Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi maksaa treffeillä kulut?

Vierailija
27.06.2023 |

Miten toimitte kun tapaatte treffeillä?Mies pyysi treffeille kysyi maksetaanko kumpikin omat.No sanoin et juu eihän siinä muutakaan voinut.Mielestäni mies kyllä maksaa.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat maksaa omansa. Jos toinen sanoo tarjoavansa niin merkki todella ihastumisesta.

Vierailija
2/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kertoo kiinnostuksen määrästä jos mies maksaa ensi treffeillä. Toki maksan aina omani mukisematta jos mies ei tarjoudu maksamaan. Mutta jos kyse ei ole oikeasti tukalasta taloustilanteesta vaan panostuksen puutteesta niin eipä niitä toisia treffejä yleensä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kertoo kiinnostuksen määrästä jos mies maksaa ensi treffeillä. Toki maksan aina omani mukisematta jos mies ei tarjoudu maksamaan. Mutta jos kyse ei ole oikeasti tukalasta taloustilanteesta vaan panostuksen puutteesta niin eipä niitä toisia treffejä yleensä tule.

Miten ekoilla treffeillä voi olla niin kiinnostunut, että maksaa?

Vierailija
4/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat maksaa omansa. Jos itsellä ei ole varaa niin asiasta pitää kertoa heti treffejä sovittaessa. Sitten voidaan mennä joko sellaiseen paikkaan johon molemmilla riittää rahat tai toinen voi tarjoutua maksamaan molemmat.

Vierailija
5/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap kävelytreffeille, niin ei tule kuluja. Omat vesipullot mukaan.

Vierailija
6/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan aina parit ekat treffit. Sitten kun menee jo tapailun puolelle, niin toki ok jakaa myös kuluja. Mutta olen vähän tällaiseen perinteiseen ajatteluun sortuva mies. Eikä siinä nyt tietenkään väärää ole, jos nainen ihan ehdottomasti haluaa maksaa omansa, niin toki annan niin tehdä.

M40

Vierailija
7/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin tasa-arvon aikana nainen maksaa omansa ja mies omansa. Pätee toki myös samaa sukupuolta oleviin treffailijoihin, kukin maksaa omansa.

Vierailija
8/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksan ruuat ja juomat, oletan että mennään "meille tai teille"

t. Setämies

Vierailija
9/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksullisia ekoja treffejä, paljon helpompaa.

Vierailija
10/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulta olisi jo ennen tapaamista kysytty, että sopiiko, että molemmat maksavat omat kulunsa, niin niitä treffejä ei olisi edes tullut. Pidän itsestäänselvänä, että aikuinen ihminen pystyy kahvikupillisen tai viinilasillisen tarjoamaan ilman että se tuntuu hänen taloudessaan millään tavalla. Ja kyllä, jos mies ehdottaa tapaamista kahvilassa tai baarissa, niin odotan hänen tarjoavan. Jos hän ei sitä tee, niin maksan tottakai omani tekemättä asiasta numeroa, mutta en muista elämässäni monta kertaa niin käyneen.

Puolisolleni tarjosin itse ensitapaamisella, koska menimme kävelyn päätteeksi minun luokseni ja keitin meille siellä teetä. Oliko hän siis lokki?

Vierailija
11/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi työtön tai muuten vaan tiukassa rahatilanteessa kokisin kiusalliseksi jos hän maksaa . Jos hän on minua parempituloisempi niin saa tarjota mielellään .

Vierailija
12/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maksullisia ekoja treffejä, paljon helpompaa.

Rakkaat ukot. Maksullinen kotimainen seuralainen takaa pesän saannin. Ei tarvi jäädä mököttämään.

Vierailija
13/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa kumman idea oli lähteä ravintolaan

Vierailija
14/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan sopimuksesta.

15/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kumpikin maksaa vain omat safkansa. Jos ehdottomasti haluat tarjota, niin voit sanoa sen ääneen.

Vierailija
16/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävä mies: kirjoitti:

Nainen maksaa aina. Tavalla tai toisella.

Läheskään aina ei naisen kannata lähteä treffeille ollenkaan.

Vierailija
17/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikontakti: kumpikin maksaa omansa. Sen jälkeen kutsuja maksaa. Tämä on perusoletus, josta poikkeaminen voidaan sopia erikseen.

Vierailija
18/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee juttu, toisaalta nykyaikana molemmat maksaa omansa mutta toisaalta taas kutsujan pitäis maksaa. Mennään vaan fiiliksen mukaan.

Vierailija
19/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pyytää treffeille, niin ensitreffeillä odotan kyllä hänen maksavan. Kyllä toki maksaisin ihan kiltisti, jos mies ei maksaisi, mutta aina on kyllä maksanut. Jos treffit on minun aloitteesta tai jotenkin yhdessä väännetty päätös, niin en odota miehen maksavan.

Pidempään kun on tapailtu, niin minäkin joskus maksan kaiken. Kuka nyt kerkeää sen kortin sieltä lompakosta ensin kaivamaan.

Se ensitreffeillä maksaminen ei ole sinänsä raha-asia, sen suhteen ihan sama. Jotenkin pidän vaan perinteisistä sukupuolirooleista ja siitä, että mies osoittaa olevansa herrasmies ja kiinnostunut toimimalla näin.

Vierailija
20/77 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pyytää treffeille, niin ensitreffeillä odotan kyllä hänen maksavan. Kyllä toki maksaisin ihan kiltisti, jos mies ei maksaisi, mutta aina on kyllä maksanut. Jos treffit on minun aloitteesta tai jotenkin yhdessä väännetty päätös, niin en odota miehen maksavan.

Pidempään kun on tapailtu, niin minäkin joskus maksan kaiken. Kuka nyt kerkeää sen kortin sieltä lompakosta ensin kaivamaan.

Se ensitreffeillä maksaminen ei ole sinänsä raha-asia, sen suhteen ihan sama. Jotenkin pidän vaan perinteisistä sukupuolirooleista ja siitä, että mies osoittaa olevansa herrasmies ja kiinnostunut toimimalla näin.

Suosittelen hakeutumaan oikeille sivustoille. Farmer's Only,FarmersD,single farmers dating,westernmatch. Appikaupasta cowboy dating. Aloita yhdestä sivusta kerrallaan. Oman profiilin lisäksi perehdy miesten luomiin profiileihin ja kirjoittamiin viesteihin. Kahden oikein hyvän osuessa kohdalle suositan pitämään kirjaa molemmista ilmenneistä hyvistä sekä huonoista puolista. Päästä treffeille lähimpänä ideaalia oleva. Googleta käyttäjän antama nimi samaten kuvat. Vie ensitreffeille puolofee kakku flirttailua varten plus itsetehty lahja.

Vinkkejä treffien onnistumiseksi:

%3D

%3D