Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+*+ Ensikot viikonloppuun +*+

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en malta kauaa olla koneella kun kerrankin saa olla kotona ja hääräillä täällä, mutta Jouhelle tulin toivottamaan voimia! Nyt tosiaan sitä lepoa, niin saatat saada noihin rajoituksiin vapautuksia, eikä tarttis koko loppuaikaa lojua toimettomana. Peukut pystyssä :)

Maalailusta oli jotkut kysyneet...mies just vetää tuolla boordeja maalin päälle, sit on valmista! Siihen boordiin (joka siis ostettiin jo kesällä) olis sopinut paremmin jouku kerma/vaalean keltainen, mutta mussa taitaa itsessäni vielä olla aimo annos pikkutyttöä ja päädyttiin sitten vaaleenpunaseen :)

Viime yönä iski eka raskauden aikainen suonenveto! Auuuuu.....ei meinannu mennä ohikaan sitten millään! Toivottavasti ei tuu tavaksi.

Mutta nyt jatkamaan kotihörhöilyä!

Makkara 30+5

Vierailija
42/43 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Sirullakin jo kauheasti viikkoja kasassa! Näin se aika vaan menee... :)

Ladie on tainnut saada nyytin kainaloon, kun ei ole kuulunut pariin päivään mitään... Vieläkös AA on yhdessä kasassa? Entäs bejpi?

Mä en kyllä enää jaksa uskoa tippaakaan, että tästä ihan heti jakauduttaisiin. Koko alkuviikon oli tosi lupaava olo, mutta eilen illalla Muhku taas riehaantui ja mylläsi puolet yöstä. Mä kun niin arvelin, että se on jo rauhoittunut ja valmistautuu synnytykseen ;)

Kokeiltiin sitä kivaa ässääkin eilen, ja täytyy kyllä sanoa, että olisin voinut vähän useamminkin näillä loppuviikoilla innostua! Kun vaan sopivan asennon löysi, niin tuli ihan good old days mieleen :) Ei se kyllä mitään suppareita saanut aikaiseksi, mutta tuli hyvä mieli molemmille.

Mutta kohta alkaa viikkosiivous. Anoppi ja sen miesystävä tulee huomenna meille, ja vaikkei ne ole mitään turhantarkkoja siisteyden suhteen, en halua näyttää kotia ihan karseassa kunnossa. Joten heips!

Kandi & Muhku 37+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#0000CD]Hyi kun tuntuu syntiseltä kun heräsin vasta kymmenen minsaa sitten..Vaikka on viikonloppu ja kaikki..Oli eilen pakko valvoa yli kahteen kun katsoin sitä Mars-leffaa ja vaikka mä TIESIN, että se loppukin on ihan pyllystä niin kitkuttelin loppuun asti. =D

Tikru: loppupäähän hyvinkin! Kun joku oli maininnut MUTKIN sun rinnalla sinne..EIH!!! Enhän minä vielä piiiiiiitkään aikaan! =D

Viipuli: tosi harmittavia noi sun kipuilut ja oksennuskohtaukset! Onneks niiden pitäis olla ihan normaaleja..=) Hitsi..sullakin noita viikkoja noin paljon! Muistan kun sua sekotti viiperoon ja nyt silläkin on oma vauva ja sä yli puolenvälin! =)

Viivi: mulla kävi jotenki varmaan hyvä tuuri Kelassa..Vein paperit kans hek.koht. ja kun turisin siinä mukavia hetken (taisin murtaa jään tätsyn kanssa heti luukulle mennessä sanoin: " mun oli ihan pakko tulla käymään henkilökohtaisesti näiden lappujen kanssa koska aikuiset ihmiset muuttuvat vääjäämättömästi nyyhkyttäviksi idiooteiksi yrittäessään täyttää näitä teidän papereita." Tätsy nauroi ja sanoi käsittelevänsä ne itse). Paketti tuli viikossa ja kaikki muut päätökset heti seuraavalla viikolla! =)

Hermionekin on vaikka kuinka pitkällä! Tulee aina Harry Potter mieleen kun näen sun nickin..=) Mukavaa, että poika pitää elämää masussa ja toivut pikkuhiljaa pelästyksestä!

Sere: hymyilytti ne raskausarvet sun MIEHELLÄ!! =D Ajelkaahan varovasti sinne Kuusamoon!

Leenaliinu: älä siitä sf-mitasta ota stressiä! Mäkin oon joka toinen kerta neuvolassa yläkäyrällä ja joka toinen sit taas keskikäyrällä! =)

Amylle vilkutukset ja jaksamista muuttohässäkkään! Mimmi on kyllä ihana kun oon kuvia yhteisöstä katsonut! =)

Merihepalle jaksamista oksuilun kanssa! Toivottavasti ei ihan loppuun asti jatku..=)

Greetas: ihan älytön terkka!!! Mitä hittoa se tollasia päästää suustaan! =/ Pitää toivoa, että sillä oli joku tosi huono päivä vaan menossa..Goddamnit!

Jouhille tsempityksiä ja jaksamista makoiluun! Kantsii kuitenki tosiaan välttää sit ihan kaikkea ainakin sen pari viikkoa..Varmasti ärsyttävää, mutta kyllä sen jaksaa kun ajattelee vaihtoehtoa, eikös? =)

Kandilta kysellään jo limatulpista! Hittolainen kun alkaa aika loppua tässä itse kullakin! =) Mukavaa siivousta! =)

Viiperolle kans vilkutukset kun olit täällä käynyt meitä moikkaamassa! =)

Emka oli ollut ultrassa ja pikkanen oli sieltä löytynyt! =) Meillä toi niskaturvotus taisi olla 1,3mm jos muistan yhtään sinnepäin..=)

Mammikselle mukavia häitä!

Mies lähti tossa salaperäisesti kaupungille asioille..Lahjojaaa, lahjojaaaa tumtidum..=D

Mä meenkin nyt sit suihkuun ja yritän pelastaa loppupäivän vaikka se onkin jo melkein ohi!!! =)

Mukavaa lauantaita kaikille!

t. poppis ja räpsy rv33+3