Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö kertoa kaverille että sen nainen aika varmasti pettää sitä

Vierailija
26.11.2022 |

Kaverilla tällanen tilanne, että tyttöystävä ehdotti mun kaverille avointa suhdetta. Kaveri kieltäytyi. Hän on tosi ujo ja epävarma tyyppi joka ei varmaan saisikaan naista jos lähtisi metsästämään. Jotain sellaista hän sanoi mullekin yhdeksi perusteeksi.

No, ei mennyt kauaa niin nainen ehdotti hänelle että muuttaisivat erilleen ja kohta hänellä olikin jo oma kämppä. Pitäiskö mun kertoa kaverille, että hänen tyttöystävä saa aika satavarmasti vierasta munaa siellä kämpässään? Kaveri tällainen naisten kanssa lähes kokematon (ennen tätä suhdetta) ja aika naiivi naisasioissa.

Jotenkin en oo viittiny, kun oon aatellu että se ei satuta mitä et tiedä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viedään kaveriasi kuin pässiä narussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies tietää ettei ole uskollisia naisia.

Vierailija
4/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole 100% varma, että pettää, niin piä lättys kii

Vierailija
5/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se kaverisi sen itsekin tajuaa. Jos se tyttöystävä on kuitenkin ainoa, minkä kaverisi voi saada? Sen jälkeen, jos tyttis jättää, kaveri viihdyttää itseään yksin tietokoneen edessä.

Vierailija
6/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa, että tarve avoimeen suhteeseen harvemmin lähtee toiselta pois, että kannattaa tämä asia nyt tiedostaa. Jos nainen jo halusi oman kämpän niin ero on todennäköisesti tulossa.

Vierailija
7/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole 100% varma, että pettää, niin piä lättys kii

No mitä itse veikkaat että tuossa tilanteessa tapahtuu? Ja ei tietenkään ole todisteita. Naisethan tunnetusti osaa pitää pettämisensä hyvin salassa.

Vierailija
8/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se kaverisi sen itsekin tajuaa. Jos se tyttöystävä on kuitenkin ainoa, minkä kaverisi voi saada? Sen jälkeen, jos tyttis jättää, kaveri viihdyttää itseään yksin tietokoneen edessä.

Ei vaikuta itse tajuavan. Puhui vain miten "ty kai tarvitsee omaa aikaa enemmän". Ja mikä on tää että ei voi saada ketään muuta? Kuulostaa ihan joltain ylilautajutuilta. Kyllä nyt kaikenlaisille miehille jotain kysyntää on. Niillekin, jotka eivät ole haluttua yhdenillanseuraa.

AP

Vierailija
9/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää asiahan ei taida kuulua sulle mitenkään.

Vierailija
10/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erohan siinä on tulossa. Erikoista että tyttöystävä joutui toimimaan noin. Tulee mieleen, että kaverisi on väkivaltainen, eikä hänestä voi erota tavallisesti. Välttämättä sä et tiedä, onko kaveri väkivaltainen suljettujen seinien sisällä parisuhteessa vai ei, eikä hän itse siitä kerro kenenkään.

Vierailija
11/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää asiahan ei taida kuulua sulle mitenkään.

Jos bongaisin tän tyttöystävän nuolevan vierasra miestä baarissa, niin silloinkaan ei kuuluis mulle mitenkään? Olispa tosi lojaalia ystävää kohtaan kun en kertoisi...

AP

Vierailija
12/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erohan siinä on tulossa. Erikoista että tyttöystävä joutui toimimaan noin. Tulee mieleen, että kaverisi on väkivaltainen, eikä hänestä voi erota tavallisesti. Välttämättä sä et tiedä, onko kaveri väkivaltainen suljettujen seinien sisällä parisuhteessa vai ei, eikä hän itse siitä kerro kenenkään.

Joo siis kysehän ei voi olla siitä että nainen pettää. Ei missään nimessä. Mies on aina se sika suhteessa. Aina löytyy joku muu selitys kuin naisen kusipäisyys.

Vierailija
13/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään kavereita ole. Siksihän leikin tapaavani ihmisiä miesvauva.fissä

- Ap

Vierailija
14/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro huolesi kaverille ehdottomasti. Pettäjät täällä yrittää hiljentää.

Vierailija
15/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo siis kysehän ei voi olla siitä että nainen pettää. Ei missään nimessä. Mies on aina se sika suhteessa. Aina löytyy joku muu selitys kuin naisen kusipäisyys.

Miksi incel kuumenee kun joku miettii teoreettista pettämistilannetta? Meneekö vähän todellisuus ja teoria (=mielikuvitus, fiktio) sekaisin?

Vierailija
16/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala varjostaa sitä naista ja kuvaa kaikki epäilyttävä toiminta ja sitten lähetä ne kaverille ilman lähettäjän tietoja. Ei ikinä arvaa mistä tullut ilmi!

Vierailija
17/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro huolesi kaverille ehdottomasti. Pettäjät täällä yrittää hiljentää.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/09/16/neulo-yksinkertaiset-sukat-joi…

Siinä. Muuta tekemistä sulle kuin kikkelin kiskominen. Se tulehtuu kun repii monta päivää putkeen.

Vierailija
18/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi incel kuumenee kun joku miettii teoreettista pettämistilannetta? Meneekö vähän todellisuus ja teoria (=mielikuvitus, fiktio) sekaisin?

Ihan niin kuin täällä ei huudettaisi kuorossa että mies pettää, jos sukupuolet olis toisinpäin. Ja voit mennä vaikka roskiin ton incel-kommenttisi kanssa, kun et osaa kerta keskustella hyökkäämättä toisen persoonaan todella rumasti.

Vierailija
19/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösiä nössö tossuja useimmat suomalaiset "miehet" on. Olemalla tollanen on varma tapa saada nainen vieraan munan perään.

Vierailija
20/45 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi nyt ihan naurettavaa että aletaan spekuloimaan jollain perheväkivallalla, kun avoimen suhteen haluava nainen on ettiny oman kämpän itselleen. Taas niin kaukaa haettu juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi