilanne, jossa vastakkainen sukupuoli näkee alushousuni. Tai-mallista en pidä, jakaa pakarat keskeltä kahtia ja vielä vähemmän stringeistä, hygieniasyistä ja mielestäni naru persevaossa on epämukava. Mieluummin olen ilman alushousuja kuin stringeissä (joskus olen ollutkin pitkän hameen kanssa ilman pöksyjä). Myös naisilla on oikeus ajatella vaatteiden käyttömukavuutta eikä aina miettiä, mikä miellyttää muita. 

Vierailija
75/87 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös melko litteä ja leveähkö takapuoli ja mummoalkkarit (Sloggit ja Tokmannin alkkarit) olen todennut niiksi, jotka pysyvät paikoillaan parhaiten. Puuvillaa pitää olla tai korkeintaan vähän elastaania. Hipsterejä käytän välillä, jos on tulossa tilanne, jossa vastakkainen sukupuoli näkee alushousuni. Tai-mallista en pidä, jakaa pakarat keskeltä kahtia ja vielä vähemmän stringeistä, hygieniasyistä ja mielestäni naru persevaossa on epämukava. Mieluummin olen ilman alushousuja kuin stringeissä (joskus olen ollutkin pitkän hameen kanssa ilman pöksyjä). Myös naisilla on oikeus ajatella vaatteiden käyttömukavuutta eikä aina miettiä, mikä miellyttää muita. 

Ja vielä koosta, itse ostan kokoa pienemmät, mielestäni ne pysyvät paremmin paikoillaan silloin, kokoa suuremmat seilaavat ärsyttävästi pakaroiden päällä. En ole pyllystä kovin muhkea, kuten jo sanoin.

Vierailija
76/87 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeavyötäröiset mummopikkarit, sopivan kokoiset. 

Vierailija
77/87 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tokmannin alennuskorista kauniit alushousut maxi malli pitsillä ja hinta 3 euroa ja pistin heti jalkaan ja hyvin pysyvät

Käytän myös stringejä ja sopivat minun pepulleni ja tuntuvat hyvältä kuten maxi ja tai mallit myös.

Mieliväri valkoinen ja yleensä pitsillä ja Sloggi myös vallan ihana.

78/87 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkselit

Vierailija
79/87 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua kommandona hiihteleviä naisia. Eikö teillä ole valkovuotoa lainkaan? Ajatuskin ällöttää, että mekko/housut tuhriutuu 🤢

Ei mulla ainakaan ole ja tuskin olen ainoa. Käytän aina mekkoa tai hametta, en omista housuja ja kyllä mä vedän useinkin kommandona. Ei ole koskaan mekko tai sukkahousut tahriintuneet. Menkkojen aikaan on toki aina alushousut.

Anteeksi ohis

Vierailija
80/87 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman oma merkki Actuelle maxi on minulle paras. Pysyy paikallaan eikä nouse persvakoon. Ja nousee napaan asti. Sloggit ei käy kun ne puristaa reisiä. Käytän kokoa L.