Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
6321/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastaviin keskusteluihin ja muihin tilanteisiin kannattaa lähteä ajatuksella: kerran se kirpaisee! Olen itsekin ollut monta kertaa erilaisten epämukavien tilanteiden edessä, mutta ne pitää vaan selvittää, jälkeen päin tulee keventynyt olo. Silloin ajattelee, että ei ollut mukavaa, mutta elämä ei aina voi olla. Kannatti kuitenkin, nyt se on tehty. 👍Äitini on joskus sanonut, että pitää yrittää hoitaa mahdollisimman pian erilaiset asiat - epämukavat, juoksevat jne, sitten ne on saatu pois alta. 👍

Vierailija
6322/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä kulissista on vaikea irrottautua? 

Toinen ei halua erota, pelkäät reaktiota ja mielen pahoittamista?

Et ole valmis luopumaan, pidät yllä toiveita paremmasta?

Elät muiden, ehkä jopa vieraiden ihmisten, odotusten mukaan, "näin vaan kuuluu tehdä"? Olla samanikäisen tai vanhemman henkilön kanssa, ei missään nimessä sopivaa paljon nuoremman. Häpeää ym?

Talo ym on yhteistä?

Juuri näin: talo, mökki, isompi vene(tuttu möi juuri 100 000€:lla oman veneensä) jne. Erossa Ei jää venettä, ei mökkiä ja velkainen talokin menee kokonaan. sivu

Mulle sanoi eräs nainen suoraan kerran ettei hän voi erota kun elintaso laskee. Petti miestään selän takana vaikka kuinka paljon. Lopulta jäi kiinni pettämisestä, mutta yllätys oli kova kun mieskin oli pettänyt ja menikin yhteen tuon toisen nainen kanssa. Riitaisa ero tuli ja näin loppui lapsiltakin ne kalleimmat mahdolliset harrastukset mitä harrastivat ja toinen menestyikin korkealla.

Mitä uutta tuossa nyt on, varmaan aika yleinen kuvio. Sivusta

Sivusta) ei ole yleinen kuvio ainakaan ollut mulla ja mun parisuhteessa pettämisen suhteen. Ikinä en pettänyt pitkässä suhteessani. Vaikka oli seksittömyyttä enemmän kuin laki suosittelee. Olenko tosiaan poikkeuksellinen?

Et ole, mutta suotuisissa olosuhteissa saattaisit pettää.

Näin on, ei vain ole tullut unelmien miestä heikolla hetkellä kähisemään sulosointuja korvaan ja hipaisemaan viattomasti reideltä

Tuollainen lähestyminen voisi aiheuttaa aivan päinvastaisen reaktion. Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6323/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on muuten erinomainen video ikääntyville naisille, jotka ajattelee avioeroa. Tuon ammin sanat pisti korvaan..

Miettikää vielä..

En jaksanut kattoa/ avata tuota, mutta itse en ainakaan ole ollut näkymätön. miehille eron jälkeen.

Pikemminkin olin näkymätön parisuhteessani miehen kanssa.

En minäkään katsonut kuten en yleensäkään katso nettimiesten linkkejä, mutta veikkaan tuon sisältäneen jotain sellaista materiaalia jonka myötä pariutuminen tuntuu vaan entistä vähemmän houkuttelevalta.

Netissä olevasta materiaalistahan iso osa on sellaista, että se saa naiset vain pysymään sinkkuna.

Katsoin minuutin ja siinä kauniit vanhemmat leidit oli heittäneet toiveensa miesten suhteen ja itkivät näkymättömyyttään nuorten naisten rinnalla. Jokainen tyylillään.

Njoo on varmaan rankkaa jos elää miesten huomiosta :D Itse odotan ettei tarvi enää väistellä miehiä. Varmasti se vanhana tuntuu vähän haikealta kun ei sitä omaan makuun upeaa nuorta miestä enää kiinnosta, mutta suurin osa miehistä on vaan sellasia etten niiden huomiota ole koskaan halunnutkaan.

Mutta en tiedä oliko nuo videon naiset sitten just sellaisia, että haluaisivat samaa kuin nuorena? Koska eihän se niin mene. Naapurin pullukka 63v löysi pari vuotta sitten miehen eikä se mies mikään täydellinen adonis ole, vaan sellainen perus keski-ikäinen möllykkä.

