Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronnut keski-ikäinen mies, joka ihmettelee deittailua

Mies-77
22.06.2023 |

Hei kaikki!

Pitkä, lähemmäs seitsemäntoista vuotta kestänyt suhde päättyi toissa talvena. Nyt on haavat nuoltu ja pikku hiljaa on alkanut elämä taas maistumaan, joten olisi kiva olla muutakin sisältöä kuin työ. Olen alkanut kaipaamaan parisuhdetta, mutta olen pistänyt merkille, että deittailukulttuuri on kuin yö ja päivä siiheen nähden, mitä se oli minun sinkkuaikana. Ei sillon ollut tinderiä, mikä ilmeisesti on enemmän yhdenillan juttujen paikka(?), jotka ei ole minun juttu.

Haluaisin löytää täysipäisen lähelle oman ikäisen puolison, jolla on myös lapsiluku täynnä.
Ja tiedoksi, koulutuksella ei ole itselleni merkitystä, kunhan on itse tyytyväinen omaan koulutukseen, tai työhönsä. Itse kävin yliopiston vain sen takia, että pääsin tekemään sitä työtä, jota halusin.

Missähän normaalit naiset piileskelee?
Onkohan muillakin keski-ikäisillä deittailuun liittyviä ongelmia?

Eliittikumppanit ei ole vaihtoehto. Kokeilin jo, ja vastaan tuli pari itseään muita parempana pitävää "menestyjää".

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Valoa? Siellä enemmän vakavaa suhdetta etsiviä.

Vierailija
62/67 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sinä tapasit aiemman puolison? Harva niissä nettideittijutuissa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota akka.

Vierailija
64/67 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nettijutut kiinnosta, löytyy jos löytyy ihan og-tyyliin.

-m

Itse esimerkiksi teen 100% etätyötä, asun maalla ja harrastan lähinnä yksin luonnossa ja kotona harrastettavia juttuja. Hyvin vaikea olisi ihan vaan sattumalta arkielämästä naista löytää.

Suurempi sattuma on että saat netistä tilattua naisen kotiin ja vielä pysymään siellä.

Vierailija
65/67 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäs löytää sellainen henkilö, joka ei näprää koko ajan puhelinta. Ärsyttää todella paljon, kun yrität keskustella, niin naisen vastaukset on hymähtelyä, tai sitten ei vaan kuuntele. Tärkeämpää lukea some ja kirjoittaa päivityksiä, kuin pitää suhdetta yllä.

En tiedä miten yleistä tämä on, tai kokeeko muut ainaisen somessa roikkumisen ongelmaksi? Tämä oli se suurin ongelmien aiheuttaja, mikä johti pitkän suhteeni loppumiseen. Itse tunsin jääväni vuosia toiseksi somelle, eikä useamman kerran keskustelut muuttanut tilannetta kuin hetkellisesti. Ei ollut muuta mahdollisuutta, kuin päättää suhde, kun oli vielä rippeitä jäljellä itsetunnosta, jonka jatkuvat torjunnat aiheutti.

AP

Ei some ole se ongelma. Jos toisen jutut ei enää kiinnosta, silloin löytyy kyllä jotain muuta. Oli somea tai ei.

Vierailija
66/67 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules AP. Olin just samassa tilanteessa muutama vuosi sitten, sillä erotuksella että kerkesin olemaan 24 vuotta naimisissa. Onhan noi tinderit kummallista lajia, ihan rehellisesti sanoen. Olin siellä muutaman kuukauden. Joku tyttö etsii sugar daddyä, ja kuka mitäkin. No sitten ne loput: Parin kymmenen kanssa kuvapuheluita, muutamat livetreffit. Ne viimeiset treffit on nyt venähtänyt kohta kahden vuoden mittaiseksi.

Kai se on vähän tuurin kauppaa, ja pitää omatkin silmät olla auki ja oma järki päässä. Voi sieltä jotain löytyä tai sitten ei.

Vierailija
67/67 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EK on aika hyvä. Olen 50++ nainen, hoikka ja mukiinmenevän näköinen. Paljon on tykkääjiä ja olen käynyt useilla treffeillä. Omaa silmää miellyttäviä on ollut pari nuorempaa, joiden kanssa kohtaamisia. En etsi vakisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan