Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alushousut, jotka PYSYVÄT paikallaan.

Vierailija
29.06.2023 |

Alkaa jo hermo mennä!!

Normaalisti alushousut ovat hyvät, housujen kanssa käytettynä. Nyt hellemekkojen kanssa alushousut ei pysy paikallaan. Olen ostanut pienempää sekä isompaa kokoa, mitä normaalisti käytän. Sekä sitä normikokoa. Mutta ei. Eivät pysy pepun kohdalta paikallaan.

Mitkä ihmeet alushousut pysyisivät? Antakaa neuvoja ja vinkkejä, mielellään siten, että olisi suora linkki alushousuihin.

En tiedä vaikuttaako tämä mihinkään, mutta olen normaalipainoinen ja käytän yleensä kokoa S tai M.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Lidlistä tarjousalushousuja, kokoa M.  Kokoa L ei ollut jäljellä. Alushousut rullaantuivat läskimahani alle, eivätkä pysyneet paikallaan. Olivat ihme rimpulat.  Olisin tarvinnut koon XXXXL. Olen 160/ 64.  😂

Vierailija
82/87 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on iloisia, jos jätät pois. Hamekin voi olla minikokoa. Pusu pakarallesi!

t. Gentleman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä pois. Kuka nyt helteellä haluaa hautoa.

Evoluutio on suunnitellut paikat niin että ne pysyvät terveinä ja hajuttomina kun saavat 24/7 ilmakylpyjä eivätkä vain muutamana hellepäivänä.

Hygienia syistä en julkisilla paikoilla ilman alusvaatteita kulkisi. 

Mistä hygieniasyistä? Meinaatko, että siitä kadulta pomppaa pöpöjä sun toosaasi? Vai levitätkö niitä bakteereja itse? Huonoin selitys ikinä tämä.

Vierailija
84/87 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä pois. Kuka nyt helteellä haluaa hautoa.

Evoluutio on suunnitellut paikat niin että ne pysyvät terveinä ja hajuttomina kun saavat 24/7 ilmakylpyjä eivätkä vain muutamana hellepäivänä.

Hygienia syistä en julkisilla paikoilla ilman alusvaatteita kulkisi. 

Mistä hygieniasyistä? Meinaatko, että siitä kadulta pomppaa pöpöjä sun toosaasi? Vai levitätkö niitä bakteereja itse? Huonoin selitys ikinä tämä.

Ihan hullua kulkea ilman alushousuja,housut suojaavat kyllä pöpöiltäkin ja tuntuu paljon paremmalta  kuin ilman housuja.

Sopivan piukat pikkuhousut on parhaat jalassa.

Vierailija
85/87 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta ostin.

Vierailija
86/87 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilta ostin.

Alennuskorista ostin minäkin kauniit maxi pitsialushousut ja heti laitoin jalkaan ovat micro kangasta ja istuvat,käytän myös stingejä ja midi ja tai malleja ja kaikki pysyvät jalassa  hyvin.

Sopiva koko pitää olla ei liian iso ei pieni vaan napakka ostin kerran liian pienet stringit ja menivät peppuvakoon pahasti ei hyvä.

Mieliväri aina valkoinen ja myös vaalean  keltaista ja vaaleanpunaista pitsiä käytän.

T.woman29v.53

Vierailija
87/87 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm,hanki lantio.