Tosin isovanhempieni kaveripiirissä on vanhat leskinaiset löytäneet aika nopeasti uuden hyvän leskimiehen, että riippuu varmaan piireistä ja tuuristakin. Tuskin kovin pintaliitopiireissä kannattaa liikkua.

Vierailija
6324/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastaviin keskusteluihin ja muihin tilanteisiin kannattaa lähteä ajatuksella: kerran se kirpaisee! Olen itsekin ollut monta kertaa erilaisten epämukavien tilanteiden edessä, mutta ne pitää vaan selvittää, jälkeen päin tulee keventynyt olo. Silloin ajattelee, että ei ollut mukavaa, mutta elämä ei aina voi olla. Kannatti kuitenkin, nyt se on tehty. 👍Äitini on joskus sanonut, että pitää yrittää hoitaa mahdollisimman pian erilaiset asiat - epämukavat, juoksevat jne, sitten ne on saatu pois alta. 👍

Kaikista isoin haaste sinun tilanteessa on aloittaa keskustelu. Se ei ole kivaa, mutta on välttämätöntä. Jossain vaiheessa se olisi kuitenkin edessä. Jos keskustelu menee siellä vaikeaksi, tulee suuttumista tms, niin voi sanoa että tämä olisi ennen pitkää kuitenkin käytävä. Parempi käydä se nyt kuin jatkaa näin toiset 10 v. 

Vierailija
6325/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on muuten erinomainen video ikääntyville naisille, jotka ajattelee avioeroa. Tuon ammin sanat pisti korvaan..

Miettikää vielä..

En katsonut videota, mutta siis sehän riippuu jos on huono suhde niin sit kannattaakin lähteä. Mutta sit on tietysti näitä, jotka kyllästyy vaan tms, tulee joku viidenkympin villitys. Mulle ainakin huono suhde ois huomattavasti kuormittavampi kuin olla yksin. Ei vaan jaksa jos on sellanen jännitteinen tai huono ilmapiiri.

Käytännössä kaikki parisuhteet on huonoja sen kiihkeän alun jälkeen.

Videossa 5:17, jos huippu mallilla on vaikeaa löytää miehiä tosisuhteeseen, niin miten tavallisella naisella?

Lähden voimaantumaan..miettikää viellä kerran.

Monet kauniit voi olla ilman miestä ja vähemmän kauniilla käydä parempi onni. Siksi on yksinkertaista vedota siihen että mallikaan ei löydä. Tiedän esim yli 50 V superkauniin naisen, joka ei ole ollut koskaan onnekas miesten suhteen. Syy on aika selvä. Hän on vaikea ihmisenä, eikä viehätä.

Vierailija
6326/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullako on valkoinen koira?🧐

Joo, onhan se. Kuka kyselee?

Eiku ei kukaan. 😎

Vierailija
6327/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somelakko. Kaipauslanka poikki. Täytyy selvitä irl ilman ylimääräistä höttöä

Vierailija
6328/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista isoin haaste sinun tilanteessa on aloittaa keskustelu. Se ei ole kivaa, mutta on välttämätöntä. Jossain vaiheessa se olisi kuitenkin edessä. Jos keskustelu menee siellä vaikeaksi, tulee suuttumista tms, niin voi sanoa että tämä olisi ennen pitkää kuitenkin käytävä. Parempi käydä se nyt kuin jatkaa näin toiset 10 v. 

Miettiä joku rauhallinen tilanne jossa ottaa asia puheeksi. Täydellistä hetkeä tuollaiselle keskustelulle ei ole, mutta pitää ajoittaa kohtuulliseen hetkeen.

Vierailija
6329/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää ikävöi sinua. Tajusin vihdoin että olet liian vanha ja tylsä minulle.

En näyttänyt menettävän mitään.

Tylsäkin vielä 😂😂😂

Vierailija
6330/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät muiden, ehkä jopa vieraiden ihmisten, odotusten mukaan, "näin vaan kuuluu tehdä"? Olla samanikäisen tai vanhemman henkilön kanssa, ei missään nimessä sopivaa paljon nuoremman. Häpeää ym?

