Alushousut, jotka PYSYVÄT paikallaan.
Alkaa jo hermo mennä!!
Normaalisti alushousut ovat hyvät, housujen kanssa käytettynä. Nyt hellemekkojen kanssa alushousut ei pysy paikallaan. Olen ostanut pienempää sekä isompaa kokoa, mitä normaalisti käytän. Sekä sitä normikokoa. Mutta ei. Eivät pysy pepun kohdalta paikallaan.
Mitkä ihmeet alushousut pysyisivät? Antakaa neuvoja ja vinkkejä, mielellään siten, että olisi suora linkki alushousuihin.
En tiedä vaikuttaako tämä mihinkään, mutta olen normaalipainoinen ja käytän yleensä kokoa S tai M.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset joissa on lahkeensuissa kuminauhat. Sloggilta ainakin löytyy.
Hyi helvetti, nämä sopii varmasti jollekin palvelutalossa asuvalle vanhukselle
Vierailija kirjoitti:
Mummoalushousut. Lahkeiden suissa pitää olla kuminauha, eikä pöksyjen takaosa saa olla vääränmallinen. Pikamuotikauppojen pöksyt on järestään mallia persposket näkysälle. Kaiken huippuna ne nykyään säästävät kangasta haarakappaleen leveydessä niin, että häppärit vilkkuu. Parhaimmat itselle sopivat pikkarit saa tekemällä itse.
🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä pois. Kuka nyt helteellä haluaa hautoa.
Evoluutio on suunnitellut paikat niin että ne pysyvät terveinä ja hajuttomina kun saavat 24/7 ilmakylpyjä eivätkä vain muutamana hellepäivänä.
No ei paikat nyt varmaan ihan mielettömiä ilmakylpyjä saa housuissakaan. Vai kuljetko vuoden ympäri hameessa ilman sukkiksia?
Ei pikkareita tarvi housujenkaan kanssa. Käytän vain menkkojen aikaan alushousuja.
Jos on mekko niin unohda alushousut,tuulettuu myös välillä jalkoväli.
Sloggeja käyttänyt 30 vuotta ja pysyy mulla paikoillaan.
Sloggin pitsimalli on paras ja pysyy jalassa niin mekon kuin pitkien housujen kanssa.
Käytän paljon hameen kanssa myös Triumphin ja Gossardin ihania pitsialkkareita ja sopivat aina kun koko oikea.
Stringeille ei tahtovat puristaa niin edestä ja takaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse tuuletan alakertaa mekoissa - ei hiostavia pikkareita lainkaan! Toimii🙃
Kuvaa kehiin tai ei uskota.
t. Erkki
Sloggi midi on paras. Pysyy parhaiten paikallaan eikä nouse liian ylös.
Itse käytän rajattomia ja sen kokoisia, että tuntuvat napakoilta päällä ja hyvin ocat päällä pysyneet.
Sloggit ainoat, jotka istuu hyvin eikä jätä rajoja, eri malleja, värejä ja kokoja hyvin saatavana.
Ostin Sokokselta Marks and Spencerin mummoalushousuja ison paketin.
Juu, rumia ovat, vieläpä puuterin värisiä! Ihan sama, koska pysyvät päällä, eivät rullaudu, eivät valu, eivät purista. Ei niitä edes huomaa. Mukavat farkuissa, työhousuissa (olen sh), mekon alla, sukkahousujen alla. Toimivat aina!
Olen kokoa M, ja ostin vielä kokoa isompana. Mummovaikutelma on näin taattu, mutta käyttömukavuus on omaa luokkaansa!
Seksikkyys on sitäkin, että on mukava olla oman ihonsa sisällä ja vaatteet ovat niin mieluisia, ettei niitä edes ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Jätä pois. Kuka nyt helteellä haluaa hautoa.
Evoluutio on suunnitellut paikat niin että ne pysyvät terveinä ja hajuttomina kun saavat 24/7 ilmakylpyjä eivätkä vain muutamana hellepäivänä.
Hygienia syistä en julkisilla paikoilla ilman alusvaatteita kulkisi.
Vierailija kirjoitti:
Entä "vatsan päällä" pysyviä alushousuja, onko sellaisia? En halua, että alkkareiden sauma on jossain häpykummun kohdalla vaan, että nousee ylemmäksi.
Lindexin korkeavyötäröiset puuvillabokserit. Boksereiksi niissä on todella lyhyet lahkeet, mutta istuvat minulle hyvin takamuksesta. Kankut pysyvät hyvin housujen sisällä kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset joissa on lahkeensuissa kuminauhat. Sloggilta ainakin löytyy.
Juuri näitä suosittelen. Korkeavyötäröiset sloggit joissa lahkeensuissa kuminauhat.
Tai -malli kylläkin menee peppuvakoon. Midi ei mene niin pahasti.