Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Kultu, sinusta 🦓 minulle? Minusta ? sinulle?
Vähintään kyllä pitäisi maata muuttaa jos tuollaisia kinky juttuja. 😅
Miten sinäkään voisit tietää minun kokemuksistani mitään, kuten en minäkään sinun. Miten tästä mitään tulisi, kun omat peikot päässä huutelevat hävyttömyyksiä samalla, kun kokisi tekevänsä itsensä liian alastomaksi aloitteella. Pitäisi olla turvallisempi tapa tutustua, kuin että tekisi ensimmäiseksi suoran aloitteen, tai ainakin niin sen ymmärtäisi ja haluaisi ajatella siinä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Yks mielessä 💓
Have a good day, honEy. 💞Itse makaan kuumeen kourissa Ha pitäisi lähteä reissuun huomenna. Ei hyvä yhdistelmä.
Näin sinut eilen. Oli kiire ja yllätyinkin.
Vierailija kirjoitti:
Oli muodokas blondi?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisitko ihmistä, joka olisi luonteeltaan vähän kuin Ove (siitä ruotsalaisesta elokuvasta Mies joka rakasti järjestystä)?
Ei, vaan kaipaan ihmistä, joka olisi luonteeltaan vähän niin kuin Ove (siitä ruotsalaisesta sarjasta Solsidan)💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanuus, kerro jokin tunniste josta tiedän että olet täällä ja ikävöit minua💗
Tapaamme vasta elokuussa enkä malta odottaa näkemistäsi 😍
Olet se Klaukkalan opea kaipaava😏
Kuka ope? Täällä on monta.
Puhu kuulen vaan omasta puolestasi, meitä muita ei tarvitse paljastaa!!
Vierailija kirjoitti:
Missä? Olin liikenteessä mutta en nähnyt sinua.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku tehä tosisketjun..
Ollos hyvä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5188103/tositarkoituksella-laheta-terve…
Jostain syystä olen viimeiset pari kuukautta miettinyt millaisia lapsia me oltais saatu.
Me oltais saatu kauniita, fiksuja, käteviä ja urheilullisia. Niin kuin nämä nykyisetkin.
Onneks olen vela niin ei ole tarvinnut miettiä kauheasti. Kiva ajatus kuitenkin. Ei siis sillä ettenkö olisi itse miettinyt joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suret mielessäsi sinäkin, siiliseni.
Totta. 🦔
Tykkään sinusta aika paljon.
Ei uskois.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinäkään voisit tietää minun kokemuksistani mitään, kuten en minäkään sinun. Miten tästä mitään tulisi, kun omat peikot päässä huutelevat hävyttömyyksiä samalla, kun kokisi tekevänsä itsensä liian alastomaksi aloitteella. Pitäisi olla turvallisempi tapa tutustua, kuin että tekisi ensimmäiseksi suoran aloitteen, tai ainakin niin sen ymmärtäisi ja haluaisi ajatella siinä tilanteessa.
Mua ei yllättäisi yhtään jos häntä vaivaisi peikko tai toinenkin. Mutta ei mikään suora aloite ole edes tarpeen. Riittää, että ottaa huomioon ja kohtelee inhimillisesti, ehkä osoittaa ylipäänsä tahtoa jutella ja ottaa kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko mussukkani koiranainen
Kissaihminen olen. Eri mussukka.
Sen kanssa ei ollut mitään suhdetta vaikka hän väitti niin. Se on ainoa mies, (tummapiirteinen) jonka häviäminen kuviosta riipii vieläkin.
Kun niitä lapsia ei tee minkä tahansa kutjun tai röllin kanssa.
Kultu, sinusta 🦓 minulle? Minusta ? sinulle?
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000009653157.html