Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+*+ Ensikot viikonloppuun +*+

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄMPIMÄSTI siis onnea Heini täältä myös!! =) Liikutuin ihan kyyneliin kun luin teidän tarinan. Ihanaa että nyt pikku vaavi on nyt onnellisesti kotona ja kaikki on hyvin, ja säkin kuulostat hyvinvoivalta! :) Kuulosti siltä että vaikka yllätyksiä tulikin synnytyksen edetessä, kaikki hoidettiin suhtellissen hienosti ja sujuvasti. Saako muuten kysyä, olen miettinyt.... tuliko sulle missään vaihessa synnytystä sellaista oloa että et jaksa enää enää sekuntiakaan? Jossakin puhuttiin siitä, ja jäi mietityttämään, että mitä jos usko ja voimat vain yksinkertaisesti loppuu että tästä ei tule mitään... mikä siihen silloin auttaa.

Riikka, en mä oikein osaa kuvailla edes sitä supparia...! :) *blondi ei edes tajunnut että sellainen on menossa* Kun istuin terkalla tuolilla vähän ennen kun sf-mitta otettiin ja kuunneltiin dopplerilla, oli sellainen pieni kolotus alavatsalla ja molemmin puolin nivusissa, mutta ei siis mitenkään kivuliaasti. Ja esim. viime yöllä tuntui kuin vatsa olis pariin kertaan ihan jännittynyt. Tuntui siis samalta kuin jos olisi staattisesti itse jännittänyt pitkään lihasta ja se alkaa hieman " väreilemään" kun on jännityksessä. Mutta kohtulihakselle eipä itse voikkaan mitään! Myöhemmässä vaiheessa ja voimakkaammissa suppareissa on kai mukana on tuo alaselkään heijastuva kipu. Sellaisia ei vielä ole onneksi itsellä ollut, ja toivotaan ettei näillä viikolla vielä tulekaan.

Hei, aurinko paistaa!!! Onko tää totta! =)

Leenis + jr

Vierailija
22/43 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Heinille megaonnittelut pikkuisesta! Hyva etta kaikki meni loppujenlopuksi hyvin! Itsellakin on vauva avotarjonnassa eika ole viela mahtunut laskeutumaan, joten saa nahda mita taalla tapahtuu...

Muuten omassa navassa ei suuria muutoksia, vielakaan ei ole supistellut (ainakaan sillein etta niita tunnistaisi supistuksiksi). Tosi kompelo olo kylla ja liitoskipuja on alkanut tuntua. Eilen olin 3 tuntia ikeassa ostamassa komeroita, kirjahyllyja yms. mutta ei sekaan saanut supistuksia aikaan :-)

Enaa 5 paivaa toita jaljella! Ja niistakin huomenna neuvola iltapaivalla, eli lyhyempi paiva, tiistaina pidan vikan pitamattoman puolikkaan vapaapaivan ja perjantaina varmaan lahden aikasemmin, kun on vika paiva kuitenkin. Kylla aika ihmeellinen tunne, kun tietaa ettei puoleen vuoteen tarvitse menna toihin.

Huomenna pitais tulla remonttimiehen kaakeloimaan kylppari ja ne vaatekomerot yms. pitais viela koota ja tehda tuhat muuta juttua ennen vauvan syntymaa, joten toivottavasti ei ihan viela viikon sisaan mitaan edistysta tapahtuisikaan. Bejbilla ja Aino Auroralla taitaa olla lasketut ajat ennen minuu ja tosiaan nayttaa etta Ladie on jo ehka saanut oman vaavelin. Jono vaan lyhenee (ellei joku kay taas ohittelemaan :-)).

Retu ja Joku rv. 38+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuli mullakin tippa linssiin kun ketomuksesi luin. Todella hienoa että kaikki sujui loppujen lopuksi hyvin, ja vauvalla sekä sinulla kaikki on kunnossa. Ei ollut varmaan mukava tuo kotimatkan taksikyyti, mutta onneksi pääsit sanomaan siitä kuskile!

ON: Eilen sitten innostuttiin miehen kans tähän mukavimpaan ässä-puuhasteluun ainakin 2 viikon selibaatin jälkeen. No, välittömästi kun hommat oli saatu hoidettua, iski mulle aivan infernaalinen kipu ja polte tuonne alakertaan :(( Kylmällä vedellä vaan suihkuttelin ja ähisin tuskissani. Ei muuta kuin apteekkiin hakemaan Starogyn-voidetta, jota luojan kiitos saa käyttää myös raskaana ollessaan. Inhottavaa, saan tosi herkästi kaikenmaan intiimitulehduksia, pari kolme kertaa vuodessa joudun ottamaan tuon Starogyn-kuurin. Tätä on jatkunut ihan teinistä asti, noin 10 vuotta. Ei kiva!! Lääkärineuvola on uuden vuoden jälkeen, pitää muistaa ottaa asia siellä puheeksi, kun johan tämä menee ihan höpöksi..

Mutta nyt aamukahvin hakuun, ihania nää viikonloput kun ei oo mihinkään kiire! (paitsi kuulemma sitä toista ässää eli siivousta pitäsi tänään harrastella)

S 23+2

ps. missä luuraa miauuu?? onkohan kaikki hyvin??

Vierailija
24/43 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinille ja perheelle vielä kertaalleen onnittelut! Kyyneleet valuu ihan solkenaan kun luin sun synnytyskertomuksen

Niin ja tervetuloa tuonne vauvapuolelle. Siellä meillä on ensikoiden/enskojen viikkopino aina.

Vierailija
25/43 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinille kiitokset synnytyskertomuksesta! Ihanan rauhallisesti kuvailit kaiken, ei tullut yhtään paniikkia tuota lukiessa :) Ja teillä oli niin hienon kokoinen vauvakin jo, eipä uskoisi että viikkoja oli noin vähän kasassa!

Supistuksia miettineille: mulla ne tuntui aluksi samalta kun vauvan pönkeminen ylävatsaan. Pitikin aina tunnustella koko maha läpi jotta tiesi oliko kyseessä pikkuisen venyttelyt vai suppari. Niitä kipuja ja kolotuksia saattaa tosiaan tulla suppareihin mukaan vasta myöhäisemmillä viikoilla, joten aluksi on vaan kokeiltava massun pinkeyttä...

( . ): Jee, eilen yöllä tuli taas muutama sellainen kipeämpi supistus! Ja - ällövaroitus - tänään on tullut aika runsaasti sellaista venyvää ja sameaa limaa, toivottavasti olisi limatulppaa! Ei siinä kyllä verta ole yhtään eikä se mikään tulppakaan ole, mutta kaippa se voisi irrota osissakin..? Nyt vaan bd bd bd, että anopin vierailu illalla laukaisisi kunnon supparit :D

Täytyy kohta lähteä tuonne keskustan suuntaan joulumarkkinoille. Onko muita keravalaisia tulossa sinne? Pitäisi myös keksiä miehelle joku joululahja; sille on kaksi kirjaa jo paketissa mutta jotain " jännempääkin" voisi miettiä. Joten puuhakasta sunnuntaita luvassa!

Kandi & Muhku 37+3

Vierailija
26/43 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä onko joku muu vauvapuolelta jo ehtiny infoomaan, mutta TAMPEREELLA OLIS TREFFIT TIEDOSSA -> 19.12. klo 14 joko sokkarilla tai stockalla. Eli sinne on tulossa vauvallisia ja toivottavasti myös teitä mahallisia! =D

Eipä muuta tällä erää... :)

Burde ja PikkuPenni

Vierailija
27/43 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEIN PALJON ONNEA JA ONNITTELU HALEJA HEINILLE JA PERHEELLE!!! Onneksi kaikki meni lopulta hyvin, vaikka välillä hurjia vaiheita synnytyksessä olikin!

Burde ja Penni

PS. Olihan se Milli ehtiny infoomaan... en vaan lukenu pinoa ennenku ite kirjotin. :D

Vierailija
28/43 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Heinille ja miekkoselle pikkuprinsessan syntymän johdosta! Vauvantuoksuista arkea, ihanaa!

Toivottavasti Jouhin supistelut ovat rauhoittuneet! Herkästi vaan soittoa paikalliseen äitipoliin/synnytysvastaanottoon, siellä osaavat kyllä sanoa koska täytyy lähteä näytille! Turhaa kotona tuskailla kun itse ei noita juttuja voi tietää!

Jushkan ystävän tapaus liikutti kauheasti! Voi kuinka kamalaa!!! Ikävää, että teillä on välimatkaa, puhelimessa puhuminen on joskus niin kamalan vaikeaa, varsinkin kun mitään oikeita sanoja ei vaan ole. Kasvokkain on joskus jotenkin helpompaa... Mutta välimatka on ja pysyy, onneksi voit kuitenkin pitää yhteyttä ja tukea soittamalla ja viestimällä.

Taas yleiset tervetulotoivotukset pinon tuoreille ensikoille! Onnittelut plussista! (hatara pää, harvaa kirjoittelua...anteeksi!)

Kandillahan on ollut varsin lupaavaa toimintaa viime päivinä! Limatulpaltahan tuo vaikuttaisi :) Alatkohan ohitella jonossa? ;)

Serelle tsemppiä inhottavan tulehdusvaivan kanssa! Ota tosiaan asia puheeksi lääkärin kanssa, toivottavasti apua löytyy!

bejpi: samoissa mennään ;) Me oltiin viime viikolla ti painoarviossa TAYS äitipolilla ja silloin arvio oli tasan 3000g. Paikat pehmenneet, yhdelle sormelle auki, cervixiä edelleen 3cm jäljellä... Ei siis mitään massiivimuutoksia... hohhoijaa....

Pikku-milli ja Burde informoivat Tampere-tapaamisesta. Kivaa, voisin vaikka yrittää paikalle jos olen a)yhdessä koossa ja b)hyvävointinen. :) La kun on tosiaan 17.12, mutta varmaan menee yli ja kunnolla... Nimimerkillä vuoden 2007 ensimmäisiä vauvoja tulossa...

Tigger teki rohkean liikkeen ja lähti Ideaparkiin :) Mua houkuttaisi hirmuisasti, mutta väkipaljous, autojonotus ja vastaanhangoitteleva mies vähän vaikeuttavat toteutusta. No, jos en ennen synnytystä " ehdi" /pääse, niin sitten vauvan kanssa... Sitten on ainakin aikaa ja varmaan pahimmat yleisörynnäköt sinne on jo tehty, parkkipaikkoja tullut lisää jne. Shoppailu vaan virkistäisi niin kovasti... :)

Ässät ovat olleet kovassa käytössä. Niin myös täällä, tosin mitään kauhean hyviä tuloksia niistä ei ole vielä ainakaan havaittu (paitsi että mies on tyytyväinen ja koti siisti...). Tänään lämpeää sauna, siivonnut olen jo aamulla ja sitä kivointa ehkä, jos vielä jaksaa kaiken tän jälkeen... ;) Suppareita tulee, mutta ne on aika kesyjä ja loppuvat aina viimeistään kun olen nukahtanut... Ei ole vielä aika.

Mukavaa sunnuntaipäivää ensikoille!

Keinuhepo ja Sitruuna 39+0

Vierailija
29/43 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni varmaan puoli tuntia kun luin taas noita teidän kirjotuksia.. :) Ahkerasti ootte taas palstailleet..

Eilinen päivä hurahti kokonaan häiden tohinassa. Kaveri oli niin komea ja morsian upea! Viihdyin häissä 9h ¿ olin ihan itsestäni ylpeä ¿ ja kävin tanssimassakin useampaan otteeseen. Tuleva täti ¿ mieheni sisko ¿ sitten pitkin iltaa silitteli masua ja jutteli tiitiäiselle. Haluaa että tuntee hänen äänensä jotta voi sitten hoitaa vaavia.. ;) Herttaista, mutta pieninä annoksina.. hih

Kandi oli ässäillyt.. :) Minäkin menin sitten joulukonsertin jälkeen mieheni kainaloon kun se oikein pyytämällä pyysi. Oli ihanaa olla vain lähekkäin. Aamulla sitten päätettiin kokeilla josko onnistuisi ilman että taas vuotaisin kuin mikäkin. Onnistuihan se! :) Sitten olen ollutkin ihan hangon keksinä..

Mies oli ostanut mulle ruusunkin kun oli nimipäivä! Että se sitten osaa olla ihana niin halutessaan.. Eilen siellä häissä kun tanssittiin, niin oli ihanaa kun oli tuo masu siinä välissä ja Tiitiäinen ihan selvästi siellä liikuskeli. Miehellä oli vähän jopa tippa linssissä kun sanoi että me ollaan kyllä maailman paras asia (minä & Tiitiäinen). *snif* Liikuttavaa. Saan mieheni tänään jumpan jälkeen kanssani saunaan & syömään sekä vielä yöksi kainaloonkin. Ihanaa!

Tikru oli ollut shoppailemassa tuloksekkaasti! Jee! Ja sissinä vielä siellä Ideaparkissa.. huh! Kyllä mäkin taidan sinne sitten tammikuun alussa suunnata kun mennään kylpylään.. :)

Jushka ¿ ei aavistustakaan mitä tuollaisessa tilanteessa sanoisi vanhemmille. :( Kamala pelkkä ajatuskin. Monet on sanoneet että parempi kuin ei sano mitään, on vain olemassa. Onnistuu ehkä silloin kun tavataan, mutta mites tosiaan sitten kun puhelimessa kommunikoidaan..

Auroralla ja muillakin on näköjään ollut sama ¿suonenveto¿-ongelma.. Se ei todellakaan ole kivaa! Kokemuksen syvällä rintaäänellä. Olenkohan mä kärsinyt siitä nyt jo 1,5kk.. Pari yötä ehkä viikossa kun niin ei käy, mut muuten kyllä. Tänään sain lentosukat jalkaani ja meinaan kokeilla auttaisko ne..

KIITOS HEINILLE SYNNYTYSKERTOMUKSESTA!!! :) Onneksi kaikki meni lopulta hyvin ja pääsitte jo nyytin kanssa kotiin! Kiva kuulla Kättäriltä niitä ¿positiivisia¿ kokemuksia, kun jotkut on sitä niin parjanneet. Ihanaa vauva-aikaa teille!!!

Jouhi ¿ mitäs teille kuuluu tänään? Toivottavasti olo on helpottunut..

Jep, nyt on syötävä vähän välipalaa niin jaksan jumpata. Mukavaa sunnuntaita kaikille ja palailemisiin huomenna!

Mammis + Tiitiäinen 23+2

Vierailija
30/43 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Heinille kiitos synnytyskertomuksesta. Niin kuin joku jo mainitsi, niin kaikesta huolimatta oli rauhallinen olo lukiessa teidän pikkuisen matkaa maailmaan. Kiva juttu että osui loppujen lopuksi kohdalle kätilö, jonka kanssa ajatukset sopi yksiin. Hyvää vointia sinulle, vauvalle ja myös isälle. =)

Jushka, luulisin että paras tapa auttaa ystävääsi on varmasti se, että olet olemassa häntä varten. Itse olen ollut vähän erilaisessa surutilanteessa, mutta muistoiksi parhaimpina jäivät ystäviltä saadut viestit, kortit ja puhelut. Aina ei edes puhuttu surusta tai minun jaksamisesta. Oli hyvä kuulla ns. normaalielämän kuulumisia - antoi uskoa, että elämää on kaiken keskellä.

Jouhi, toivottavasti vointisi hiljalleen kohenee. Tai jos ei niin saat apua äippäpkl:lta. Jaksamista lepäämiseen ja mahdollisimman levollista mieltä.

Itse täällä kärvistelen edelleen erikoisen olon kanssa. Taitaa olla jostain muusta kyse kuin vatsan toiminnasta... Eilen illalla tuntui alavatsalla kouristuksen omaisia tuntemuksia ja jalkeilla ollessa paineen/painon tunne alavatsalla on aikamoinen. Huomenna aamulla on rakkenultra ja siellä kyllä yritän saada vastauksia jotta mikä on.

Nyt lepäämään jos vaikka saisi päikkärit nukutuksi.

Hyvää toista adventtisunnuntaita kaikille, iida-linnea 20+4

Vierailija
31/43 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Heinille! Aivan ihana kertomus ja onneksi kaikki meni lopuksi hyvin. Teidän tytöllä oli kyllä jo hyvin painoa.

Jushkalle. Mulle tuli tippa linssiin lukiessani sun juttua. Onneksi pystyt olemaan ystäväsi tukena, koska sitä hän varmasti tarvitsee.

Poppikselle. Mä oon ihan kauhee Harry Potter fani. Mutta pääasiassa toi mun nikki on muunnos mun toisesta nimestä :)

Olikohan se Serenity joka kyseli mun koiran sapuskasta. Se koostuu puuroriisistä ja jauhelihasta tai naudanmahasta. Lisämausteeksi yleensä laitan hirvenlihaa tai jotain mitä kaapista löytyy. Isäni metsästää joten lihaa saan paljon. Koiruus on aivan ihastunut ruokiinsa. Sille ei sovi vehnä, niin lopetin antamasta sille kaupanruokaa.

Jouhelle jaksuja. Toivottavasti voit jo paremmin ja loppuraskaus menisi hyvin. Äläkä epäröi ottamasta yhteyttä sinne polille jos siltä tuntuu. Itsekkin olen sinne kerran soittanut kun epäilytti.

Omalle navalle ei kuulu sen ihmeellisempää kun viimeksikään. Muutakun kauhistuttaa miten nopeesti viikot kuluu ja synnytys alkaa täyttämään mielen.

Uskaltaisinkohan tulla sinne Tamperelaisten tapaamiseen. Kovasti tekisi mieli.

Me käytiin kanssa Ideaparkissa pe iltana, onneksi siellä ei sillon mitään kauheeta ruuhkaa ollu. Ajateltiin ens perjantaina mennä uudestaan paremmalla ajalla lahja ostoksille. Kivaa!

Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille!

Hermione ja poju rv 32+3

Vierailija
32/43 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione, rohkeasti mukaan vaan!!! Kivoja on enskojen tapaamiset ollut :)

Keinuhepo, me käytiin avajaisviikonloppuna heti sunnuntaina Ideaparkissa ja hyvin sopi joukkoon. On se niin iso paikka, että suurempikin väkimäärä sinne hukkuu. Eikä jouduttu edes autojonossa seisomaan. Uudemman kerran kävin nyt Aksun kanssa viikolla päiväsaikaan ja vielä paremmin mahtui :D Kumpanakaan päivänä liikkeissäkään ei joutunut pahemmin jonottamaan

Vierailija
33/43 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota Heinin kertomusta! Niin ne vaan on jokaisen Enskan kertomukset erilaisia, ja kaikki niin liikuttavia! Onnitteluja vielä hirmuisesti! Mun mies kertoikin viime viikolla silmät loistaen, että oli jutellut miehesi kanssa. Oli ollut kuulemma tuore isä ollut silmin nähden ihan onnensa huipulla :) Jotenkin tuntuu, että tuo minun mies on siitä asti ollut epätavallisen kärsimätön tämän meidän odotuksen suhteen...suloista. Tais tosiaan tehdä vaikutuksen kun näki jonkun tutun, joka on juuri kokenut ensimmäisen lapsen syntymän!

Ässäilystä on ollut puhetta. Täällä on myöskin ässäilty - sitähän nämä meidän viikonloput on koko syksyn olleet kun viikolla mihinkään noihin ei ole ollut mahdollisuutta... " Kolmas ässä" on sujunut koko raskausajan ihan älyttömän hyvin (ehkä jopa paremmin kuin ikinä ennen *nolostuu*), mutta ne kaks ekaa tökkivät...siivoukseen ei riitä energia ja saunassa loppuu happi :))

Nyt tää alkaa nukkumaan...väääsyyttäää....

Makkara 30+6

Vierailija
34/43 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitipä taas olla surullinen amyn lailla, ei tosiaan voinu kyyneleitä pidätellä kun amy sai keskenmenon.. Muutenkin siinä on aina koskettavia juttuja lapsista. Pitäis jättää koko sarja väliin näin raskausajaksi :)

Ihana synnytyskertomus oli kyllä, aina kun noita lukee niin alkaa malttamattomammin (olipa sana) odottaa sitä omaa vuoroa, olis jo!!

Missäs se viivi taas luuraa, saa mulle kirjotella jos et satu noita vanhempia ketjuja lukemaan.

Nyt maajussille morsian ja nukkumaan!

Riikka&d

Vierailija
35/43 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tulin vaan käymään, hirmusesti saanut juosta koko viikonlopun..

Ihan ensin, Heinille hirmusesti onnea!!!Onneksi kaikki meni hyvin.

Meillä mennyt viikonloppu tuolla messukeskuksen koiranäyttelyssä. Harmi ettei omat pääse osallistumaan, mutta meidän Wilma-prinsessan emä valittiin rotunsa parhaaksi omassa värissään! Kyllä oltiin neidistä ylpeitä. Wilman isoisä taas oli rotunsa paras uros. Eli koko päivä juhlittu, nyt anopilla istutaan ja kotiin päin pitäisi vielä jaksaa..Ei innostaisi yhtään autossa istua, onneks nyt ei kauheen pitkä matka.

Ässäilystä ollut taas puhetta. Jotkut tossa aikasemmin sanoivat, ettei haluja nyt raskausaikana riitä, meillä taas ihan päinvastoin molemmin puolin. Mies ei malta pitää käsiä erossa ja jos paikat kestäis ni makuuhuoneen puolella varmaan vaan asuttais.. Nyt vaan varman pitää alkaa rauhoittumaan silläkin puolella, muutama päivänä/iltana tullut jonkun aikaa kipeitä suppareita sen jälkeen... Harmittss, muttei kuitenkaan halua mitään turheja riskejä ottaa.

Huomenna illalla olis eka perhevalmennus neuvolan puolesta. Tietääkö joku onko noissa neuvolan ja haikaranpesän valmennuksissa ihan samat asiat? Molempiin kun kuulemma pitää mennä mut aiheet on ainakin ihan samat. Tiistaina olis sit toinen valmennus ja sitä ennen aamulla neuvola. Vähän pelottaa et painoa taas tullut liikaa, jos näin on niin joudun siihen sokerikokeeseen.. Yhtään en haluis. On vaan jotenkin hassua, et aina tää oma terkka saa isot luvut tohon painon nousuun mut ku on lääkäri/joku muu punninnut niin ollut vaan vähän. Johtuuukohan siitä et jotenkin aina omalle terkalle stressaa sitä et jos on noussut liikaa.. Noh, mutta se selviää tiistaina.

Nyt taidan mennä vielä nämä miljoona (siis tosiasiassa melkeen 30) koiraa moikkaamassa ja sit taitaa alkaa kotimatka. Johan tää juhliminen yhdelle päivälle riittääkin. Tiistaina tulen sit neuvolakuulumiset kertomaan!

Henna ja Iivari, 29+2 (tänään muuten tajusin et " hui, melkeen jo 30 viikkoa. ihan kohta se täyteen tulee ja synnytys vaan lähestyy!!" )

Vierailija
36/43 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora, hyvä kun alkaa olo helpottaa. Eikä rehkitä siellä :) tiedän miten vaikeeta on ottaa iisimmin, ku itekin on aika tuskastunut ku ei enää ihan samaan malliin jaksa touhuta kaikkea.

Söpö sänky jo odottaa pikkuista!

Viivi, siitä se massu vaan kasvaa ;) ittelläkin tuntuu tuskaiselta, ku kenkien laittaminen alkaa olla hankalaa. Ja luulisi et ehdit saada sen äippäpaketin ennen joulua....tosin välillä noi kelan käsittelyt tuppaa kestämään.

Iisalle kivaa lomaa ja siitä se vaan jatkuu :)) mulla olis vielä 8 aamua herätystä ja sitten joulusta alkaa äloma :) mullakin ukko on vähän kateellinen, ku saan aina aamuisin jäädä köllöttelee :) alkuun kovin ehdotteli, et kyl hän voi vauvaa hoitaa, ei mun tartte jäädä kotiin =)

AA, onneksi kaikki oli vaavilla hyvin. Jonkun verran saa kuulla noista kovakouraisista lääkäreistä, aikas ikävä kokemus sulla.

Han, tosiaan ton vaa´an saa heittää raskausaikana jonnekin piiloon :) mulla oli viime käynnillä (30+2) tullut painoa kaiken kaikkiaan 8 kg....

Poppis, vai on sullakin syntät kohta...mehän ollaan vallan saman ikäisiä :)) eipä noita synttiä tullut mitenkään vietettyä....juhlistettiin syömällä pakastepitsaa =))

Tikru, kyllähän sää aika loppusuoralla olet :) se lähtö voi tosiaan yllättää. Kivaa shoppailupäivää.

Viipuli, kiva fiilis varmasti ku opintotunnit sulla takanapäin. Mäkin välillä tuskailin ihan, ku toi vaavi niin kovasti pyöri...mut nyt ilmeisesti vähän rauhottui, kun on asettunut pää alessuin ja varmaan siinä sit parempi olla =)

Tokkopalle parempia vointeja, jotta supparit hellittäisi :)

Leenuliinu, noi sf-mitat ei aina kaikkea kerro....vielä noissa viikoissa ei kannata huolestua :)

Amy. kiva kun poikkesit meitä moikkaamassa. Vai osasi neiti olla oikein kiltisti reissussa :))

Makkara, onkos maalausurakka teillä jo ohi, minkä värinen huoneesta tuli ? Meillä alkaa tänään hippiksen huoneen maalaus ja väriksi tulee nyt laventelinsininen.

Live, jospa se olo siitä paranee ja kyl liikunnaksi riittää sekin, et joskus tekee sellaisia pieniäkin happihyppelyjä :))

Greetas, no johan oli sulla ikävä terkka siellä työpaikalla ! tommoset kommentit ovat kyl aika uskomattomia.....olikohan tyypillä vähän huono päivä!! kyllä sitä voi tarkistella noita juttuja aina kun siltä tuntuu, antaa vaan jäädä moisen tyypin kommentit unholaan.

Jouhi, voi kun ikävä juttu...mut tosiaan levolla voi rauhoittua niin, että voit melko normaalisti taas olla ja liikkua. Nyt kun maltat ottaa pari viikkoa iisimmin. Jaksuja sinne kovasti =))

Viipero, kiva kun poikkesit ja kyllä sitä varmaan vähän kaiholla mielellä muistelee tätä raskautta, vaik ei tää nyt aina olekaan pelkkää onnea ja autuutta :)) kiva kun poitsu siellä vaan kasvaa.

Emkalle, onnittelut ultranäkymistä :))

( . ) ensviikolla on taas neuvola. Eipä oloon mitää uutta. Vielä pitäis shoppailla vaaville sellainen riippukeinusänky.....menee sit samalla matkasängystä, ku siihe kuulemma mahtuu jopa 1,5 vuotias nukkuu. Pientä hoitokrääsää vielä pitää ostaa ja meillä ku ei ole kastemekkoa, niin sellaisenki vois jossain vaiheessa hankkia.

Oikein kivaa viikonloppua kaikille!

Mykis ja Hippis 32 tasan ou jee :)

Vierailija
37/43 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häihin mennään tänään joten kamala tohina on ollut jo aamusta asti päällä!

Halusin vain toivottaa Jouhelle kamalasti jaksuja ja lähettää ison halin! Toivotaan nyt oikein urakalla että kaikki menisi hyvin ja pieni jaksaisi pysyä vielä siellä masussa!!!

Mukavaa viikonloppua koko enskaporukalle! :)

Mammis + tiitiäinen 23+1

Vierailija
38/43 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikot menee tosi nopsaan! Tuntuu,että olisi viikonloppu kokoajan, joka on varsin mukavaa :) ! Kävin muuten ekassa neuvolassa eilen. Oma th oli lomalla,mutta sijainen oli oikein mukava!

Kaikki oli hienosti, mutta paino oli noussut kolme kiloa! Apua! Tullut vähän vissiin mussuteltua,kun se on ollut ainoa tapa pitää kuvotus pois... Pitää vissiin vähän rajottaa. Peipposka 11+0 (hui!)

Vierailija
39/43 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin joku tuossa jo aikaisemmin totesi, toivottavasti lepo auttaa ja pääset vielä ylös sängystä loppuraskaudeksi. Jaksamista lepäilyyn - ota nyt ihan rennosti ja pyydä miestäsi raahaamaan viihdekeskus tietokoneineen sängyn viereen.

Vierailija
40/43 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF00FF]Siis mihin tää aika oikein katoaa, kun tuntuu, ettei kertakaikkiaan kerkee mitään tekemään, vaikka kaiken järjen mukaan mulla pitäisi olla vaan aikaa;) Noh, nyt pikaisesti pinoutumaan, sitten pitää mennä valmistelemaan ruokaa..

Äippäloma alkoi sitten torstaina, tosin, ei tää kovasti elämää muuta, kun oon saikulla jo jonkun aikaa ollut. Neuvolassa on käyty myös, siellä kaikki ok.. ei siis mitään uutta taivaan alla. seuraavalla kerralla onkin sitten lääkäri, joten sitä odotellessa.

Oon ihan pihalla tapahtumista, kun en oo kerinny pinoja lukemaan:( Noh, koitan taas päästä juoneen mukaan:)

Huoh, jouluun on kaksi viikkoa ja vettä sataa, pikkasen masentavaa, ei vois vähempää joulufiilis olla, kun ulos kattoo. Noh, koitis kotona laitella joulua, että edes vähän saisi fiilistä=)

Jep, mutta nut on pakko lähtee kuoriin perunoita muusia varten, karjalanpaisti on ollu jo muutaman tunnin uunissa, joten heipat vaan kaikille ja yritän palailla paremmalla ajalla.

terkuin siru ja tiiti rv 34+4[/color]