Eikö aloitus juuri sisällä ajatuksen, että viestin vastaanottajan pitäisi elää viestin lähettäjän odotusten mukaan? Se sisältää myös oletuksen, että viestin vastaanottajalla on ihmissuhde, jonka voi määritellä kulissiksi ja vieläpä oletuksen, ettei viestin vastaanottaja tee asioille mitään. Joskus tekeminen voi olla sisäistä prosessointia, joskus ihmissuhteessa tapahtuvaa prosessointia tai elämänmuutoksia, jotka tuovat selkeyttä tilanteeseen. Ihmissuhteet ovat kuitenkin lopulta niihin osallistuvien hoidettavia asioita, ei ulkopuolisten. Sivusta.

Vierailija
6331/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä vaatii kyllä, että kerrot onko miehelle vai naiselle?

Vierailija
6332/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullako on valkoinen koira?🧐

Joo, onhan se. Kuka kyselee?

Eiku ei kukaan. 😎

Selevä pyy

Vierailija
6333/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ikävöintiä koko elämä näköjään

Vierailija
6334/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mulle juuri sopivan ikäinen ja sopiva kaikin puolin. Sovitaan toisillemme, jos sopii?

Vierailija
6335/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä vaatii kyllä, että kerrot onko miehelle vai naiselle?

Se on trolli vain.

Vierailija
6336/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sovittaisko toisillemme muuten mutta voisin mä häntä pussailla.

Vierailija
6337/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö aloitus juuri sisällä ajatuksen, että viestin vastaanottajan pitäisi elää viestin lähettäjän odotusten mukaan? Se sisältää myös oletuksen, että viestin vastaanottajalla on ihmissuhde, jonka voi määritellä kulissiksi ja vieläpä oletuksen, ettei viestin vastaanottaja tee asioille mitään. Joskus tekeminen voi olla sisäistä prosessointia, joskus ihmissuhteessa tapahtuvaa prosessointia tai elämänmuutoksia, jotka tuovat selkeyttä tilanteeseen. Ihmissuhteet ovat kuitenkin lopulta niihin osallistuvien hoidettavia asioita, ei ulkopuolisten. Sivusta.

En vaadi mitään. Vastaanottaja on itse sanonut, että haluaa pois kulissista. Olen vain tarjoutunut keskusteluavuksi. Voidaan pohtia asiaa yhdessä, hän voi kuulla minun ajatuksia asiasta ja mitä itse ehkä tekisin vastaavassa tilanteessa. 

Vierailija
6338/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsi sopis sun käteen

Vierailija
6339/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää vielä..

En katsonut videota, mutta siis sehän riippuu jos on huono suhde niin sit kannattaakin lähteä. Mutta sit on tietysti näitä, jotka kyllästyy vaan tms, tulee joku viidenkympin villitys. Mulle ainakin huono suhde ois huomattavasti kuormittavampi kuin olla yksin. Ei vaan jaksa jos on sellanen jännitteinen tai huono ilmapiiri.

Käytännössä kaikki parisuhteet on huonoja sen kiihkeän alun jälkeen.

Videossa 5:17, jos huippu mallilla on vaikeaa löytää miehiä tosisuhteeseen, niin miten tavallisella naisella?

Lähden voimaantumaan..miettikää viellä kerran.

Monet kauniit voi olla ilman miestä ja vähemmän kauniilla käydä parempi onni. Siksi on yksinkertaista vedota siihen että mallikaan ei löydä. Tiedän esim yli 50 V superkauniin naisen, joka ei ole ollut koskaan onnekas miesten suhteen. Syy on aika selvä. Hän on vaikea ihmisenä, eikä viehätä.

Tuo videon malli on jo löytänyt kaipaamansa miehen, jonkun kaksmetrisen käsikirjoittajan jolla ei ole mahaa (toisin kuin useilla tuon ikäisillä).

Vierailija
6340/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuiltaa. Taitaa mammat vaan juopotella kuntoilun sijaan.

Minä taas kuntoilen, mutta en juopottele.

Mä osaan molemmat. t. moniosaaja

Ketju on lukittu.