Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovanhempien väsymys mökkijuhannuksen jälkeen

Vierailija
25.06.2023 |

Tilaa on, lisämökit lasten perheille, mutta seuraavan kerran saa jokainen tulla omine ruokineen. Aikaa meni, rahaa meni, tiskiä tuli. Yhden miniän mielestä "sentään juhannuksena" pitää olla oikeat astiat, ei mitään pahviastioita ees grillillä

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tiskikone joka pesee ne ylimääräiset lautaset, lasit ja mukit yms.

Tarjoiluastioita ei juuri juhannuksena käytetä. Jouluna kyllä.

Suurin homma on lakanoissa ja pyyhkeissä kun mökillä on vain pieni pesukone eikä linkoa.

Meillä on kauniit astiat ja lasistot, tilaa majoittua, tilavat tiski- ja pyykkikoneet. Yhdessä tehdään, lapset tuovat yleensä aina omat liinavaatteet ja pyyhkeet mukana ja myös ruokaa. Nytkin oli toistakymmentä ihmistä koolla ja hauskaa.

Eihän tuossa ole enää mitään mökkitunnelmaa, kun on tilavat tiski- ja pyykkikoneet. Kas kun ei siivoojakin käy mökissänne tekemässä siivoustyöt.

Kyllä ne siivoojat tiedetään! Isäntä auttaa sitten siivoamaan kammarissa lukkojen takana kun emäntä makaa sammuneena tuvassa.

Vierailija
122/126 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko isovanhempien kannattanut jättää se alkkomahooli vähemmälle niin ei väsyttäisi niin paljon?

Laiskanpulskea miniä siellä huutelee. Millaiset sotkut jätit tällä kertaa miehesi ja penskojesi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me käydään joka vuosi anopin ja appiukon mökillä, aina olen auttanut tiskeissä ja ruoanlaitossa. En kyllä kehtaisi istua ja välillä anoppi kyllä haluaa tehdä itse, mutta yhdessä usein laitetaan ruokaa. Me ostetaan myös syömistä sinne vaikka heillä jo pursuaa kaapit täynnä ruokaa. Me kuljetetaan aina omat petivaatteet mukana ja samoin pyyhkeet vaikka on heilläkin toki antaa, jos puuttuu. Tätä ollaan tehty yli 15 vuotta ja ei mitään ongelmaa.  Tänä vuonnakin pyysivät juhannukseksi, mutta koska loma alkaa viikon päästä niin ollaan sitten menossa viikoksi.  

Mitä ne appiukko ja miehesi tekee sinä aikana, kun tiskaatte ja laitatte ruokaa?

Nytkyttävät Sebastianin junassa liiterissä. Suut on huulipunalla sotkettu ja suttuiset silmämeikit!

Vierailija
124/126 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko isovanhempien kannattanut jättää se alkkomahooli vähemmälle niin ei väsyttäisi niin paljon?

Laiskanpulskea miniä siellä huutelee. Millaiset sotkut jätit tällä kertaa miehesi ja penskojesi kanssa?

Kuukautiset alkoi ja uusi valkoinen sohva on ihan veressä. Mies oksensi matolle ja verhoihin.

Vierailija
125/126 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLE PAKKO VIETTÄÄ JUHLIA YHDESSÄ! Kun noin ahdistaa. Menkää itse vaikka hotelliin valmiille. Olkoot miniät ja muut keskenään mökillä. Ehtona, että juhlien jälkeen mökki on kuin siellä ei olisi ollutkaan. Siivottu ja jokainen vie omat pyykit mennessään.

Olen niin onnellinen, ettei ole mitään pakkkojuhlimisia.

Miksi vieläkin kuvitellakaan että kuinka mukavaa juhlia yhdessä. Nähkää tavallisina viikonloppuina ja kännäyskielto.

Vierailija
126/126 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI OLE PAKKO VIETTÄÄ JUHLIA YHDESSÄ! Kun noin ahdistaa. Menkää itse vaikka hotelliin valmiille. Olkoot miniät ja muut keskenään mökillä. Ehtona, että juhlien jälkeen mökki on kuin siellä ei olisi ollutkaan. Siivottu ja jokainen vie omat pyykit mennessään.

Olen niin onnellinen, ettei ole mitään pakkkojuhlimisia.

Miksi vieläkin kuvitellakaan että kuinka mukavaa juhlia yhdessä. Nähkää tavallisina viikonloppuina ja kännäyskielto.

Minkä takia se mökki pitäisi luovuttaa ilmaiseksi miniöiden ja muiden käyttöön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän