Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet juhannuksena kun ei ole rahaa, kaikki jossain mökillä tai reissuissa?

Vierailija
22.06.2023 |

On kyllä kurja katsoa sosiaalisen median kautta kun porukka pistää rahaa palamaan eikä ole itsellä kuin paha mieli.
Joskus olisi kiva kun joku kysyisi haluaisitko tulla mukaan mökille?
En ole kovaääninen, en polta ja juon muutaman lasin viiniä juhannuksena ja jouluna. En ördää, pesen itseni ja vaatteeni.
Osaan keskustella ja olen sosiaalinen.
Ilmeisesti en kuitenkaan sovi porukoihin koska olen Kipukroonikko ja jengi luulee että puhun vain kivuistani. Juu en.
Mutta jatketaan elämää näin. En halua tuppautua. Juhannus kun Suomessa on näköjään niin pirun sisäänpäin kääntynyttä.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilillä hyvin rahaa, muttei seuraa juhannuksena. Vietän juhlan kotona. Yksinkin voisi vuokrata mökin, mutta luulen,että se vaan korostaisi yksinäisyyden tunnetta.

Vierailija
2/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiin seikkailemaan menen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta olisi siis kiva päästä mökille ja saada kavereita. Joskus elämä ei vain mene niin. Vaihtoehdot, jatkat haaveilua tai hyväksyt todellisuuden ja siirryt elämässä eteenpäin.

Vierailija
4/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso somea. Eikä kannata jakaa siellä omaa elämääkään. On paljon rennompaa, ei paineita. Nauti elämästä siitä mitä on, älä vertaile muihin.

Tee asioita joita voit, mitkä ilahduttaa. Kuuntele hyvää musaa YouTubesta. Kävele ulkona metsässä, käy uimarannalla. Sitä suuri osa tekee, ei kaikilla ole mökkejä.

Vierailija
5/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein yksin juhannuksena. Lapset maailmalla ja mies matkoilla. Otan fillarin esiin ja lähden nautiskelemaan kaupungin rauhasta. Käyn syömässä lohileivän, seuraavassa pysähtymispaikassa jätskin. Ja käyn ehkä meressä uimassa.

Vierailija
6/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v enkä ole koskaan ollut missään juhannuksena. Kukaan ei ole ikinä pyytänyt ja itsellä ei ole mitään mökkiä tai mummolaa maalla. Nyt miesystävä on yrittänyt kysellä mitä tehtäisiin. En osaa sanoa.

Vierailija
7/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni yksin asuva jää kaupunkeihin.Ihan normaalia.Juhannus on perhe juhla. Nuorilla  aikuisilla ystävien kanssa juhlaa. Ei niihin kukaan halua kolmatta pyörää mukaan .Itse en ole some F.B/ En istagram.Enkä tunne mitään ahdistusta että taas jussin yksin  ,kuten olin Vapun ja tuleva uuden vuodenkin.En juo en tupakoi minäkään. Puuttu se aviomies  tai avo mies ja henkilöauto  . Kuin kesämökki tai perikunnan mökki.Elämää.

Vierailija
8/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta olisi siis kiva päästä mökille ja saada kavereita. Joskus elämä ei vain mene niin. Vaihtoehdot, jatkat haaveilua tai hyväksyt todellisuuden ja siirryt elämässä eteenpäin.

Saatko sä kiksejä kun puhut tai kirjoitat tylysti toisille nimettömänä? Haluaisitko sä että sulle puhutaan noin? Ootko kylmästä perheestä, etkö ole saanut hellyyttä tai huomiota lapsena, koska tunnekylmyys on sairautta.

Vierailija
9/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä seuraa sitä somea jos siitä tulee vain paha mieli. Lue kirjaa tai katso jotain elokuvaa sen sijaan.

Ja järjestä itse itsellesi jotain tekemistä sen sijaan että passiivisena odotat, että joku kutsuisi sinut mukaan.

Vierailija
10/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaupasta halvimman kyykkyviinin, Lidlistä makkarapaketin ja teen yllätysvierailun serkkujen mökille. Syön tietenkin kaikkea mitä on pöydässä ja juon serkkupojan saunakaljoja. Nukun sohvalla, kun ei yötä vastaan kehtaa lähteä toikkaroimaan. Aamulla söin heiltä aamupalapöydästä tukevan aterian ja pahoittelen, kun en nyt tuonut omia aamupalatarvikkeita mukaan. Tarkoitushan oli vain pistäytyä täällä. Sitten kun munat ja pekonit on syöty, voi lähteä hyvillä mielin takaisin kotiin. Hyvä juhannus siitä tuli.

Vierailija
11/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla rahaa.

Vierailija
12/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hyvät retkieväät ja hengaan rantsussa. Asun kauniissa uusimaalaisessa puutarhakaupungissa, joka varmaan hiljenee kivasti. Kävelen, syön jätskiä. Ystävät on ilmaisia: hanki niitä.

Vierailija
13/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minulla rahaa.

Muttei ystäviä. Hehe

Vierailija
14/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva olla vaan rauhassa ja lepäillä  : )

Vierailija
15/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein yksin juhannuksena. Lapset maailmalla ja mies matkoilla. Otan fillarin esiin ja lähden nautiskelemaan kaupungin rauhasta. Käyn syömässä lohileivän, seuraavassa pysähtymispaikassa jätskin. Ja käyn ehkä meressä uimassa.

Tuo kuulostaa aivan ihanalta, mutta tässä on se sama kuin ihmisarvoisessa elämässä, voi nauttia tekemättömyydestä kun oikeasti olisi varaa ja mahdollisuus muuhunkin.

Voi nauttia yksinäisyydestä kun tietää että mökillä olisi se joka vastaa kaikkien muiden 3pv ilon pidosta.

Vierailija
16/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus miettinyt jos keräis ryhmän yksinäiseksi tuntevia ihmisiä ja viettäisi sen juhlan jossain nyyttikesti-periaatteella.

Vierailija
17/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä somea pakko katsoa? Kuulostaa ihan itsekidutukselta. Minulle juhannus on ihan normi vkloppu. Syön varhaisperunoita ja silliä, katson telkkaria ja käyn lenkillä. Siinä se menee kun muutkin päivät.

Vierailija
18/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä estää sinua järjestämästä juhlia?

Niin juuri, sinua!!

Siinä on hommaa ja se maksaa. Paljon helpompaa on ruikuttaa netissä.

Nää mukakilttien miesten ininät on kyllä hauskoja.

Eipä olekaan tullut mieleen määritellä ystäviään sen perusteella että juu, hei kutsutaanpa Anne ja Ville mukaan, nehän käy suihkussa ja käyttää puhtaita vaatteita!😆😆😆

Vierailija
19/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon joskus miettinyt jos keräis ryhmän yksinäiseksi tuntevia ihmisiä ja viettäisi sen juhlan jossain nyyttikesti-periaatteella.

Seurakunnilla on juhannusjuhlia, grilli kuumana, lipunnostoa, yhteislaulua, pelejä jne. Ainakin muutamalla Helsingissä. Kannattaa bongata helsinginseurakunnat.fi: stä.

Vierailija
20/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan hyvät retkieväät ja hengaan rantsussa. Asun kauniissa uusimaalaisessa puutarhakaupungissa, joka varmaan hiljenee kivasti. Kävelen, syön jätskiä. Ystävät on ilmaisia: hanki niitä.

Hanki ystäviä? Ei niitä nyt niin vaan "hankita"?

Tänä päivänä jos uskallat suusi avata vieraalle ihmiselle täällä isossa kaupungissa, ne katsoo sua kieroon ja on kuin olisit mielenvikainen.