Huhuuuu, mitä yksinäinen juhannuksen viettää puuhailee juuri nyt?
Itse söin juuri, keitin kahvit leivoksen kera. Valokuvasin ja kohtapuoliin otan lasin viiniä ja menen ulos istumaan.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette ole siellä cafe Ursulan vieressä? Teille kyllä kerrottiin asiasta eilen.
En voi enää sietää helsingin keskustaa enkä julkisilla kulkemista.
Yritän houkutella erästä online-ystävääni edes kokeilemaan erästä videopeliä kanssani. Meillä voisi olla vaikka kuinka kivaa vaikka peli ei olekkaan sellainen joita yleensä pelaa. Mutat ei suostu edes kokeilemaan *murrrr >;l * minä olen aina suotsunut kokeilemaan kaikkia pelejä joita hän on ehdottanut että pelattaisiin yhdessä.
En tiedä lasketaanko minua yksinäiseksi kun on edes tuo ystävä, mutta asumme eri maissa joten ei koskaan nähdä livenä joten vastasin nyt sitten sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Istun tyrkyllä kahvilan terassilla mutta naisia ei kiinnosta
M44
Tyylissä hiomista? Olemuksesi tulee uhkua itsevarmuutta ja suuren maailman playboy -tyyliä. Parkettien partaveitsi eleiltään, ilmeiltään ja pukeutumiseltaan.
Kävin aiemmin tänään naapurikaupungissa treffeillä ja nyt nautin pari lonkeroa sekä fiilistelen kesäiltaa. En tiedä tuleeko treffeille jatkoa, mutta mukava iltapäivä ja mies kuitenkin oli.
Olen istunut viimeiset pari tuntia yksin parvekkeella ja vain katsellut puita, taivasta ja muutamia tiellä liikkuneita ihmisiä. Nyt nautin iltajäätelöä, sitten kirjan kanssa sänkyyn.
Vilkuilen Moulin Rodgea tv:stä ja muistelen äskettäin menehtynyttä ystävääni kaipauksella.
Vierailija kirjoitti:
Yritän houkutella erästä online-ystävääni edes kokeilemaan erästä videopeliä kanssani. Meillä voisi olla vaikka kuinka kivaa vaikka peli ei olekkaan sellainen joita yleensä pelaa. Mutat ei suostu edes kokeilemaan *murrrr >;l * minä olen aina suotsunut kokeilemaan kaikkia pelejä joita hän on ehdottanut että pelattaisiin yhdessä.
En tiedä lasketaanko minua yksinäiseksi kun on edes tuo ystävä, mutta asumme eri maissa joten ei koskaan nähdä livenä joten vastasin nyt sitten sen takia.
Lasketaan. Tuolla kaukoetäepäsuhteella peität yksinäisyyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vilkuilen Moulin Rodgea tv:stä ja muistelen äskettäin menehtynyttä ystävääni kaipauksella.
Lämmin osanotto
Vierailija kirjoitti:
Juopottelen. Mies sammui jo, amatööri kun on näissä viinasasioissa. Jatkan siis yksikseni, lämmittelen saunaa, grillaan possua.
Varo ettet grillaa epähuomiossa sitä sikaakin.
Sori, en o yksin. Siippa meni nukkumaan sillä aikaa kun nukuin itse 19.00-22.30. Heräsin jo kuudelta juomaan aamukahvia ja jotenkin nää 2 lenkkiä päivällä ramasevat kun on niin kuuma.
Söin jätskin Rantapuistossa ja ruuan kanssa lasin valkoviiniä. Mua kohdeltiin kuin kuningatarta ja pahus, tykkäsin siitä.
Huomenna kulta vie mut syömään johonkin mihin on pöytävaraus. Paikka on mulle salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Teen timanttimaalaustyötä. Illalla katson ohjelmia suoratoistopalveluista ja syön jäätelöä. Huomenna käyn vanhempien luona. Oon 30v nainen jonka elämässä ei perheen lisäksi yhtään ketään. Ja syy ihan siinä minkälainen olen (masentunut, ujo, muita ihmisiä jännittävä/pelkäävä)
Täällä toinen samanlainen, mutta teen luonnosta löytämiini kiviin mandala-kuvioita akryyliväreillä.
Tulin saunasta ja kotona elokuvaa katsellessa sohvalla.