Huhuuuu, mitä yksinäinen juhannuksen viettää puuhailee juuri nyt?
Itse söin juuri, keitin kahvit leivoksen kera. Valokuvasin ja kohtapuoliin otan lasin viiniä ja menen ulos istumaan.
Kommentit (52)
Miksi ette ole siellä cafe Ursulan vieressä? Teille kyllä kerrottiin asiasta eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen flunssassa, vanhempien kanssa mökillä (en ole siis teknisesti yksin mutta henkisesti kyllä, haluaisin olla kumppanin (ei ole) tai kavereiden (ei ole) kanssa. Ja olen siis keski-ikäinen en mikään nuoriso.
Eipäs tuossa tavassa viettää juhannusta mitään järisyttävän väärää ole. Kumppani ja kaverit tulevat jos tulevat, ei se kumppanin tai kavereidenkaan kanssa aina niin helppoa ole. Viihdyn itse erittäin hyvin yksin, vaikka minulla on kumppani, mutta hän on niin tylsä, ettei oikein innosta. Paranemisiin kesäflunssasta!
Kiitos!
Ole hyvä!
Nyt oli kyllä niin hauskoja, luovia, älyvapaita juttuja, että oli pakko yläpeukuttaa ja nauraaa!
Onneksi ei ollut ihan hirveän paljon ( vielä) olisi naurattanut liikaaa! (vatsaan satttuu jo nyt)
Hyvää juhannusta!
Itä-Suomessa sataa kaatamalla, joten olen sisällä. Kävin salilla, luin kirjaa ja nukuin päikkärit. Olin ajatellut lähteä kaupungilla käymään jos sää kirkastuisi, mutta näyttää siltä että pahenee vain, joten saatanpa vaan tehdä kulhollisen popcornia, katsoa leffaa ja painua ajoissa petiin.
Makoilen sängyllä ja selaan puhelinta, lämmin tuuli puhaltaa avonaisesta parvekkeen ovesta. Naapurista kuuluu musiikkia. Kohta teen grillimakkaraa, salaattia ja otan muutaman lasin skumppaa. Aiemmin tänään kävin kävelyllä.
Olen viettänyt päivää parvekkeella lukien ja nukuin päikkärit. Paistoin lettuja ja säästin lopun taikinan huomiselle. Seuraavaksi alan katsoa Successionin viimeisiä jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Istun tyrkyllä kahvilan terassilla mutta naisia ei kiinnosta
M44
Siirry baarin terassille.
Vierailija kirjoitti:
Vuokrasin elokuvan ja katson kun nalle puh tappaa kaikki
Perhanan Risto Reipas jäi henkiin.
Seuraavaksi Friday 13 tai learherface 3.
Pihalla on liian kuuma, joten istun olkkarissa ja juon kuohuviiniä. Just söin salaatteja, uusi pottuja ja silliä, jälkiruuaksi limoncello-marinoituja mansikoita ja kerma vaahtoa. Katson Antic Roadshowta telkkarista.
Söin hyvin ja kävin juhannusajelulla. Pian saunaan, minkä jälkeen grillaan makkaraa ja korkkaan siiderin. Päivän päätteeksi katson jonkun leffan.
Kävin juuri uimassa ja kannoin vedet saunaan. Nyt istun tässä terassilla. Kohta otan mansikoita.
Juopottelen. Mies sammui jo, amatööri kun on näissä viinasasioissa. Jatkan siis yksikseni, lämmittelen saunaa, grillaan possua.
Teen timanttimaalaustyötä. Illalla katson ohjelmia suoratoistopalveluista ja syön jäätelöä. Huomenna käyn vanhempien luona. Oon 30v nainen jonka elämässä ei perheen lisäksi yhtään ketään. Ja syy ihan siinä minkälainen olen (masentunut, ujo, muita ihmisiä jännittävä/pelkäävä)
NO olutta ja kokkailua. Kävin lenkillä ja uimassa aikaisemmin. Oli kalaparvia ja sudenkorentoja ja aika lämmin järvivesi. Kohta Youtubesta ihmisten juttuja/videoita ja musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Istun tyrkyllä kahvilan terassilla mutta naisia ei kiinnosta
M44
Voi sua, ehkä se oikea löytää sut vielä joku päivä?
Tsemppiä teille kaikille, jotka olette yksin. Etenkin teille, jotka ette haluaisi olla yksin. Erityisen lämpimästi ajattelen teitä jotka olette sairaina.
Itse olen juuri eron partaalla ja yksin koska tuleva ex-mieheni lähti baariin. Tänä juhannuksena sydämeni on hajonnut pirstaleiksi - toivon mukaan ensi juhannus olisi jo parempi.
Vierailija kirjoitti:
Juopottelen. Mies sammui jo, amatööri kun on näissä viinasasioissa. Jatkan siis yksikseni, lämmittelen saunaa, grillaan possua.
Hyvää illanviettoa, mutta pidähän sitten kohtuus kaikessa ettei huomenna ole paha olo.
Menossa saunaan, päätin poikkeuksellisesti vilvoitella ulkona, vaikka olen kotona. Grillimakkara ja saunajuoma puuttuu.
Ihan hetken lepään vielä surffaillen netissä sekä katsellen yleisurheilua. Sitten käyn kympin lenkin, pitkään suihkuun (harmittaa taas tämä saunattomuus) ja sitten katselen varmaan sitä murha paratiisissa-sarjaa.