Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että sinä... juuri sinä alanuolitat mun kommentteja. Olenko niin vastenmielinen etten saa kaivata sua?
Tämäkin on ihan yleinen harha tässä ketjussa. Itsellenikin tuli näitä joskus huonoina päivinä. T: ketjussa vuosia roikkunut
Vierailija kirjoitti:
Onneks olen vela niin ei ole tarvinnut miettiä kauheasti. Kiva ajatus kuitenkin. Ei siis sillä ettenkö olisi itse miettinyt joskus.
Mielikuvituslapset ja mielikuvituskumppani on hyviä, kun ne on aina sellaisia kuin itselle sopii :D
- ei vela
Sen tietää,kun sen tietää,rakastan sinua mies sinisilmä.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä olen viimeiset pari kuukautta miettinyt millaisia lapsia me oltais saatu.
Miksi? Joko niitä on tai ei, mä en haluaisi miettiä tai tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Paikkakunta joka liittyy häneen?
Turku
Mies vai nainen Turusta?
Illalla tuttuun aikaan täällä jossakin. Hei siihen asti!
Vierailija kirjoitti:
Mua vituttaa miten lussu hän on vaikka me ei ollakaan koskaan mitään. vtuttaa silti.
Tiedän tuon tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks olen vela niin ei ole tarvinnut miettiä kauheasti. Kiva ajatus kuitenkin. Ei siis sillä ettenkö olisi itse miettinyt joskus.
Mielikuvituslapset ja mielikuvituskumppani on hyviä, kun ne on aina sellaisia kuin itselle sopii :D
- ei vela
Mielikuvitus on avain luovuuteen. 👍
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta nähdä ensisijaisesti biksuissa vaan nähdä ylipäänsä koko ihmistä
Biksuissa täällä kuitenkin nyt olen 🙈👙🙈
Thank God on suojaisa piha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vituttaa miten lussu hän on vaikka me ei ollakaan koskaan mitään. vtuttaa silti.
Tiedän tuon tunteen.
Jos heti vaan ottaa aivoon niin ei siitä mitään olisi tullutkaan. Sinänsä hyvä ennusmerkki.
Lämmin halaus ja suukko mun unelmieni naiselle 🤗😘
Ihan vaan taas ikävissäni tässä 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta nähdä ensisijaisesti biksuissa vaan nähdä ylipäänsä koko ihmistä
Biksuissa täällä kuitenkin nyt olen 🙈👙🙈
Thank God on suojaisa piha.
Aijaa? ;)
Vierailija kirjoitti:
Taivas
Ei tarvi biksuja kun voi olla eevan asussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taivas
Tuli kyl mieleen helvetti 😅🤔
Nainen, tuo luomakunnan vipeltäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turku
Mies vai nainen Turusta?
Mitä väliä? Harhaile sinä ihan rauhassa. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ei vela
Mielikuvitus on avain luovuuteen. 👍
Thats me
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turku
Mies vai nainen Turusta?
Mitä väliä? Harhaile sinä ihan rauhassa. sivusta
🤣
Omassa tapauksessani varon ehkä vähän liikaa fyysistä turvallisuuttani johtuen kehoon vuosien varrella kertyneistä urheiluvammoista ja tiedän, että sitä on helppo tulkita välttelyksi. En halua hänen vahingoittavan minua edes vahingossa. Ja vaikka olenkin huomannut hänen varovan tätä, en kuitenkaan osaa luottaa siihen johtuen siitä, että olen useammin kuin muutaman kerran todistanut miehen mielen muuttumista, mikä pahimmillaan johtaa jopa tahalliseen haluun vahingoittaa.
Olen koko pitkän ikäni vetänyt pärjäävän, sinnikkään ja kaikkea kestävän tytön roolia. En siksi, että olisin halunnut vaan siksi, että se on ollut selviytymiselle välttämätöntä. Saisipa joskus olla ihan rehellisesti heikko.