Kumpi maksaa treffeillä kulut?
Miten toimitte kun tapaatte treffeillä?Mies pyysi treffeille kysyi maksetaanko kumpikin omat.No sanoin et juu eihän siinä muutakaan voinut.Mielestäni mies kyllä maksaa.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti on ollut tapana, että mies maksaa ensimmäisillä treffeillä ja sen jälkeen molemmat maksavat omansa.
Kannattaa joka tapauksessa sopia ennen treffejä siitä, kuka maksaa mitäkin. Toisia treffejä ei ehkä tule, jos toinen osapuoli joutuu yllättäen maksamaan jotain sellaista, jota ei ollut valmis maksamaan ja johon ei välttämättä olisi edes varaa.
Toisaalta täysjärkisen ihmisen kanssa ei pääse edes ekoille treffeille jos alkaa etukäteen pohtia kahvikupin maksajaa.
Eli voin jättää lompakon kotiin?
mies
sitten et saa pildeä. pilde maksaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tietenkin maksaa viulut t.luuseri
ja mies rakentaa konserttisalin
Kaikkien kannattaa ymmärtää ,että anteliaisuus on yksi tekijä mikä viehättää ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Katson viel yhdet treffit jos mun pitää maksaa omani niin jääkööt mies sen jälkeen.Se kuvastaa sitä ettei ole todella kiinnostunut.
kaikki eivät ole kiinnostuneita ottamaan loista elätikseen, joten, hyvä että ette päädy yhteen. löydät varmaan vielä prinssin, joka elättää sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti on ollut tapana, että mies maksaa ensimmäisillä treffeillä ja sen jälkeen molemmat maksavat omansa.
Kannattaa joka tapauksessa sopia ennen treffejä siitä, kuka maksaa mitäkin. Toisia treffejä ei ehkä tule, jos toinen osapuoli joutuu yllättäen maksamaan jotain sellaista, jota ei ollut valmis maksamaan ja johon ei välttämättä olisi edes varaa.
Toisaalta täysjärkisen ihmisen kanssa ei pääse edes ekoille treffeille jos alkaa etukäteen pohtia kahvikupin maksajaa.
Eli voin jättää lompakon kotiin?
mies
sitten et saa pildeä. pilde maksaa aina.
Ei haittaa jos saan ilmaiset kahvit
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien kannattaa ymmärtää ,että anteliaisuus on yksi tekijä mikä viehättää ihmisiä.
pitäisikö naisten siis maksaa ollakseen viehättäviä?
Vierailija kirjoitti:
Joko kutsuja maksaa, tai molemmat omansa. Jos itse pyytää miehen treffeille niin ei tietenkään voi olettaa hänen maksavan niitä. Ei kannata olettaa siltikään vaikka mies olisi pyytänyt, koska Suomessa naisilla on omatkin tulot ja voivat siksi maksaa myös omat menonsa. Treffeille mennään kai molemmat samalla tarkoituksella, eli katsoa olisiko tässä hyvää seurustelumateriaalia. Miksi vain toisen pitäisi maksaa siitä?
Koska anteliaisuus tekee vaikutuksen ja samoin pihiys. Sukupuoleen katsomatta
Minun kumppanini maksoi ensitapaamisellamme teet teehuoneella. Jatkoimme lounaalle, jonka minä maksoin. Päädyimme minun luokseni ja sovimme seurustelusta seuraavana aamuna. Oli romanttista ja söpöä eikä kummankaan tarvinnut kyräillä, kuka joutuu maksamaan.
Jos aikuinen kyttää tällaisia kaunaisesti, on ehkä hyvä pitää vähän taukoa deittailusta.
Vierailija kirjoitti:
Katson viel yhdet treffit jos mun pitää maksaa omani niin jääkööt mies sen jälkeen.Se kuvastaa sitä ettei ole todella kiinnostunut.
Miten sinä sitten itse osoitat sitten kiinnostuksesi? Vai ajatteletko, että naisena olet jokin palkinto joka pitää ansaita? Tai tuote joka pitää ostaa?
No eipä ole tullut mieleenkään tuollaisessa tilanteessa, että kutsumani nainen
olisi joutunut maksamaan. Outo ajatus esittääkään tai neuvotella tuollaisesta, mutta
ehkäpä nuorempi sukupolvi ajattelee asiasta toisin.
En ole koskaan tullut kutsutuksi naisen taholta, mutta todennäköisesti maksaisin sittenkin tai ainakin tarjoutuisin maksamaan.
M57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä sitten itse osoitat sitten kiinnostuksesi? Vai ajatteletko, että naisena olet jokin palkinto joka pitää ansaita? Tai tuote joka pitää ostaa?
Hyvä kysymys, mutta tuskin saat järkevää vastausta.
Melkein reiluinta olisi, että se henkilö, joka on kutsunut treffeille ravintolaan/kahvilaan, ainakin tarjoutuu maksamaan treffikumppaninkin safkat, koska sitten jos jompikumpi ei halua tavata uudelleen, niin sitten sen, joka on tehnyt päätöksen, ettei halua tavata uudelleen, ei tarvitse harmitella sitä, että "no niin, taas meni rahat ihan hukkaan" vaan hän voi ajatella, että no ei se haittaa vaikka tuli hutitreffit, sainpahan ainakin ilmaisen aterian.
Tilanne A:
Henkilö 1 pyytää henkilöä 2 treffeille ja valitsee paikan johon he menevät syömään. Henkilö 1 maksaa myös henkilö 2 syömiset.
Tilanne B:
Henkilö 1 pyytää henkilöä 2 treffeille, mutta kysyy mihin he voisivat mennä syömään. He päättävät yhdessä paikan. Henkilö 1 ja Henkilö 2 maksavat omat ruokansa.
Tilanne C:
Henkilö 1 sopii henkilö 2 kanssa yhdessä treffeistä ja päättävät omista ruuista. He myös maksavat omat ruokansa.
Tilanne D:
Henkilö 2 pyytää henkilöä 1 ulos... sama tilanne kuin tilanne A:ssa, henkilö 2 maksaa henkilö 1 syömiset.
En tunne että mies olisi todella kiinnostunut kun ei maksa.Luulen ettei tästä tule mitään läheisempää suhdetta.Rupean katseleen muita.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kertoo kiinnostuksen määrästä jos mies maksaa ensi treffeillä.
No kerran kävin treffeillä mukavan Miehen kanssa ravintolassa ja minä tarjouduin maksamaan molempienn laskut, mutta hän itse vaati, että hän haluaa maksaa myös minun laskuni. Silti hän ei halunnut tavata uudelleen.
Ja monesti mies on halunnut tavata uudelleen vaikka ei ole tarjonnut minulle.
Toki, toisaalta on ehkä vähän kummallista että lähdet niille ekoille treffeille vaikka olet jo etukäteen päättänyt että toisia ei tule. Mutta silleenhän te lokit ja loiset toimitte.