Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alushousut, jotka PYSYVÄT paikallaan.

Vierailija
29.06.2023 |

Alkaa jo hermo mennä!!

Normaalisti alushousut ovat hyvät, housujen kanssa käytettynä. Nyt hellemekkojen kanssa alushousut ei pysy paikallaan. Olen ostanut pienempää sekä isompaa kokoa, mitä normaalisti käytän. Sekä sitä normikokoa. Mutta ei. Eivät pysy pepun kohdalta paikallaan.

Mitkä ihmeet alushousut pysyisivät? Antakaa neuvoja ja vinkkejä, mielellään siten, että olisi suora linkki alushousuihin.

En tiedä vaikuttaako tämä mihinkään, mutta olen normaalipainoinen ja käytän yleensä kokoa S tai M.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kommandona hiihteleviä naisia. Eikö teillä ole valkovuotoa lainkaan? Ajatuskin ällöttää, että mekko/housut tuhriutuu 🤢

Ei ole ongelmana. Jos on niin mene lääkäriin.

Ei todellakaan ongelmaa!

Joskus tosin kostuu, jos puoliso vikittelee... (hän tietää ettei mul oo pikkareita)

N62

Vierailija
22/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoalushousut. Lahkeiden suissa pitää olla kuminauha, eikä pöksyjen takaosa saa olla vääränmallinen. Pikamuotikauppojen pöksyt on järestään mallia persposket näkysälle. Kaiken huippuna ne nykyään säästävät kangasta haarakappaleen leveydessä niin, että häppärit vilkkuu. Parhaimmat itselle sopivat pikkarit saa tekemällä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus Sloggit ja pitää ostaa omaa kokoa yksi isompi, eli jos oot kokoa 38 niin osta 40.

https://www.zalando.fi/sloggi-alushousut-black-sl281a01f-q11.html

Vierailija
24/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin Brazilian ribbialkkarit ihan parhaat. Pysyy ylhäällä ja ei rullaudu

Vierailija
25/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän joskus ne pikkarit kokonaan pois kun käytän jokatapauksessa pyöräilyshortseja tai vastaavia mekkojen ja hameiden alla. Reidet hinkkautuu ilman niitä verille.

Vierailija
26/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta boxer-malleja eli niitä lahkeellisia, ne ei nouse peppuvakoon.

En ole ikinä lahkeellisissa malleissa nähnyt mitään kuminauhoja lahkeissa, kuten yksi tuossa valitti, ettei voisi boksereita käyttää kuminauhojen takia.

Mä käytän vain boxereita tai hipstereitä (hipstereissäki on pienet lahkeet).

Vierailija
27/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Mulla on muutamia Polan alushousuja Tokmannilta, jotka istuu hyvin eikä hierrä tai purista mistään. Mutta samaa mallia ei ole enää myynnissä. Ja nuo Libressen menkkahousut! Jos niitä saisi myös ilman menkkaosaa ja vähän edullisemmin, niin ostaisin niitä läjän.

Alushousujen ongelmana on, että pers'osa on liian kapea tai litteä (ja menee persvakoon), etuosa on liian leveä (ja hiertää nivusia), jalka-aukot puristaa, vyötärö puristaa, lahkeet rullaantuu... Siis ei tietenkään kaikki ongelmat kaikissa alushousuissa. Sitten on niitä saumattomia ja reunattomia, jotka kyllä on mukavia päällä, mutta ne tippuu jalasta (tuntuu siltä) ja niissä on hirveä suoristelu aina vessassa käydessä. Käytän housuissa M-kokoa, vaikka muuten S:ää. Pitääkö vaihtaa L-kokoon, vaikken ole mikään isoperseinen? Ne kyllä varmaan jo tippuisi jalasta, eikä se mallia muuta miksikään.

Vierailija
28/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta olkaimet, hanki henkselit.

Vierailija
29/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi rullaus johtuu omista vioistasi, hanki jumbot ja pysyy paikoillaan.

liian pienet rullaa..

Vierailija
30/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit persvakoon

Vierailija
31/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä kauppojen pikkareissa on liian kapea haaraosa ja haara- ja takakappaleen sauma-alue liian kapea. Tuloksena just tuo persheeseen uppoaminen.

Kai ne tuolleen säästää vähän kangasta. Itse en viitsi nyt ostaa uusia pikkareita kun kumminkin ovat mallia tortunvilautus. Ja käytän nimenomaan noita matalalahkeisiä mummiksia.

Vierailija
32/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma. Mulla on muutamia Polan alushousuja Tokmannilta, jotka istuu hyvin eikä hierrä tai purista mistään. Mutta samaa mallia ei ole enää myynnissä. Ja nuo Libressen menkkahousut! Jos niitä saisi myös ilman menkkaosaa ja vähän edullisemmin, niin ostaisin niitä läjän.

Alushousujen ongelmana on, että pers'osa on liian kapea tai litteä (ja menee persvakoon), etuosa on liian leveä (ja hiertää nivusia), jalka-aukot puristaa, vyötärö puristaa, lahkeet rullaantuu... Siis ei tietenkään kaikki ongelmat kaikissa alushousuissa. Sitten on niitä saumattomia ja reunattomia, jotka kyllä on mukavia päällä, mutta ne tippuu jalasta (tuntuu siltä) ja niissä on hirveä suoristelu aina vessassa käydessä. Käytän housuissa M-kokoa, vaikka muuten S:ää. Pitääkö vaihtaa L-kokoon, vaikken ole mikään isoperseinen? Ne kyllä varmaan jo tippuisi jalasta, eikä se mallia muuta miksikään.

Mulla on kyllä myös rintsikkaongelma. Polalta löysin ennen sopivia, mutta nyt ei niissäkään ole sitä oikeaa mallia. En siedä liian kireää ympärystä, mitä alusvaateliikkeet aina tuputtaa, vaikka on B-kuppi eikä siis niiden painoa tarvi miettiä. Pärjäisin periaatteessa ilmankin, mutta on miellyttävämpää ja esteettisempää, kun eivät roiku ihoa vasten. Mulla pitäisi myös olla keskeltä ihan matalalle jäävät kaaret, koska kaikki yhtään ylemmäs nousevat painaa heti. Kupeissa ei saa olla saumoja, ja pakko olla vähän pehmustetta, koska muut tuntuu inhottavilta. Mielellään ulko-alareunaan paksummasti, niin tulee push-up ja push-in vaikutusta. Olkaimet on joissakin rintsikoissa pienimmällekin säädettynä sellaiset, että tippuu. Niissä siedän kuminauhat, vaikka kevyesti pehmustetut leveämmät olkaimet onkin mukavammat. Mulla on yhdet sloggin saumattomat. Ne on kyllä mukavat päällä, mutta ei ne muuten ole kovin hyvät. Enemmänkin niin kuin lasten toppiyläosa.

Vierailija
34/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle palstalle ovat kyllä kerääntyneet suomen estoisimmat ja ahdistuneimmat mammat.

Nämä käyttävät varmaan pikkuhousuja ja rintsikoita uimapuvun allakin ja kusevat pikkuhousujen läpi kun alastomana olo on niin iljettävää ja rietasta.

Vierailija
35/87 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle palstalle ovat kyllä kerääntyneet suomen estoisimmat ja ahdistuneimmat mammat.

Nämä käyttävät varmaan pikkuhousuja ja rintsikoita uimapuvun allakin ja kusevat pikkuhousujen läpi kun alastomana olo on niin iljettävää ja rietasta.

Ja kyselevät palstalla, pitääkö todella synnyttää alapää paljaana🙃hah.

Ilman pikkareita pärjään helteellä hyvin mekossa!

Vierailija
36/87 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik

Vierailija
37/87 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii ainoastaan tai- malliset alushousut. Boxerit ja hipsterit valui alas myös farkuissa, eli takapuoli on lopulta kokonaan paljaana. Maxeissa ja mummomallisissa ne kuminauhat "lahkeissa" tekee kutisevaa ihottumaa. Stringit olisi hyvät päällä mutta en halua käyttää hygieniasyistä kun muutenkin olen herkkä saamaan virtsatietulehduksia.

Vierailija
38/87 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxi Sloggit, pysyvät taatusti paikallaan.

Vierailija
39/87 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole helle, vedän ohuet sukkikset jalkaan, niin pysyy pikkaritkin paikallaan.

En voi sietää epämukavia pikkareita ja niitä on paljon myynnissä. Ja juurikin sitä että haarakappale on liian kapea. Se on superepämukavaa!

Vierailija
40/87 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset joissa on lahkeensuissa kuminauhat. Sloggilta ainakin löytyy.

Itse en voi käytää alushousuja joissa on kuminauhat lahkeissa. Olen normali painoisena ostanut kuloinkin lidi alushousuja mitä 3 paria saa.Eiköhän nitä taas tulee myyntiin.Hispe mallisia.Slogit on huonontuneet,eivät enää kestä.Mutaneet maata missä valmistaneet ne.Langan päät ei kantattu kunnolla..Ihan ok.ostin prisma muten 6kpl,alushousuja.pysy ja malli mikä oikein kirjotetuna hisper onkin.