Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on muuten erinomainen video ikääntyville naisille, jotka ajattelee avioeroa. Tuon ammin sanat pisti korvaan..
Miettikää vielä..
En jaksanut kattoa/ avata tuota, mutta itse en ainakaan ole ollut näkymätön. miehille eron jälkeen.
Pikemminkin olin näkymätön parisuhteessani miehen kanssa.
En minäkään katsonut kuten en yleensäkään katso nettimiesten linkkejä, mutta veikkaan tuon sisältäneen jotain sellaista materiaalia jonka myötä pariutuminen tuntuu vaan entistä vähemmän houkuttelevalta.
Netissä olevasta materiaalistahan iso osa on sellaista, että se saa naiset vain pysymään sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut toisen ja ollut rakastunut jo pitkään. Haluan parisuhteen hänen kanssaan.
Ensimmäisen keskustelun aloittaminen on vaikein, mutta kun sen on saanut alkuun niin siitä se lähtee sujumaan. Oikeastaan tuon ekan keskustelun avauksen jälkeen voi jopa tulla helpottunut olo, kun on saanut sanottua ääneen mitä on pitkään ajatellut.👍
Sitä paitsi tuskin tulee täysin yllätyksenä. Sen on voinut aavistaa jo vuosia. Hän ei varmasti halua, että niin kävisi, mutta pelkää että niin käy. Päässä on vaan sellainen kuvitelma, että tämän pitää kestää loppuelämä, oli suhde miten huono tahansa, mutta yhdessä kuitenkin pysytään. Ei välttämättä ole uskaltanut ajatella toisenlaista elämää ja että eron jälkeen voisi olla mahdollisuus onneen. On vain yhdenlainen tapa ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut toisen ja ollut rakastunut jo pitkään. Haluan parisuhteen hänen kanssaan.
Kenelle tämä?
Vierailija kirjoitti:
En eroa.
Tiedän sen enkä sitä odotakaan. Aion silti kertoa sinulle, että pidän susta.
Vierailija kirjoitti:
Connor mcdavid ja Lauren Kyle kanadasta menivät kihloihin juhannus viikonloppuna ja saivat toisensa huolimatta siitä että lähetin viestejä Lauren kylen imstagram sovellukseen!!!
Tämä taitaa olla se jonkun ketjun korvaava merkki sille mihin kirjoittaja on edellisellä kerralla jäänyt lukemaan. Kirjanmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on muuten erinomainen video ikääntyville naisille, jotka ajattelee avioeroa. Tuon ammin sanat pisti korvaan..
Miettikää vielä..
En katsonut videota, mutta siis sehän riippuu jos on huono suhde niin sit kannattaakin lähteä. Mutta sit on tietysti näitä, jotka kyllästyy vaan tms, tulee joku viidenkympin villitys. Mulle ainakin huono suhde ois huomattavasti kuormittavampi kuin olla yksin. Ei vaan jaksa jos on sellanen jännitteinen tai huono ilmapiiri.
Käytännössä kaikki parisuhteet on huonoja sen kiihkeän alun jälkeen.
Videossa 5:17, jos huippu mallilla on vaikeaa löytää miehiä tosisuhteeseen, niin miten tavallisella naisella?
Lähden voimaantumaan..miettikää viellä kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää vielä..
En jaksanut kattoa/ avata tuota, mutta itse en ainakaan ole ollut näkymätön. miehille eron jälkeen.
Pikemminkin olin näkymätön parisuhteessani miehen kanssa.En minäkään katsonut kuten en yleensäkään katso nettimiesten linkkejä, mutta veikkaan tuon sisältäneen jotain sellaista materiaalia jonka myötä pariutuminen tuntuu vaan entistä vähemmän houkuttelevalta.
Netissä olevasta materiaalistahan iso osa on sellaista, että se saa naiset vain pysymään sinkkuna.
Katsoin minuutin ja siinä kauniit vanhemmat leidit oli heittäneet toiveensa miesten suhteen ja itkivät näkymättömyyttään nuorten naisten rinnalla. Jokainen tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä?
A:lle 😉
En enää ikävöi sinua. Tajusin vihdoin että olet liian vanha ja tylsä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää vielä..
En katsonut videota, mutta siis sehän riippuu jos on huono suhde niin sit kannattaakin lähteä. Mutta sit on tietysti näitä, jotka kyllästyy vaan tms, tulee joku viidenkympin villitys. Mulle ainakin huono suhde ois huomattavasti kuormittavampi kuin olla yksin. Ei vaan jaksa jos on sellanen jännitteinen tai huono ilmapiiri.
Videossa 5:17, jos huippu mallilla on vaikeaa löytää miehiä tosisuhteeseen, niin miten tavallisella naisella?
En pelkäisi sekuntiakaan, aina saa sänkyseuraa. Luultavasti en edes haluaisi miehistä muuta. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää vielä..
Huippumallilla saattaa olla kova vaatimustaso tai vaativa luonne. En ole samaa mieltä tuosta, että kaikki suhteet on huonoja. Oon nähnyt pitkään yhdessä olleita pareja, jotka vaikuttaa kyllä ihan onnelliselta. Varmaan pitää luonteet natsata vaan hyvin.
Sullako on valkoinen koira?🧐
Maailman ihanin H-nainen💕 Olisitpa minun.
Vierailija kirjoitti:
Sullako on valkoinen koira?🧐
Joo, onhan se. Kuka kyselee?
Vierailija kirjoitti:
Olet vanhempi ja sata kertaa tylsempi. 😛
Vierailija kirjoitti:
Niin. Minä taas tajusin, että olet liian kypsymätön ja tyhmä minulle.