"Risto" voitti!!! Ei joudu enää elättämään toisen miehen lasta
"Käräjäoikeudesta tuli tänään päätös. Oikeudenmukainen sellainen.
Siitä asti puhelin on piipannut onnitteluviestejä tutuilta ja tuntemattomilta. Iso kiitos niistä
Iso kiitos myös kaikille kaikesta siitä tuesta jota olen viime vuosina saanut.
Nyt on vähän tyhjä olo."
https://twitter.com/KylaHarakka/status/1673969970697347074?t=hh0U_3vnKJ…
Kommentit (460)
Hyvin on Risto jaksanut taistella kaikki nämä vuodet.
Jotkut olisi päätyneet jo tässä vaiheessa ihan erilaiseen ratkaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuon sikamuijan kersa saa kuulla jatkuvasti minkälainen akka on sillä äitinään.
Tätä mä en voi ymmärtää: lapsi ei ole tehnyt mitään pahaa eikä ole valinnut vanhempiaan, ei edes Risto-marttyyriä.
Toivottavasti ittelles selviää, että itse olet isäsi hylkäämä lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se Risto oikeasti voitti? Menetti sen ainoan perheen ja lapsen, jonka ikinä saa. Ja ihmisten kunnioituksen. Leimasi itsensä luuseritolloksi, joka ei saanut edes lasta aikaiseksi.
Ootpa noussut väärällä jalalla ylös. Musta on hyvä että Risto on pitänyt puoliaan tässä, tuo ex-vaimo se sen sijaan tuntuu aikamoiselta tapaukselta. Ristohan voi kyllä saada lisää lapsia, eri asia on sitten että menikö hänellä maku perhe-elämään tästä huijauksesta.
Ja löytyykö naista, joka tuon miehen kanssa alkaa lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se Risto oikeasti voitti? Menetti sen ainoan perheen ja lapsen, jonka ikinä saa. Ja ihmisten kunnioituksen. Leimasi itsensä luuseritolloksi, joka ei saanut edes lasta aikaiseksi.
Ootpa noussut väärällä jalalla ylös. Musta on hyvä että Risto on pitänyt puoliaan tässä, tuo ex-vaimo se sen sijaan tuntuu aikamoiselta tapaukselta. Ristohan voi kyllä saada lisää lapsia, eri asia on sitten että menikö hänellä maku perhe-elämään tästä huijauksesta.
Lapsettomuuden syy näyttää kyllä olleen Ristossa, joten mahikset lienee aika pienet.
Vierailija kirjoitti:
Itsekunnioituksensa. Sille on oma terminsäkin kun mies makselee toisen miehen hedelmiä, ns aisankannattajuus. Nyt risto voi ylpeästi sanoa ettei suostu kusetettavaksi ja on myös taistellut sen puolesta. Ja kunnioitan Ristoa siitä mitä on saavittanut itsensä ja koko suomalaisen miessukupuolen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuon sikamuijan kersa saa kuulla jatkuvasti minkälainen akka on sillä äitinään.
Tätä mä en voi ymmärtää: lapsi ei ole tehnyt mitään pahaa eikä ole valinnut vanhempiaan, ei edes Risto-marttyyriä.
Toivottavasti ittelles selviää, että itse olet isäsi hylkäämä lapsi.
Eikö se ole jo sata kertaa tullut selväksi että biologinen isä on lapsen kanssa?
Toivottavasti äiti joutuu makselemaan elareita takaisin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Toivottavasti muutkin jotka on samassa tilanteessa tulevat voittamaan lopulta.
Samaa toivon. Isyystesti pitäisi tehdä lailla pakolliseksi, joka otetaan automaattisesti synnytyslaitoksella.
Ap
Ei pidä. Voit teettä sen lapsestasi itse jos haluat. Ei verovaroilla voi alkaa sinun epäilyjäsi makselemaan, maksat ne tietysti itse.
Miksi tästä satusedästä kirjoitetaan aina vaan, olisi korkea aika lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei äiti joudu, jos joku joutuisi niin lapsi, koska ne ovat lapsen, ei äidin rahoja. Mutta sellaistakaan pelkoa ei liene tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekunnioituksensa. Sille on oma terminsäkin kun mies makselee toisen miehen hedelmiä, ns aisankannattajuus. Nyt risto voi ylpeästi sanoa ettei suostu kusetettavaksi ja on myös taistellut sen puolesta. Ja kunnioitan Ristoa siitä mitä on saavittanut itsensä ja koko suomalaisen miessukupuolen puolesta.
Minulle hän ei ole saavuttanut mitään. T. Suomalainen Mies
Ristokin vanha äijänkäppyrä, joka luulee itsestään liikoja
Ei kannata tunkea nokkaansa asioihin, mitkä ei sulle kuulu, ainakaan negatiivisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on varmaan Tuusulassa koulukiusattu. 9 vuotiaat jo hyvin tietävät mitä ympärillä tapahtuu. Ihmettelen suuresti äidin käytöstä.
Siitä voit kiittää isää, joka julkisuusmyllyä on pyörittänyt.
Ainoastaan sillä julkisuusmyllyllä isä sai oikeutta. Äiti olisi tyytyväisenä antanut vääryyden jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei äiti joudu, jos joku joutuisi niin lapsi, koska ne ovat lapsen, ei äidin rahoja. Mutta sellaistakaan pelkoa ei liene tässä tapauksessa.
Epärehellisyydellä ansaittua hyötyä, no oikeudessa nähdään kuinka käy :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä satusedästä kirjoitetaan aina vaan, olisi korkea aika lopettaa.
Mikä hel vetin satusetä? Totta hän puhui, kun kertoo ettei ole lapsen isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Toivottavasti muutkin jotka on samassa tilanteessa tulevat voittamaan lopulta.
Samaa toivon. Isyystesti pitäisi tehdä lailla pakolliseksi, joka otetaan automaattisesti synnytyslaitoksella.
ApEi pidä. Voit teettä sen lapsestasi itse jos haluat. Ei verovaroilla voi alkaa sinun epäilyjäsi makselemaan, maksat ne tietysti itse.
Sen on nähty että naiset pettää mennen tullen, isyystesti on järkevä toimenpide jopa ja nimenomaan sen lapsen hyvinvoinnin kannalta. Ja kulut voi periä naiselta suoraan, nainenhan lopulta päättää jääkö piltti henkiin vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi pidä. Voit teettä sen lapsestasi itse jos haluat. Ei verovaroilla voi alkaa sinun epäilyjäsi makselemaan, maksat ne tietysti itse.
Sen voisi laittaa pakolliseksi maksuksi synnytyksen yhteydessä.
Vaikka maksaisi satasen, niin kun kaikki tietäisivät sen ennakkoon, ei tulisi yllätyksenä noin pieni kustannus.
Ei pitäisi olla ongelma kenellekään muulle, kuin noille huijareille, jotka käyvät panemassa kaikkien kanssa, eikä isästä ole varmuutta.
Jaha taitaa olla äiskä ja kaverinsa harhaanjohtamassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on varmaan Tuusulassa koulukiusattu. 9 vuotiaat jo hyvin tietävät mitä ympärillä tapahtuu. Ihmettelen suuresti äidin käytöstä.
Siitä voit kiittää isää, joka julkisuusmyllyä on pyörittänyt.
Ainoastaan sillä julkisuusmyllyllä isä sai oikeutta. Äiti olisi tyytyväisenä antanut vääryyden jatkua.
Asia hoitui oikeusteitse juuri niin, kuin se olisi hoitunut ilman tätä mautonta huomiohuo*aamistakin. Mutta kukin tavallaan.