Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myrkyllisen suhteen alun punaiset liput

Vierailija
27.06.2023 |

Millaisia varoitusmerkkejä huomasit suhteen alussa ja luotitko intuitioosi vai ohititko punaiset liput heittäytymällä suhteeseen?. Miten kaikki päättyi vai jäitkö suhteeseen? Kokemuksia tästä.

Kommentit (1108)

Vierailija
1/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukkuus muuttaa yhteen melkein heti tapailun alkuvaiheessa.

Vierailija
2/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä lapsia kahdesta edellisestä suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halukkuus muuttaa yhteen melkein heti tapailun alkuvaiheessa.

Minun ex-naisystäväni oli juuri tuollainen. Meillä oli sitten lopulta muutaman vuoden on/off-suhde (olin liian ihastunut enkä tajunnut millaista pelleilyä "suhde" oli) ja asuimmekin muutamassa eri asunnossa yhdessä. Onneksi lopulta tulin järkiini.

Vierailija
4/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon jälkeen kihloihin. Koko suhde suurelta osin riitaa ja pahaa oloa siinä suurin osa mitä yhdessä olimme. Avoliitto kesti 18 vuotta. Erosta nyt 9 vuotta ja lopulta helpotus kummallekin.

Vierailija
5/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naissankari ex ei ollut selvittänyt välejään edellisten naisten kanssa. Vaihtoi aina uuteen kun ongelmia alkoi tulemaan. Olisihan se minunkin pitänyt tietää kun imin silmin näin kuinka toinen nainen jätettiin takana ja sama kohtalo oli edessä itselläkin kun minutkin vaihdettiin uuteen. Sama kaava tuntuu herralla jatkuvan. Näin punaiset liput heti jo alussa mutta tyhmä kun olin niin rakastuneena luulin olevani hänen ainoansa. Erehdyin. Mies petti kokoajan. Katkera ero nyt takana tästä kusipäästä.

Vierailija
6/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivokohtauksia ja kiukuttelua ihme pikkuasioista, en kuitenkaan noteerannut ja yllättäen ne siitä sitten paheni jolloin sain tarpeekseni ja suhde oli kokonaisuudessaan muutamassa kuukaudessa taputeltu.

Vierailija
7/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aloitusta parodiaksi anglismien takia.

Vierailija
8/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäinen parisuhdehistoria ehdottomasti red flag. Aavistelin tätä ettei toiseen voi luottaa mutta halpaan menin. Loppuaika olikin sitten yhtä tuskaa. Vieläkään en ole toipunut. 6 vuotta on/offia. Hyi hitto!

Vierailija
9/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlaisia kokemuksia kuin parilla kommentoijalla edellä: halutaan heti päättää yhteen muuttamisesta, kotitöiden hoitamisesta, huonejärjestyksestä ja siitä, missä lomat vietetään. Pahin tapaus ilmoitti minulle, että kotityöt jäisivät kokonaan minulle, koska hän olisi niin paljon töissä. Sama tyyppi kysyi, montako lasta haluaisin, ja kun sanoin, etten halua yhtään, hän totesi, että puhutaan siitä sitten myöhemmin. Tuossa suhteessa ei ehtinyt tulla "myöhemmin".

Vierailija
10/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tunne että jokin on pielessä. Liian hyvää ollakseen totta. Ja sitä se olikin, valitettavasti. En vain alussa tiennyt mikä oli pielessä. Narsistiksi häntä epäilen. Käyttäytymynen viittaa vahvasti siihen persoonallisuushäiriön. Ja loppu olikin katastrofia.

Vierailija
11/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi jo ekana yhteisenä iltana ruman kommentin ulkonäöstäni sen jälkeen, kun oli pussailtu ja kerroin että en voi lähteä hänen luokseen yöksi koska mulla oli aikaiseen aamuvuoroon meno.

Kun ekan kerran vei mut kavereidensa illanviettoon, sanoi sinne lähdettäessä jotenkin, että saat olla tosi kiitollinen että esittelen sut.

Ilmiselviähän nämä nyt on, mutta silloin olin niin ihastunut, että aattelin vaan että hänellä on huonot sosiaaliset taidot.

Vierailija
12/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi kuukauden viestittelyn jälkeen "rakastan sua", vaikuttihan se vähän kummalliselta kun ei oltu vielä tavattukaan, mutta halusin kai uskoa vuosisadan rakkaustarinaan. Yhtä katastrofiahan se oli jälkipuolisko vaikka treffit menikin erittäin hyvin.

Vierailija
13/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen parisuhteilla ei ole ollut tapana kestää: hyvännäköinen, hyvä koulutus, hyvä työpaikka ja hyvä käytös (pintapuolisesti), mutta silti ei vaan löydä ketään..

Vierailija
14/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipevä ja liian hurmaava flirttaileva käytös. Yritti heti iskeä baarissa minua vaikka oli just eronnut. Puhui koko ajan itsestään. Tiesi olevansa hyvännäköinen ja saavansa naisia helposti. Ällöttävä. Onneksi ohitin ja jatkoin matkaa.

Vierailija
15/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se jos toinen ostaa kaupasta punaliputettuja tuotteita! Jos ovat vanhentuneita niin voivat olla myrkyllisiäkin.

Vierailija
16/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysi rahaa lainaksi ekoilla treffeillä. Viimeisenä temppunaan varasti kaiken, mikä irti lähti ja kusetti sitä ennen suuret summat rahaa.

Vierailija
17/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tunne että jokin on pielessä. Liian hyvää ollakseen totta. Ja sitä se olikin, valitettavasti. En vain alussa tiennyt mikä oli pielessä. Narsistiksi häntä epäilen. Käyttäytymynen viittaa vahvasti siihen persoonallisuushäiriön. Ja loppu olikin katastrofia.

Ahaa, saanko arvata, alkuun aivan järjetöntä ylistelyä ja palvontaa, olet kaikista paras mitä koskaan ollut jne. yms. ja lopulta sitten heitettiin haukkumisvaihe päälle kun oli tarpeeksi kehuskeltu etkä ollutkaan enää niin hyvä.

Vierailija
18/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi kuukauden viestittelyn jälkeen "rakastan sua", vaikuttihan se vähän kummalliselta kun ei oltu vielä tavattukaan, mutta halusin kai uskoa vuosisadan rakkaustarinaan. Yhtä katastrofiahan se oli jälkipuolisko vaikka treffit menikin erittäin hyvin.

Sama kuvio täälläkin. Ihan naurattaa näin jälkeenpäin.

Vierailija
19/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, saanko arvata, alkuun aivan järjetöntä ylistelyä ja palvontaa, olet kaikista paras mitä koskaan ollut jne. yms. ja lopulta sitten heitettiin haukkumisvaihe päälle kun oli tarpeeksi kehuskeltu etkä ollutkaan enää niin hyvä.

Kyllä. Juuri noin se meni.

Vierailija
20/1108 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samanlaisia kokemuksia kuin parilla kommentoijalla edellä: halutaan heti päättää yhteen muuttamisesta, kotitöiden hoitamisesta, huonejärjestyksestä ja siitä, missä lomat vietetään. Pahin tapaus ilmoitti minulle, että kotityöt jäisivät kokonaan minulle, koska hän olisi niin paljon töissä. Sama tyyppi kysyi, montako lasta haluaisin, ja kun sanoin, etten halua yhtään, hän totesi, että puhutaan siitä sitten myöhemmin. Tuossa suhteessa ei ehtinyt tulla "myöhemmin".

Siis olitko ihan suhteessa näiden tyyppien kanssa vai oliko kyse vaan yksistä treffikeskusteluista? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi