Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Jos itse olisin vastaavanlaisessa tilanteessa... Niin eikö siinä ole jo tullut selväksi että välit ovat ainakin jonkin verran etääntyneet? Olet tälläkin hetkellä palstalla, ollut monta tuntia eli ei ole yhteistä aikaa puolison kanssa, tuo toistuu jatkuvasti jne muissakin yhteyksissä. Itse sanoit aiemmin jotain, että käytöksesi on muuttunut. Hän on varmasti huomannut? Eli kun tilanne on tuo, minä sanoisin että nyt minun pitää kertoa yksi juttu, olen tuntenut näin jo pitkään... olen tavannut/ihastunut/rakastunut toiseen... Jotain tuollaista. Pitää sanoa niin kuin asia on. Tuolla tavalla asian saa liikkeelle.
Jos on ollut monta vuotta erilliset elämät ja ihan lässähtänyt yhteiselämä, niin ei se siitä odottamalla muuksi muutu. Näköpiirissä ei ole muutosta parempaan. Niin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁 No en.
Ai ottaa eroa puheeksi hänen kanssaan?
Koska olet kiltti ja haluat miellyttää toista, pelkäät raivostumista ja riitoja?
Hänen kanssa on vaan niin paljon rennompaa nautiskella elämästä.
Sun kanssa vain väsyisi, kun kyselisit jatkuvasti samoja tylsiä kysymyksiä, jolkottelisit maanisena lenkillä ja roikkuisit nettiriippuvaisena vauvapalstalla.Mitä elämästä nautiskelu tarkoittaa sulle ja hänelle?
Punkkua ja perseseksiä. Et tajua mitään sellaisesta kuinka nautinnollista on venyttää yhdessä persereikää vanhassa tutussa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä kulissista on vaikea irrottautua?
Toinen ei halua erota, pelkäät reaktiota ja mielen pahoittamista?
Et ole valmis luopumaan, pidät yllä toiveita paremmasta?
Elät muiden, ehkä jopa vieraiden ihmisten, odotusten mukaan, "näin vaan kuuluu tehdä"? Olla samanikäisen tai vanhemman henkilön kanssa, ei missään nimessä sopivaa paljon nuoremman. Häpeää ym?
Talo ym on yhteistä?
Juuri näin: talo, mökki, isompi vene(tuttu möi juuri 100 000€:lla oman veneensä) jne. Erossa Ei jää venettä, ei mökkiä ja velkainen talokin menee kokonaan. sivu
Mulle sanoi eräs nainen suoraan kerran ettei hän voi erota kun elintaso laskee. Petti miestään selän takana vaikka kuinka paljon. Lopulta jäi kiinni pettämisestä, mutta yllätys oli kova kun mieskin oli pettänyt ja menikin yhteen tuon toisen nainen kanssa. Riitaisa ero tuli ja näin loppui lapsiltakin ne kalleimmat mahdolliset harrastukset mitä harrastivat ja toinen menestyikin korkealla.
Mitä uutta tuossa nyt on, varmaan aika yleinen kuvio. Sivusta
Sivusta) ei ole yleinen kuvio ainakaan ollut mulla ja mun parisuhteessa pettämisen suhteen. Ikinä en pettänyt pitkässä suhteessani. Vaikka oli seksittömyyttä enemmän kuin laki suosittelee. Olenko tosiaan poikkeuksellinen?
Olen tavannut toisen ja ollut rakastunut jo pitkään. Haluan parisuhteen hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä suurin osa varattuja, kun tuntuu korostuvan viesteissä?
Ei välttämättä suurin osa, mutta äänekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut toisen ja ollut rakastunut jo pitkään. Haluan parisuhteen hänen kanssaan.
Ei kannata rakastua, jos ei suhteestä mitään tule.
Tässä on muuten erinomainen video ikääntyville naisille, jotka ajattelee avioeroa. Tuon ammin sanat pisti korvaan..
Miettikää vielä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elät muiden, ehkä jopa vieraiden ihmisten, odotusten mukaan, "näin vaan kuuluu tehdä"? Olla samanikäisen tai vanhemman henkilön kanssa, ei missään nimessä sopivaa paljon nuoremman. Häpeää ym?
Talo ym on yhteistä?
Juuri näin: talo, mökki, isompi vene(tuttu möi juuri 100 000€:lla oman veneensä) jne. Erossa Ei jää venettä, ei mökkiä ja velkainen talokin menee kokonaan. sivu
Mulle sanoi eräs nainen suoraan kerran ettei hän voi erota kun elintaso laskee. Petti miestään selän takana vaikka kuinka paljon. Lopulta jäi kiinni pettämisestä, mutta yllätys oli kova kun mieskin oli pettänyt ja menikin yhteen tuon toisen nainen kanssa. Riitaisa ero tuli ja näin loppui lapsiltakin ne kalleimmat mahdolliset harrastukset mitä harrastivat ja toinen menestyikin korkealla.
Sivusta) ei ole yleinen kuvio ainakaan ollut mulla ja mun parisuhteessa pettämisen suhteen. Ikinä en pettänyt pitkässä suhteessani. Vaikka oli seksittömyyttä enemmän kuin laki suosittelee. Olenko tosiaan poikkeuksellinen?
Et ole, mutta suotuisissa olosuhteissa saattaisit pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et sinä nyt niin ihmeellinen ole, että sentään eroaisin puolisostani."
Yksinkertainen päätelmä.
Yksinkertasesti väärä päätelmä.
Mikä siinä on väärin päätelty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talo ym on yhteistä?
Näin on, ei vain ole tullut unelmien miestä heikolla hetkellä kähisemään sulosointuja korvaan ja hipaisemaan viattomasti reideltä
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen keskustelun aloittaminen on vaikein, mutta kun sen on saanut alkuun niin siitä se lähtee sujumaan. Oikeastaan tuon ekan keskustelun avauksen jälkeen voi jopa tulla helpottunut olo, kun on saanut sanottua ääneen mitä on pitkään ajatellut.👍
Vierailija kirjoitti:
Tässä on muuten erinomainen video ikääntyville naisille, jotka ajattelee avioeroa. Tuon ammin sanat pisti korvaan..
Miettikää vielä..
Mallin
Vierailija kirjoitti:
Miettikää vielä..
Josko naiset haluaa myös olla ihan itsekseen. Muutenkaan kannata verrata itseään muihin vaan elää omaa elämää. En ole myöskään huomannut huomion vähentymistä miehiltä vaikka lähentelen viittäkymppiä.
Suonikkaani sykkii vain sinullehuoh
Vierailija kirjoitti:
Miettikää vielä..
En jaksanut kattoa/ avata tuota, mutta itse en ainakaan ole ollut näkymätön. miehille eron jälkeen.
Pikemminkin olin näkymätön parisuhteessani miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen keskustelun aloittaminen on vaikein, mutta kun sen on saanut alkuun niin siitä se lähtee sujumaan. Oikeastaan tuon ekan keskustelun avauksen jälkeen voi jopa tulla helpottunut olo, kun on saanut sanottua ääneen mitä on pitkään ajatellut.👍
Joo, ensin rakastutaan, sitten vasta puhutaan. Toimii aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää vielä..
Mallin
Malli? Mallit ei ole aina parhaita kumppaneita, ei kaikki miehet halua mallia. Muitakin hyveitä ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talo ym on yhteistä?
Ei ole arvojani. Kunnioitan itseäni eniten. Kyllä hyvä omakiva voittaa pettämisen ja muun draaman mitä sen siivillä saattaisi tulla.
Connor mcdavid ja Lauren Kyle kanadasta menivät kihloihin juhannus viikonloppuna ja saivat toisensa huolimatta siitä että lähetin viestejä Lauren kylen imstagram sovellukseen!!!