Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myrkyllisen suhteen alun punaiset liput

Vierailija
27.06.2023 |

Millaisia varoitusmerkkejä huomasit suhteen alussa ja luotitko intuitioosi vai ohititko punaiset liput heittäytymällä suhteeseen?. Miten kaikki päättyi vai jäitkö suhteeseen? Kokemuksia tästä.

Kommentit (1108)

Vierailija
81/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Traagisen henkilöhistorian korostaminen heti ensitapaamisella

- Itsensä korostaminen toisia kritisoimalla

- Arvostuksen kerjääminen puhumalla jatkuvasti omasta työstä

- Ulkoa opetellut, kliseiset fraasit

- Rakkauspommitus

- Nopean etenemisen haluaminen

- Passiivisaggressiivinen kommunikointi

- Kyvyttömyys itsereflektointiin

- Marttyyrius

- Kontrollointi syyllistämällä

- Kertomatta jättäminen

- Suora valehtelu

- Pettäminen

Juuri tuo kaikki yllä olevat ovat suuria varoitusmerkkejä. Täsmää ihan kaikki omalla kohdallani

Vierailija
82/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun taso oli sitä kuin olisi yrittänyt selvitellä aikuisten parisuhde ongelmia 3- vuotiaan kanssa. Ei mennyt perille mikään. Jatkuvasti mietin että enhän minä pysty saamaan toista ymmärtämään aikuisten asioita kun toinen on "lapsi" Koeta siinä sitten keskustella keski-ikäisen miehen kanssa jonka henkinen ja tunne-elämä on lapsen tasolla. Todella turhauttavaa. Luovutin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kertoilla perhetraumoistaan toisilla treffeillä.

Vierailija
84/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luuli olevansa niin ovela etten huomaa kun pettää ja tapailee muita naisia. Kyllä fiksu nainen tietää milloin mies käy vieraissa. Ne pienetkin merkit ja salailut kyllä näkee kun vain pitää silmät auki. Mies luuli että olen tyhmä ja huijattavissa. Lopulta joutui tunnustamaan kun jäi kiinni yllättäen siitä että satuin samaan ravintolaan josta lähti toisen luo "yökylään" Meni ihan paniikkiin ja luikki pakoon. On/offia kokoajan. Ja kun off vaihe päällä niin katsoi oikeudekseen käydä vieraissa vaikka ei erosta oltu puhuttu. Useita kummallisia katoamistemppuja. Todella lapsellinen keskenkasvuinen naistenmies.

Vierailija
85/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies luuli olevansa niin ovela etten huomaa kun pettää ja tapailee muita naisia. Kyllä fiksu nainen tietää milloin mies käy vieraissa. Ne pienetkin merkit ja salailut kyllä näkee kun vain pitää silmät auki. Mies luuli että olen tyhmä ja huijattavissa. Lopulta joutui tunnustamaan kun jäi kiinni yllättäen siitä että satuin samaan ravintolaan josta lähti toisen luo "yökylään" Meni ihan paniikkiin ja luikki pakoon. On/offia kokoajan. Ja kun off vaihe päällä niin katsoi oikeudekseen käydä vieraissa vaikka ei erosta oltu puhuttu. Useita kummallisia katoamistemppuja. Todella lapsellinen keskenkasvuinen naistenmies.

Näitä riittää, itse olen hoitanut asian luikkimalla samoin ;) ja johan alkaa miestä vituttamaan kun ei hänen menot kiinnosta. 

Vierailija
86/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tunne että jokin on pielessä. Liian hyvää ollakseen totta. Ja sitä se olikin, valitettavasti. En vain alussa tiennyt mikä oli pielessä. Narsistiksi häntä epäilen. Käyttäytymynen viittaa vahvasti siihen persoonallisuushäiriön. Ja loppu olikin katastrofia.

Ahaa, saanko arvata, alkuun aivan järjetöntä ylistelyä ja palvontaa, olet kaikista paras mitä koskaan ollut jne. yms. ja lopulta sitten heitettiin haukkumisvaihe päälle kun oli tarpeeksi kehuskeltu etkä ollutkaan enää niin hyvä.

Kyllä. Juuri noin se meni.

Ensin olet jotain täydellistä.

Sitten olet pelkkiä vikoja.

Lopuksi et ole mitään.

Sama kaava kaikkien naisten kanssa. Ainoa poikkeus nainen, jota voi käyttää loputtomiin hyväkseen ja nainen jotenkin niin yksinkertainen/ tyhmä, että luulee olevansa miehen ainoa :D

Vierailija
87/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kaverin keissistä mieleen, että se toinen halutaan sitoa itseen mahdollisimman nopeasti. Eli on kauhea kiire alkaa seurustella, sitten kihloihin viikon sisällä, nainen raskaaksi mahdollisimman pian ja häät heti perään. Pyritään myös mahdollisimman nopeasti eristämään se toinen sen kavereista yms. että se olisi kokonaan sen toisen varassa ja sen olisi vaikeampi lähteä siitä suhteesta. Sitten ne imelät rakkaudentoivotukset, vaikka on tavattu tasan kaksi kertaa. Jos käytännössä vielä ihan tuntematon ihminen alkaa julistaa sulle rakkautta ja haluaa sun kanssa kihloihin, niin sillä ei ole hyvät mielessä. Sitä vaan ainakin naisena tuppaa ajattelemaan, ettei niin voi olla, vaan totta kai se mies nyt oikeasti rakastui suhun viidessä minuutissa.

Vierailija
88/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhui ala-arvoiseen sävyyn existään ja jopa tunnusti että oli saanut ns.turpaan yhdeltä satuttamaltaan naiselta joka yritti selvittää ero asioita. Oli jopa tehnyt rikosilmoituksen tästä naisesta. Kun kysyin mitä hän oli naiselle tehnyt ja miksi ei halunnut puhua hänen kanssaan asioita selviksi niin ei mitään vikaa omasta mielestään itsessään ollut.. Nainen vaan oli hullu. Ilkkui ja nauraa käkätti kun kertoi asiaa minulle. Aika kylmä asenne mieheltä.

Sanoin miehelle että jos minut jätät niin et kyllä toimi kanssani noin. Hån lupasi tehdä niin. Haluan että erotessa asiat puhutaan ja minua et noin kohtele. Mutta Kuinkas kävikään. Ihan saman kohtelun sain paitsi ei tehnyt sitä rikosilmoitusta kun en käynyt käsiksi. Raukkamainen mies joka pelkää naisia ja naisissa aina vika, ei hänessä. Kuinkahan monta kertaa on saman tehnyt muillekin exilleen. Luulen että joka kerta. Ei opi virheistään.

Vierailija
89/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitojen jälkeen häipyi. Ei viestejä, ei kontaktia, ei mitään. Kun sovittelin ja herra narsisti tuli takaisin niin oli kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ei anteeksipyyntöjä, ei selityksiä, ei riidan aiheen selvittelyä. Välillä oikein odotin että oma-aloitteisesti alkaisi puhumaan mutta turhaan. Tiesi että olin traumasiteessä häneen ja aina otan hänet takaisin kun alan ikävöimään tyhmä kun olin. Hän luotti siihen että asia on sillä kuitattu ja puhua ei tarvii. Tämä rikkoi minua henkisesti. Olin alistettu.

Puhumattomuus ja Vastavuoroisuuden puute on tosi iso varoitusmerkki. Pakene ennekuin ole tunnekoukussa tuollaiseen ihmiseen. Myöhemmin lähteminen on tosi vaikeaa.

Vierailija
90/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?

Vierailija
91/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi kertoilla perhetraumoistaan toisilla treffeillä.

Juuri tämä ja uhriutuminen jolla hakee empatiaa toiselta.

Vierailija
92/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tunne että en riittänyt hänelle vaikka annoin kaikkeni. Olisi pitänyt olla täydellinen. Eihän kukaan ole täydellinen. Mies yritti muuttaa minua mieleisekseen vaikka olen ihan ok näköinen ja painoinen sekä persoonaltani ihan mukava, täyspäinen ja fiksu niin omasta ja muidenkin mielestä. Tiedän olevani keskeneräinen ja sehän on ihan normaalia. Mikään ei koskaan riittänyt. Siinä vaiheessa kun huomautti että vatsani on alkanut pömpöttämään ka muistakin puutteistani niin tajusin että henkilökohtaisuuksiin meneminen on ala-arvoista ja väärää kohtelua. Tällä tavoin halusi rikkoa itsearvostukseni ja itsetuntoni. Valitettavasti siinä onnistuikin. Nyt keräilen ja kokoan alhaisen itsetuntoni rippeitä ja yritän saada takaisin itseni.

Vierailija
94/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttui mitättömistä asioista, ei osannut huomioida toista. Jätti asioita toisen kontolle. Puhui negatiivisesti naisista, arvosteli ammattikuntani edustajia mm. itsekkäiksi. Ei jostain syystä pärjää työelämässä, mutta silti olisi mielestään ammattilainen vähän joka alalla ja osaisi tehdä asiat muita paremmin, vaikka työkokemusta siitä ei olisi päivääkään.

Vierailija
95/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitio, intuitio ja intuitio!.

Luota siihen. Ota askel taaksepäin kun joku ei oikein täsmää tai on liian hyvää ollakseen totta. Silloun se on feikkiä.Tämän kun heti alkumetreillä pitäisi mielessä niin paljolta tuskalta säästyisi.

Vierailija
96/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli lihava ja huonosti meikattu, tukka punaiseksi värjätty, puhui lakkaamatta itsestään, kertoi että käy terapiassa ja otti kahvin kanssa jotain lääkkeitä, musiikkimaku puistattava: Antti Tuisku. Nilkassa näin tatskan.

Vierailija
97/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti sanoja: itkuinen, kipuilla, ahistaa.

Tulipunaisia lippuja

Vierailija
98/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin maailman ihanin. Mökötti ja kiukutteli jos näin ystäviäni, niinpä en sitten enää nähnyt heitä. Lopulta eristi minut kaikista ja siinä sitä oltiin 11 vuotta ennen kuin lähdin.

Vierailija
99/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkinäinen parisuhdehistoria ehdottomasti red flag. Aavistelin tätä ettei toiseen voi luottaa mutta halpaan menin. Loppuaika olikin sitten yhtä tuskaa. Vieläkään en ole toipunut. 6 vuotta on/offia. Hyi hitto!

Mitä tarkoittaa "rikkinäinen parisuhdehistoria"?

Eikö meillä kaikilla ole jos olemme aiemmin olleet suhteessa ja alamme tapailla jotain uutta? Emmehän olisi deittailemassa uusia tuttavuuksia, jos aiemmat suhteet olisi säilyneet ehjinä.

Vai meinaatko että kaikki aiemmat suhteet ovat olleet epämääräistä säätöä, lyhytkestoisia, myrskyisiä jne?

Vierailija
100/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkinäinen parisuhdehistoria ehdottomasti red flag. Aavistelin tätä ettei toiseen voi luottaa mutta halpaan menin. Loppuaika olikin sitten yhtä tuskaa. Vieläkään en ole toipunut. 6 vuotta on/offia. Hyi hitto!

Mitä tarkoittaa "rikkinäinen parisuhdehistoria"?

Eikö meillä kaikilla ole jos olemme aiemmin olleet suhteessa ja alamme tapailla jotain uutta? Emmehän olisi deittailemassa uusia tuttavuuksia, jos aiemmat suhteet olisi säilyneet ehjinä.

Vai meinaatko että kaikki aiemmat suhteet ovat olleet epämääräistä säätöä, lyhytkestoisia, myrskyisiä jne?

No kyllähän se usein jotakin kertoo, jos aikuisella ihmisellä on monia seurustelusuhteita, jotka ovat olleet korkeintaan muutaman kuukauden pituisia. Ja varsinkin jos on suht nopeasti taas löytynyt uusi seurustelukumppani.

Mikä yhdistää henkilöä, jolla on monia seurustelusuhteita, jotka ovat aina lopahtaneet nopeasti? Henkilö itse, joten todennäköisesti hänessä on jotakin, jonka vuoksi suhteet eivät kestä. Aina ja joka kerta ei voi samalla ihmiselle osua vain huonoja kumppaneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi