Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä kulissista on vaikea irrottautua?
Joo, o on siitä nyt vaikea.
Voitko kertoa mistä syystä?
Kun minun on vaikea käsittää... Esitin 5 eri vaihtoehtoa, liittyykö noihin? Voit kertoa avoimesti, en tuomitse. Haluaisin vain pystyä ymmärtämään syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen ei halua erota, pelkäät reaktiota ja mielen pahoittamista?
Et ole valmis luopumaan, pidät yllä toiveita paremmasta?
Elät muiden, ehkä jopa vieraiden ihmisten, odotusten mukaan, "näin vaan kuuluu tehdä"? Olla samanikäisen tai vanhemman henkilön kanssa, ei missään nimessä sopivaa paljon nuoremman. Häpeää ym?
Talo ym on yhteistä?
Juuri näin: talo, mökki, isompi vene(tuttu möi juuri 100 000€:lla oman veneensä) jne. Erossa Ei jää venettä, ei mökkiä ja velkainen talokin menee kokonaan. sivu
Mulle sanoi eräs nainen suoraan kerran ettei hän voi erota kun elintaso laskee. Petti miestään selän takana vaikka kuinka paljon. Lopulta jäi kiinni pettämisestä, mutta yllätys oli kova kun mieskin oli pettänyt ja menikin yhteen tuon toisen nainen kanssa. Riitaisa ero tuli ja näin loppui lapsiltakin ne kalleimmat mahdolliset harrastukset mitä harrastivat ja toinen menestyikin korkealla.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla.
Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
En uskalla.
Ottaa puheeksi hänen kanssaan ja lähteä suhteesta? Vai kertoa minulle syytä/syitä? 😊
Sinä olit täydellinen mies <3 Sinun sydän on vieläkin minun <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elät muiden, ehkä jopa vieraiden ihmisten, odotusten mukaan, "näin vaan kuuluu tehdä"? Olla samanikäisen tai vanhemman henkilön kanssa, ei missään nimessä sopivaa paljon nuoremman. Häpeää ym?
Talo ym on yhteistä?
Juuri näin: talo, mökki, isompi vene(tuttu möi juuri 100 000€:lla oman veneensä) jne. Erossa Ei jää venettä, ei mökkiä ja velkainen talokin menee kokonaan. sivu
Mulle sanoi eräs nainen suoraan kerran ettei hän voi erota kun elintaso laskee. Petti miestään selän takana vaikka kuinka paljon. Lopulta jäi kiinni pettämisestä, mutta yllätys oli kova kun mieskin oli pettänyt ja menikin yhteen tuon toisen nainen kanssa. Riitaisa ero tuli ja näin loppui lapsiltakin ne kalleimmat mahdolliset harrastukset mitä harrastivat ja toinen menestyikin korkealla.
Aika surkea äijä kyllä kun lopetti lasten harrastuksiin osallistumisen eron jälkeen (jos siis olivat hänen lapsia)
Vierailija kirjoitti:
😁 No en.
Ai ottaa eroa puheeksi hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu teki minusta tietämättään marjastajan.
Sen talon vieressäkö marjastat😁 "En minä muuta kuin näitä mustikoita poimin. Ei ne oikein kypsiä vielä ole."
Ei nyt ihan noin😀tässä tapauksessa hän sekoitti ajatukset siihen malliin, että oli pakko lähteä metsään rauhoittumaan. Samalla tuli kerättyä marjoja ja aloin tykätä siitä. Marjapiirakkaa olisi tänäkin kesänä tarjolla, jos hän eksyy tälle suunnalle.
Mikäs suunta se olikaan?
(Tuo vanilijakastiketta tullessaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talo ym on yhteistä?
Mitä uutta tuossa nyt on, varmaan aika yleinen kuvio. Sivusta
Ajattelen sua J. T: se yksi nainen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁 No en.
Ai ottaa eroa puheeksi hänen kanssaan?
Koska olet kiltti ja haluat miellyttää toista, pelkäät raivostumista ja riitoja?
En tiedä mikä teatteri olisi sitten luvassa
Aivan kammottavat kaksi vuorokautta. On ollut niin paha olla. Koko loppukin maailma meni sekaisin. Vieläkin olen aivan kuutamolla. Nyt olen kotona. Turha reissu mutta nyt olen huolehtinut itsestäni. Paperit kertovat että paniikkikohtaus, pitkittynyt. Joko uskotte että olen psyykkisesti terve? Sairaan mielenkiintoisiakin asioita on tullut esiin ja ilmi mutta olen edelleen hieman järkyttynyt kaikesta. Pitkästä aikaa avasin iltalehden ja siinä se oli, suoraan edessäni. Sen jälkeen bum ja koko illuusio särkyi. Se oli menoa sitten ja tähän asti jo. Ei tuu mitään. En jaksa enää yhtään mitään. Kaikki on pilalla. Nyt täytyisi yrittää vähän syödä. Mitäs muille? Tämä kuulostaa vähän normaalimmalta kuin mitä todellisuus on.
Tänään lenkille rantaraitille?
Ei nyt ihan noin😀tässä tapauksessa hän sekoitti ajatukset siihen malliin, että oli pakko lähteä metsään rauhoittumaan. Samalla tuli kerättyä marjoja ja aloin tykätä siitä. Marjapiirakkaa olisi tänäkin kesänä tarjolla, jos hän eksyy tälle suunnalle.