Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Risto" voitti!!! Ei joudu enää elättämään toisen miehen lasta

Vierailija
28.06.2023 |

"Käräjäoikeudesta tuli tänään päätös. Oikeudenmukainen sellainen.

Siitä asti puhelin on piipannut onnitteluviestejä tutuilta ja tuntemattomilta. Iso kiitos niistä

Iso kiitos myös kaikille kaikesta siitä tuesta jota olen viime vuosina saanut.

Nyt on vähän tyhjä olo."

https://twitter.com/KylaHarakka/status/1673969970697347074?t=hh0U_3vnKJ…

Kommentit (460)

Vierailija
141/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Toivottavasti muutkin jotka on samassa tilanteessa tulevat voittamaan lopulta.

Samaa toivon. Isyystesti pitäisi tehdä lailla pakolliseksi, joka otetaan automaattisesti synnytyslaitoksella.

Ap

Ei pidä. Voit teettä sen lapsestasi itse jos haluat. Ei verovaroilla voi alkaa sinun epäilyjäsi makselemaan, maksat ne tietysti itse.

Sen voisi laittaa pakolliseksi maksuksi synnytyksen yhteydessä.

Vaikka maksaisi satasen, niin kun kaikki tietäisivät sen ennakkoon, ei tulisi yllätyksenä noin pieni kustannus.

Ei pitäisi olla ongelma kenellekään muulle, kuin noille huijareille, jotka käyvät panemassa kaikkien kanssa, eikä isästä ole varmuutta.

Voitko siis vielä kertoa miksi et pysty itse otattamaan lapsestasi isyystestiä? Jos on sillä tavalla kehva ettei osaa edes noin yksinkertaista juttua teettää, niin ee ehkä pitäisi lapsia tehdä ollenkaan?

Vierailija
142/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isyystesti ehdottomasti pakolliseksi!

Miksi? Senkus teet lapsia vain sellaisten naisten kanssa, jotka suostuvat etukäteen esittämääsi vaatimukseen. Älä mene sänkyyn sellaisten kanssa, jotka eivät isyystestiin suostuisi.

Helppo ja halpa ratkaisu kaikin puolin. Maksa itse testis äläkä maksata pakollisena yhteiskunnalla.

Miehensä aisuroittavan naisen ääni kuuluu yllä.

Inceli piipittää. Eihän tämä edes koske sinua, koska et ikinä pääse työntämään prinssinakkiasi toiseen ihmiseen.

Sinä vihaat inceleitä yhtä paljon kuin minä mu sli meja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se Risto oikeasti voitti? Menetti sen ainoan perheen ja lapsen, jonka ikinä saa. Ja ihmisten kunnioituksen. Leimasi itsensä luuseritolloksi, joka ei saanut edes lasta aikaiseksi.

Ei Ristolla ole lasta, siinä se juju piilee.

Vierailija
144/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Toivottavasti muutkin jotka on samassa tilanteessa tulevat voittamaan lopulta.

Samaa toivon. Isyystesti pitäisi tehdä lailla pakolliseksi, joka otetaan automaattisesti synnytyslaitoksella.

Ap

Ei pidä. Voit teettä sen lapsestasi itse jos haluat. Ei verovaroilla voi alkaa sinun epäilyjäsi makselemaan, maksat ne tietysti itse.

Sen voisi laittaa pakolliseksi maksuksi synnytyksen yhteydessä.

Vaikka maksaisi satasen, niin kun kaikki tietäisivät sen ennakkoon, ei tulisi yllätyksenä noin pieni kustannus.

Ei pitäisi olla ongelma kenellekään muulle, kuin noille huijareille, jotka käyvät panemassa kaikkien kanssa, eikä isästä ole varmuutta.

Mieshän saa sen halutessaan ostettua, joten ihan vapaasti vaan. Minua ei kiinnosta kustantaa miesten vainoharhoja.

Jaahas, sieltä ilmoittautui ensimmäinen mainittu. :D

Minun piireissäni pariskunnat saavat yhdessä suunniteltuja ja usein kauan odotettuja lapsia. Teidän rupupiireissä voi olla toisin. Tuollaisen marginaalisen elämänhallinnattomien luusereiden takia ei mitâän testisirkusta tarvia.

Me olemme tosi samanlaisia. Minäkin pidän erästä ihmisryhmää marginaalisina elämäänsä hallitsemattomina luusereina. Minulla tuo ryhmä on so mal it.

Pysy aiheessa, tomppeli.

Minähän pysyn, eli sinun palstalle suoltamassasi ihmishalveksunnassa. Eikö peili näytäkään kivalta?

Vierailija
145/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti äiti joutuu makselemaan elareita takaisin :)

Ei äiti joudu, jos joku joutuisi niin lapsi, koska ne ovat lapsen, ei äidin rahoja. Mutta sellaistakaan pelkoa ei liene tässä tapauksessa.

Lapsi ei niistä rahoista ole vastuussa, vaan se vanhempi jonka tilille massit siirretään. 

Vierailija
146/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei äiti joudu, jos joku joutuisi niin lapsi, koska ne ovat lapsen, ei äidin rahoja. Mutta sellaistakaan pelkoa ei liene tässä tapauksessa.

Epärehellisyydellä ansaittua hyötyä, no oikeudessa nähdään kuinka käy :)

Siis onko tästä nyt joku juttu oikeudessa siis menossa? Siisä tästä elareiden takaisinmaksamisesta? Minulta on mennyt sellainen ohi.

On menossa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009904401.html

Raha on Janille hänen itsensä mukaan vain sivujuonne.

😂

Olisi nyt edes rehellinen.

Vierailija
147/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela päätti sitten jyrätä oikeuden päätöksen. Ilman oikeudenkäyntiä ja tuomaria, vain yhden virkailijan päätöksellä.

Hienosti tehty Kela 😱

Vierailija
148/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se Risto oikeasti voitti? Menetti sen ainoan perheen ja lapsen, jonka ikinä saa. Ja ihmisten kunnioituksen. Leimasi itsensä luuseritolloksi, joka ei saanut edes lasta aikaiseksi.

Eikö muillakaan vanhemmilla ole, joiden lapsi einole biologisesti heidän?

Vierailija
149/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkäitä paskoja sekä äiti että isä. Ja kyllä, hän on isä, koska on kaksi vuotta kasvattanut lasta kuin omaansa.

Olet päästäsi sairas, kai tiesit sen?

Vierailija
150/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tästä nyt joku juttu oikeudessa siis menossa? Siisä tästä elareiden takaisinmaksamisesta? Minulta on mennyt sellainen ohi.

On menossa.

😂

Pakko sen on noin sanoa, kun somessa ihmeellinen sekopääjoukko on hyökännyt hänen kimppuunsa ja leimannut hänet lapsia vihaavaksi hirviöksi joka ajattelee vain rahaa.

Kaikki meistä ajattelee rahaa ainakin sen verran, ettei kukaan suosiolla elätä toisen ihmisen lasta. Mutta julkisuudessa on pidettävä yllä toisenlaista tarinaa jottei lynkata ihan täysin. Mikä on ihan hullua.

Vierailija
151/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Jos olet juridisesti suostunut ottamaan toisen ihmisen lapsen nimiisi, olet kyllä elatusvelvollinen.

Vierailija
152/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On menossa.

😂

Sä voisit elättää mun lasta, laitanko tilinumeron

Vierailija
153/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin sitä, että olisiko Risto suhtautunut asiaan eri tavalla jos olisi kuullut hairahduksesta jo raskausaikana ja tavallaan jo silloin tehdä sen valinnan että haluaako ei-biologisen lapsen omakseen vai ei. Jos suhde muuten toimii, niin tuonkin voi ehkä hyväksyä ja antaa anteeksi, mutta avoimin kortein pitäisi pelata.

Meillä on tuttavapiirissä henkilö jolle kävi vähän samalla tavalla. Lapsi taisi olla jo pari vuotias ennenkuin jonkun labratestin myötä selvisi että mies ei voinut olla lapsen isä. Muistaakseni kyse oli veriryhmästä, lapsen veriryhmä oli eri kuin tuttavan tai puolisonsa tjsp. Asian paljastuminen oli hänelle todella raskasta ja vaikka nyt vuosien jälkeen onkin jo asiasta selvinnyt niin ei ole avioitunut uudelleen eikä hankkinut lapsia, parisuhde tuntuu kuulemma vaikealta kun ei voi luottaa. Tsempit siis Ristollekin.

Vierailija
154/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Jos olet juridisesti suostunut ottamaan toisen ihmisen lapsen nimiisi, olet kyllä elatusvelvollinen.

Niinhän Jani oli.

Vierailija
155/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän Jani oli.

Oli elättämässä omaa lastaan kunnes petos paljastui. Hieman eri asia kuin esimerkiksi adoptoitu lapsi.

Vierailija
156/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On menossa.

Kiitos! Herra mun vereni mitä touhua. Ei ole riittävä peruste elatusmaksujen maksamattomuudelle se että ei ole lapsen vanhempi :D Tulee melkein olo että yhtäkkiä voidaan läiskäistä elarit vaan maksuun kelle tahansa, mistä lapsesta tahansa :D

Vierailija
157/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein naurettavia ovat aisurimiehet jotka seurustelevat sinkkuäitien kanssa.

Vierailija
158/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On menossa.

😂

Sä voisit elättää mun lasta, laitanko tilinumeron

Miksi elättäisin? Toki jos olen sen juridinen äiti niin elätän. Laita sä mulle ne paperit tulemaan.

Vierailija
159/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On menossa.

😂

Itse olet samanlainen. Tiedän sen, koska en ome koskaan saanut sinulta rahaa lasteni elinkustannuksiin.

Vierailija
160/460 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On menossa.

😂

Itse olet samanlainen. Tiedän sen, koska en ome koskaan saanut sinulta rahaa lasteni elinkustannuksiin.

Olenko siis sen juridinen äiti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä