Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Juurikin laitoin tuntemattomalle miehelle tsemppausviestin. Keväällä hänen nimensä tuli silmilleni eräästä yhteydestä. Katsoin facesta ja tulin tietämään jotakin hänen elämässä tapahtuvasta asiasta. Nyt samainen tuli fyppiini. Oli lukenut viestin ja kävi kurkkaamassa profiiliani.
Näin helppoa se on!
Vierailija kirjoitti:
Yhtä ikävöintiä koko elämä näköjään
Sanopa muuta. Kun saisi edes elää normaalia elämää ilman tämän yhteiskunnan jatkuvaa varastelua. Alkaa olla kyllä voimavarat loppu. Näin tuetaan Suomessa työllisyyttä sekä lasten asioita. Ei jaksa. Kuinka sairaita ihmisiä pitää olla kun ei se puhe mene perille. Ei kukaan ymmärrä hevon v**tua mistään. No älkää sitten kyselkö perkele yhtään mitään.
Kauniit silmät sinulla, hurmaava mies. :)
Vierailija kirjoitti:
En enää ikävöi sinua. Tajusin vihdoin että olet liian vanha ja tylsä minulle.
Minä olen hyvin tylsä ihminen, en ole koskaan mitään muuta esittänytkään.
Mä oon kohta Viilun kohdalla. Missä sä?
Hän saattaa suuttua ja alkaa tivaamaan kuka, minkä niminen ja ikäinen se uusi on.... Siinä tuntee varmasti paljon vihaa ja se kohdistuu enemmän tuohon uuteen osapuoleen kuin sinuun. Siksi minusta on hyvä olla kertomatta nimeä, vaikka ei edes tuntisi. Jos pitää mainita nimi, niin sitten etunimi joka ei ole oikea, koska sillä ei ole mitään väliä. Jos uusi osapuoli pitää ottaa keskusteluun mukaan, hän voi tuntua todellisemmalta ja on helpompi ajan kanssa hyväksyä kun hän on nimetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivän hellä halaus ja suukko mun unelmieni naiselle 🤗😘
Ihan vaan, kun on pieni ikävä 💕Kiitos. 💕 Niin minullakin on sua "pienesti" ikävä, joten ihan muuten vaan oikein pitkä halaus ja lämmin suukko. 🤗😘
Kiitos. Tuntuupa mukavalle. 🤗😘
Oot ihana 💕
Vierailija kirjoitti:
Hän saattaa suuttua ja alkaa tivaamaan kuka, minkä niminen ja ikäinen se uusi on.... Siinä tuntee varmasti paljon vihaa ja se kohdistuu enemmän tuohon uuteen osapuoleen kuin sinuun. Siksi minusta on hyvä olla kertomatta nimeä, vaikka ei edes tuntisi. Jos pitää mainita nimi, niin sitten etunimi joka ei ole oikea, koska sillä ei ole mitään väliä. Jos uusi osapuoli pitää ottaa keskusteluun mukaan, hän voi tuntua todellisemmalta ja on helpompi ajan kanssa hyväksyä kun hän on nimetty?
Ja 15 + ikäerosta tulee vaan lisää vettä myllyyn, niin ei pidä sanoa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua J. T: se yksi nainen vaan.
Minäkin ajattelen yhtä naista.
-yks J vaan
Niinpä taas kivaa päivää ihanalle. Minä kävin tänään huudeilla, mutta ei näkynyt. Kaipaan.
Kalle
Ujostuttaa aina jutella sinulle. Aina jännittää.
Kysely
🔼 Olen tylsä ihminen
🔽 Olen kiinnostava persoona
Tule ja vie jos ei muualle niin kaatopaikalle.
Olen istunut sun vieressä. Niin lähelle pääsin, mutta kuitenkin niin kauas.
Vierailija kirjoitti:
Kysely
🔼 Olen tylsä ihminen
🔽 Olen kiinnostava persoona
Tylsähän tämmöinen päihteetön kilttimies on.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sovittaisko toisillemme muuten mutta voisin mä häntä pussailla.
Sitä ei voi koskaan tietää ennalta. Jotkut ilmeiset merkit ehkä kertovat epäsopivuudesta, mutta harvemmin semmoisesta kiinnostuu alkuunkaan. Pussailu on hyvä startti, sen jälkeen alkaa selvitä pala palalta todellinen yhteensopivuus. Sekä tekojen, että keskusteluiden kautta. Tärkeintä aina on, että pussailussa ollaan samoilla linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Tule ja vie jos ei muualle niin kaatopaikalle.
Ok. ootkin siinä reilun kilsan päässä matkan varrella.